Het Archos Gmini 400/402 topic deel 3.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.260 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik trek m'n woorden terug over gmini 402.

Maar om eerlijk te zijn, zoveel verschil is er toch niet met de gmini 400?
het uiterlijk is hetzelfde, behalve dan dat er op de gmini 402 een usb host functie is, en op het vlak van software dat de gmini 402 WMV kan draaien

Als Archos zou willen zouden ze de gmini 400 ook WMV kunnen laten spelen.
Of ze dit zullen doen is een andere vraag.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 14:29 . Reden: schrijffout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Kben ook wel geinteresseerd in dit apparaatje :P, hopelijk komt de 402 binnenkort uit en zal hij voor dezelfde prijs tekoop zijn als de 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

PJJ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 18:50:
Kben ook wel geinteresseerd in dit apparaatje :P, hopelijk komt de 402 binnenkort uit en zal hij voor dezelfde prijs tekoop zijn als de 400.
Dat lijkt me nou niet bepaald logisch ;) Nieuw model is nieuwe prijs, reken op een euro of € 75,- meer.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Maar ik denk wel dat hij zal zakken en dat de prijzen dicht bij elkaar komen te staan..

Ik denk niet dat het een opvolger is, maar meer een alternatief. Sommige mensen vinden een CF slot fijn, en sommige een USB Host, beide heeft z'n voordelen..

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assass schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:23:
iemand enig idee wanneer de 402 in Nederland uitgaat komen?
Et voila!
http://www.mp3man.nl/product/17927

Nog op voorraad ook....

Edit: Verschil met de Gmini 400 is dus PlaysForSure en USB host ipv CF slot

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:16
maar 299 ballen...valt erg mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 14:27:
Ik trek m'n woorden terug over gmini 402.

Maar om eerlijk te zijn, zoveel verschil is er toch niet met de gmini 400?
het uiterlijk is hetzelfde, behalve dan dat er op de gmini 402 een usb host functie is, en op het vlak van software dat de gmini 402 WMV kan draaien

Als Archos zou willen zouden ze de gmini 400 ook WMV kunnen laten spelen.
Of ze dit zullen doen is een andere vraag.
Hij kan ook WMV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer kan de gmini 400 WMV draaien, moet ik eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:55:
[...]

Sinds wanneer kan de gmini 400 WMV draaien, moet ik eens proberen
Sorry, verkeerd gelezen, ik dacht dat je het over de 402 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat PlaysForSure precies? Volgens mij is dat een onwijs nutteloze feature of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 19:26:
Wat is dat PlaysForSure precies? Volgens mij is dat een onwijs nutteloze feature of niet?
een of andere synchronisatie met je windows media player :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Met PlaysForSure kun je volgens mij beveiligde WMA afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:56:
[...]

jup, dit had ik ook al uitgevonden, maar ik ben een serie aan het kijken, dus dan is shuffle niet zo fijn :) Ik hoopte dat ie gewoon na het afspelen van een avi zou kunnen doorgaan met de volgende in dezelfde folder..maar dat is dus nog niet gelukt.
Ff een update, ik heb em nu op playmode 'Folder' met 'Repeat' aan, en nu schijnt ie wel automatisch de volgende te nemen. Vreemd genoeg kom ik daar nu pas achter 8)7 het spreekt natuurlijk voor zich dat de files wel in dezelfde folder moeten staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Vaag is dat, met repeat zou ie juist dezelfde weer moeten afspelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:13:
Vaag is dat, met repeat zou ie juist dezelfde weer moeten afspelen :?
Ik denk dat ie dat zou moeten doen bij playmode 'Single'. Wat ie dus doet, vind ik wel logisch; het feit dat ie niet doorgaat als ik de playmode op Folder heb staan en repeat/shuffle op Normal lijkt me dus een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ja, dat bedoelde ik ook. inderdaad een bug.
Imho geen ernstige, ik vraag me af of ze dat bugje er nog uit gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 21:00:
Met PlaysForSure kun je volgens mij beveiligde WMA afspelen.
Beveiligde WMA kan je nu ook al af spelen (het is mij nog maar een keer gelukt en dat was met een single van moby die ik legaal had gedownlaod van skynet music club).
Ik had daarna dan een cd gekocht met beveiligde wma op skynet, ook met zo'n drollige beveiliging, maar die wou hij niet af spelen => "File is corrupted". Dikke rommel dus, ik koop nu weer m'n cd's gewoon in een winkel.

PlaysForSure is een of andere functie van media player die dan je gmini zal beheren, je kan hem niet meer beheren via de gewone explorer maar alles moet via media player getransporteerd worden, niet zo handig dus...

