Toon posts:

MSI MS-7091 handleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 11.484 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een klein probleem

Ik heb een paar maand terug een aldi pc gekocht. Ben er hartstikke blij mee enzo, maar ik heb geen handleiding bij mijn moederbord(MS MSI-7091). Op de site van MSI heb ik gezocht, niks naar mn weten over dit type moederbord. Op de site van medion heb ik gezocht, en daar staat ook niks. Ik heb ook al gegoogled en dan vind ik 1 duitse link die een error aangeeft.

De reden dat ik deze handleiding graag wil omdat ik pas een nieuwe kast heb gekocht(tsunami dream). En ik nu een fancontroller in wil bouwen(hardcano 13) en omdat er nog losse kabels in mn kast hangen voor de ub 2.0 aansluitingen. En ik niet weet hoe of wat ik het moet aansluiten.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen, alvast bedankt :)

Verwijderd

Hier kan je zien wat er gemiddeld met handleiding-requests gebeurt, en waarom ;)

Medion specificeert ook duidelijk dat ze geen mainboard boekje meeleveren; kijk maar in hun handleiding die je hebt gehad, waarin ook staat vermeld wat wel en niet bijgeleverd wordt.
http://download1.medion.d...leitungen/bdapc8383de.pdf

MSI onderkent dit mainboard nummer niet, dus die zal specifiek voor medion zijn geproduceerd. Het zou me niet verbazen dat om kosten te drukken daarbij is overeengekomen dat er geen documentatie gemaakt wordt.
http://www.msi.com.tw/pro...u/spt_mnu_list.php?kind=1

Imho is een aldi-pc leuk voor mensen die weinig van een PC vragen, hem nooit uit zullen breiden en waarbij het niet erg is als de PC door defecten/problemen regelmatig niet beschikbaar is tot de servicedienst het oplost. Beginners of ouderen misschien...
Zodra je iets wil, of wil wijzigen, ben je gewoon de spreekwoordelijke *u*

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 14:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik voel me nu genaaid(figuurlijk), en die gasten van msi lachen zich krom. en bij de medion kan het ze ook nie schelen nou lekker dan. Kan iemand mij misschien uitleggen met wat voor stekkers ik mn usb 2.0 moet verbinden dan??

Of moet ik van de week wat foto`s maken van mn mainboard en de stekkerverbindgen die ik wil maken, want die zooi moet er gewoon op handleiding ofniet. En al kost het me 3 weken ik zal het voor elkaar krijgen :P. Hoop ik dan

Geef even jullie mening door wat betreft de foto`s want namen van stekkers begijp ik tognie(ultranoob)
:P:P

BvD

Verwijderd

Als je jezelf niet vertrouwt in de ombouw wegens gebrek aan kennis en ervaring, zoek dan iemand in je omgeving die je kan ondersteunen. Geloof me, het risico kan behoorlijk zijn, vooral als er dan ook geen docs beschikbaar zijn.

Als PC's je interesseren en je wil er meer van leren, vraag diegene dan wat uitleg en kijk in ieder geval mee. Deze forums doorlezen (search etc.) kunnen ook een bron van informatie zijn. Voor bijvoorbeeld het aansluiten van USB kan je makkelijk de search raadplegen

Daarnaast staat enorm veel al uitgelegd in de FAQ

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 15:02 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je al gekeken naar de plaatjes of er niet een erg overeen komt ? Meestal met een model nummer van 1 of 10 lager ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:02:
Als je jezelf niet vertrouwt in de ombouw wegens gebrek aan kennis en ervaring, zoek dan iemand in je omgeving die je kan ondersteunen. Geloof me, het risico kan behoorlijk zijn, vooral als er dan ook geen docs beschikbaar zijn.

Als PC's je interesseren en je wil er meer van leren, vraag diegene dan wat uitleg en kijk in ieder geval mee. Deze forums doorlezen (search etc.) kunnen ook een bron van informatie zijn. Voor bijvoorbeeld het aansluiten van USB kan je makkelijk de search raadplegen

Daarnaast staat enorm veel al uitgelegd in de FAQ
Dank je voor je hulp ik heb me hier ook aangemeld met de reden dat ik wil leren, en ik ken hetrisico van het vak. Heb nl al vidkaart opgeblazen 8) Maar ik neem je advies aan ik zal de FAQ is doornemen :Y)
DukeBox schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 15:02:
Heb je al gekeken naar de plaatjes of er niet een erg overeen komt ? Meestal met een model nummer van 1 of 10 lager ?
Ik denk dat ik je niet helemaal vat welke plaatjes?? :P sry

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 15:18 ]

Verwijderd

Bij deze een link naar de handleiding van het moederbord

http://members.home.nl/paulrutter/8383.pdf

Suc6

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
als ik nu 2 X 1Gb DDR2 geheugen zou willen steke+ nog een Asus nVidia GeForce EN8800GTS 320Mb, zal men pc dan nog werken en gebruik maken van deze hardware?

kan ik ook nog 4 extra fans in men pc steken zonder problemen? (ik heb zo'n aldi pc)

[ Voor 22% gewijzigd door Geforce660 op 12-08-2007 15:07 ]

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07-2025
medion oem borden zijn aardig lastig, echter 1 voordeel er zijn veel mensen ermee :)

http://medion.adslweb.co.uk/phpbb2/index.php UK D BE en Fr hebben dezelfde OEM modelen.

OEM = MSI bied geen support, in dit geval is het medion.nl

oh crap dis beetje oude post hoe delete je een bericht?

[ Voor 11% gewijzigd door Ziasod op 13-08-2007 19:33 ]

Pagina: 1