Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aerogate 2 LED kleuren

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Psychoray
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-11 23:18
Ik ben van plan deze fan controller te kopen (alleen voor m'n case fans, geen cpu fan oid) maar ik heb een zwarte kast met rood licht. Op elke foto zie ik een blauw display, maar ik heb gelezen dat de kleur te veranderen is.

Dus de vraag die ik heb is: Veranderd alleen de knop van kleur, of ook de display zelf? Ik wil namelijk geen blauwe controller op m'n pc, en al helemaal geen rood/blauwe (knop/display) controller.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Stuur maar een mailtje naar de winkel waar je hem wilt halen. Of zoek op Google, de website van de fabrikant of bel even naar de importeur. :)
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Dit topic is gesloten.