Ik zag op gizmodo net dit, naar mijn idee, geweldige prototype voor een toetsenbord. Lijkt mij echt geweldig om voor iedere game of ieder programma de toetsen te kunnen configureren, of met special combo-toets het plaatje aan te passen (b.v. CTRL in drukken en X veranderd in een schaar).
Programma's die gebruikersinteractie willen ala "Druk op Enter om door te gaan" kunnen de enter toets een ander kleurtje geven. Mischien kunnen er ook animaties op ieder toetsje worden afgespeeld (zie de flipperkast al voor me
Persoonlijk lijkt mij dit dus geweldig, alleen al om het gizmo gehalte, maar ook om de extra functionaliteit en natuurlijk het ultieme toetsenbord-tweak & mod gehalte...
Wat vinden jullie van zo'n apparatus?
Quake keyboard

Photoshop keyboard

Multimedia toetsen
Programma's die gebruikersinteractie willen ala "Druk op Enter om door te gaan" kunnen de enter toets een ander kleurtje geven. Mischien kunnen er ook animaties op ieder toetsje worden afgespeeld (zie de flipperkast al voor me
Persoonlijk lijkt mij dit dus geweldig, alleen al om het gizmo gehalte, maar ook om de extra functionaliteit en natuurlijk het ultieme toetsenbord-tweak & mod gehalte...
Wat vinden jullie van zo'n apparatus?
Quake keyboard

Photoshop keyboard

Multimedia toetsen
Als ik het echt allemaal van te voren wist...