Deze informatie heb ik gehaald van de website van archos bij de firmware update van de AV420.
Liever geen playsforsure voor mij want ik gebruik nooit media player om muziek te transporteren, er loopt daar altijd wel iets bij mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb het nog ns even nagezocht en PlaysForSure lijkt me een beetje een beveiligde standaard voor mediabestanden.
PlaysForSure media doet het op alle apparaten die het ondersteunt.
The PlaysForSure logo makes it easy to find digital media stores and devices that work together
www.playsforsure.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
ja dat heb ik als het goed is ook op m'n av420, maar gebruikt het niet.
Heb toch alleen maar mp3'tjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ

PJJ

Iemand enig idee, of de archos gmini 402 al bij de mediamakrt verkrijbaar is? Iig bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
PJJ schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:53:
Iemand enig idee, of de archos gmini 402 al bij de mediamakrt verkrijbaar is? Iig bij voorbaat dank.
ik was vandaag (zaterdag) daar. (Rotterdam)
helaas nog niet.

Offtopic: ik heb de 400 al 6 dagen :9~

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

PJJ schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:53:
Niet bij de mediamarkt hengelo of enschede, waarschijnlijk wel over een flink aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ

PJJ

Hm jammer, maar iig bedankt voor de reacties :). Maar eventjes wachten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
leuk apparaatje dit, goed alternatief als mp3 speler, voor dat geld helemaal :)
Zal dit topic eens in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een hele tijd op het internet aan het zoeken welke mp3-speler goed is. Ik heb mijn keuze tot 2 mp3spelers verminderd, de iriver h320 en de archos gmini 402. Ze kosten allebei evenveel, maar de archos kan video spelen, maar de iriver heeft radio en een microfoon. Ik ga in september op vakantie met de bus, dus is batterijduur wel belangrijk. De Iriver kan 16 uur spelen, de archos maar 8-10 uur. De archos is ook dunner, en dit is gemakkelijker voor in m'n broekzak.
Ik ga dinsdag of woensdag een van deze apparaatjes kopen, maar ik weet niet welke!
Help!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Laatst online: 07:15
Ik kan je dan alvast vertellen dat ze Archos ook een microfoon heeft, en zelfs een mogelijkheid om een externe microfoon aan te sluiten via de Line-In.
Voor een lange busreis zou je eventueel kunnen overwegen snel zo'n battery-pack te maken met 4 oplaadbare batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battery-pack maken? Huh??? Hoe kan je dat maken? Of moet je dit ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cruelintensions, mail me op cruger at gmail dot com. Ik heb een wellicht een interessant voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chriztiaan schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:21:
Ik kan je dan alvast vertellen dat ze Archos ook een microfoon heeft, en zelfs een mogelijkheid om een externe microfoon aan te sluiten via de Line-In.
Ik zie wel iets zitten met drie gaatjes, is dat de mic die je bedoelt? Als ik namelijk ga opnemen zonder externe mic, dan hoor ik niets :?

Ps: ik heb nu al een krasje op mn lcd :( heeft iemand weleens van die anti-kras rotzooi bij de halfords gekocht en geprobeerd (voor degenen die dus ook weten dat je dat daar kan kopen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je een 402 kunt gebruiken met een cardreader?
Mijn canon EOS 10D wordt niet ondersteund en die gebruikt CF. Nu vraag ik me af of een cardreader ook als Mass Storage wordt gezien door de 402.
Moet wel met mijn cam werken he? ;)
Lijkt me trouwens een machtig mooi apparaatje.

Hoe is de snelheid van kopieren geheugenkaart <-> 402? Beetje snel?
Ik heb nu een x-drive 2 en die doet echt 5 minuten minstens over 512 mb. En kan geen mp3 en heeft geen lcd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dan niet beter de 400 nemen, als je dan toch met CF gaat werken? Scheelt weer een paar tientjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het scheelt volgens mij nog geen eens een paar tientjes, maar een tientje oid.
Ik vraag me af of de 402 sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig of de gmini .M2V (mpeg2) kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:58:
Het scheelt volgens mij nog geen eens een paar tientjes, maar een tientje oid.
Ik vraag me af of de 402 sneller is?
Ik kan je helaas niet helpen met de vraag of hij sneller is, maar de gmini400 is beschikbaar voor 279 euro, terwijl ik de gmini402 nog niet onder voor onder de 310 euro heb gezien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Even in de pricewatch kijken ?

pricewatch: Archos Gmini 402 20GB (USB 2.0)

De gmini 400 lijkt trouwens uit het assortiment te verdwijnen, nog maar moeilijk leverbaar, denk dat over een paar weken alleen de 402 nog te krijgen is.

[ Voor 53% gewijzigd door Wobcat op 09-08-2005 05:51 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Laatst online: 07:15
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 14:30:
Battery-pack maken? Huh??? Hoe kan je dat maken? Of moet je dit ergens kopen?
Volgens mij staat het nog uitgelegd in het begin van dit deel. Je kunt bij de electronicaboer gewoon zo'n batterijhoudertje kopen voor 4 AA batterijen, en een aansluiting die je kunt aansluiten op je Gmini. Even samensolderen ofwatdanook en klaar.
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 16:10:
Ik zie wel iets zitten met drie gaatjes, is dat de mic die je bedoelt? Als ik namelijk ga opnemen zonder externe mic, dan hoor ik niets :?
Die 3 gaatjes is idd de mic. Bij mij hoor ik dan echt een duidelijk geluid, zonder storende ruis. Je hoort alleen soms de harddisk opspinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wobcat schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 05:50:
Even in de pricewatch kijken ?

pricewatch: Archos Gmini 402 20GB (USB 2.0)

De gmini 400 lijkt trouwens uit het assortiment te verdwijnen, nog maar moeilijk leverbaar, denk dat over een paar weken alleen de 402 nog te krijgen is.
Ah bedankt, ik had alleen pricewatch.info bekeken :)

Qua functies sluit deze speler zich een beetje aan op de H320 en de X5(L/V). Wat ik mij nog steeds een beetje afvraag, is of dit een videospeler is met mp3-capaciteiten, of een mp3-speler met video-capaciteiten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:06:
[...]

Qua functies sluit deze speler zich een beetje aan op de H320 en de X5(L/V). Wat ik mij nog steeds een beetje afvraag, is of dit een videospeler is met mp3-capaciteiten, of een mp3-speler met video-capaciteiten? :)
Mp3 speler met videocapaciteiten, en een redelijke grote capaciteit. 720*576 tegen 4 mbps is tot hier toe het hoogste dat ik heb geprobeert, dit is met gemak te draaien op de gmini 400. waarschijnlijk kan het apparaat nog een stuk hoger maar dat heb ik nog niet geprobeert, de video output op tv is supergoed en over het built-in scherm valt ook niet te klagen! Het is zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, je hebt mijn "grap" begrepen ;) Het is net als telefoons met fotocamera's erin ;) De H320 kan bijvoorbeeld ook video-bestanden afspelen, maar dit gaat helaas niet super (naast het missen van de tv-out)

Ik wil dus gewoon een degelijke video-speler, die als het ff kan portable is. Ook wil ik er iets van 4gb muziek opzetten. Ik denk dat het dan zeker geen verkeerde keus is :) Hoe zit het met de divx-codec ondersteuning? Ik neem aan dat hij bijna alles slikt? Of moet ik alsnog alles op net die ene divx-codec omzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 22:55:
weet iemand toevallig of de gmini .M2V (mpeg2) kan afspelen?
Ik heb het net geprobeerd voor je.
het werkt helaas niet.
je moet bijna elke video bestand omzetten.
daarna draait je wel lekker. zowel op de speler als op de tv.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

h320 videocapaciteit is inderdaad 2x niks: 220*176 10 fps en max 1 uur lang als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmmm zit ik nog met een klein vraagje: wat was ook alweer de link van die enorme archos-fansite? Het licht op het puntje van mijn tong, maar ik kan er net niet op komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:06:
[...]

mja.. op de aansluit op andere beeldmedia functie na lijkt het me een niet erg nuttige videospeler; ik bedoel ik zou me niet erg op me gemak voelen denk ik in de trein me suf aan het staren naar dat piepkleine schermpje (Geen eens de ondertiteling kunnen lezen) maar misschien heb ik t helemaal mis (ben desalniettemin zeer geinteresseerd in deze speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben idd niet van plan op dat schermpje video's te gaan kijken (tenzij ik een treinreis van een uur tegemoet kom), maar meer ff snel een video erop zetten, en beneden op de breedbeeld tv het vervolgens te gaan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:46:
Ah, je hebt mijn "grap" begrepen ;) Het is net als telefoons met fotocamera's erin ;) De H320 kan bijvoorbeeld ook video-bestanden afspelen, maar dit gaat helaas niet super (naast het missen van de tv-out)

Ik wil dus gewoon een degelijke video-speler, die als het ff kan portable is. Ook wil ik er iets van 4gb muziek opzetten. Ik denk dat het dan zeker geen verkeerde keus is :) Hoe zit het met de divx-codec ondersteuning? Ik neem aan dat hij bijna alles slikt? Of moet ik alsnog alles op net die ene divx-codec omzetten?
Er is ook een grotere broer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:27:
Mmmm zit ik nog met een klein vraagje: wat was ook alweer de link van die enorme archos-fansite? Het licht op het puntje van mijn tong, maar ik kan er net niet op komen :)
bedoel je http://www.gmini400.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is alleen 179 euro te prijzig ;)

Verder is gmini400.com niet echt de site die ik bedoel, maar ik ben nog steeds aan het googlen :)

Verwijderd

Nieuwe firmware 2.1.10 op http://www.archos.com/download/firmware.html.

Weinig schokkend want:

Version 2.1.10
-----------------
Bug Fix: Fixed the playback of WMA files protected with the WMDRM9 (including purchased tracks) did not work at all for some units

En het zou zomaar kunnen dat je qua enorme Archos-fansite op zoek bent naar http://www.archosphere.net

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 01:32

BaT

Hmmm ik gebruik toch geen WMA, dus deze firmware sla ik over... Ik hoop dat er nog een firmware komt voor quadro-nogwattes playback voor sommige Divx-jes die ik heb (veelal anime).

Product Owner - Connec2

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:48:
Nieuwe firmware 2.1.10 op http://www.archos.com/download/firmware.html.

Weinig schokkend want:

Version 2.1.10
-----------------
Bug Fix: Fixed the playback of WMA files protected with the WMDRM9 (including purchased tracks) did not work at all for some units

En het zou zomaar kunnen dat je qua enorme Archos-fansite op zoek bent naar http://www.archosphere.net
rommelupdate, die DRM werkt nog altijd niet bij bepaalde liedjes !

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:08:
[...]
rommelupdate, die DRM werkt nog altijd niet bij bepaalde liedjes !
Ze waren denk ik een paar haakjes vergeten; ze bedoelden Bug Fix: ... (for some units) :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:48:

_/-\o_ Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyBart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-07 16:01
Gisteren de nieuwe Gmini 402 ontvangen :) Tof apparaatje hoor! Er zijn inderdaad niet zo heel erg veel verschillen met de 400... Naast de USB Host port is een ander aangenaam verschil met de 400 dat er bij deze wel een beschermhoesje wordt geleverd. Niet zo'n mooie met venster, maar wel precies goed om je prachtige Gmini voldoende te beschermen. Oh ja... de verpakking ziet er ook een stuk beter uit en is ook wat gemakkelijker open te krijgen ;)
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 20:12:
Weet iemand of je een 402 kunt gebruiken met een cardreader?
Mijn canon EOS 10D wordt niet ondersteund en die gebruikt CF. Nu vraag ik me af of een cardreader ook als Mass Storage wordt gezien door de 402.
Moet wel met mijn cam werken he? ;)
Lijkt me trouwens een machtig mooi apparaatje.
Helaas werkt de USB Host port niet met mijn digitale camera (Pentax Optio S40), maar met gewoon een eenvoudige 6-in-1 cardreader van Sweex (€ 10) werkt het prima.

Verder alles hetzelfde geloof ik als de 400 (inmiddels ook de prijs...). Ben nog even bezig om bij het omzetten van video's het geluid gelijk te laten lopen, maar dat moet ook wel gaan lukken (iemand nog tips?).

Er staan geloof ik nog geen foto's van de nieuwe 402 op dit forum, dus hierbij de primeur...

Afbeeldingslocatie: http://www.parkyourpic.com/uploads/3794097a78.jpg
De 402 met hoesje en nieuwe verpakking...

Afbeeldingslocatie: http://www.parkyourpic.com/uploads/7d0fc35f17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.parkyourpic.com/uploads/a8ac858c1b.jpg
De zijkant met de twee USB-ports. Een USB 2.0 voor de verbinding met je computer (USB B ) en de andere nieuwe USB 1.1 (USB to Host) die je via een bijgeleverd kabeltje kan verbinden met je digitale camera of card-reader.

[ Voor 4% gewijzigd door HappyBart op 15-08-2005 13:07 . Reden: Update foto's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:28
Iemand precies de verschillen op een rijtje tussen de 400 en de 402?
Als het de moeite waard is verkoop ik die 400 weer :)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Que specs blijf ik het een mooi apparaat vinden, alleen het uiterlijk..... Dat is nog iets waar ik het niet helemaal mee eens ben, en wat me tegen zou kunnen houden om hem te kopen, maar verder echt super ding volgens mij.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
HappyBart schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:35:
Verder alles hetzelfde geloof ik als de 400 (inmiddels ook de prijs...). Ben nog even bezig om bij het omzetten van video's het geluid gelijk te laten lopen, maar dat moet ook wel gaan lukken (iemand nog tips?).
Ja PocketDivXEncoder

Vind ik een heel makkelijk programma, je kan zelfs ondertitels meenemen.

hier zijn ondertitels te vinden

En dan noem je deze hetzelfde als de film in dezelfde map, en dan vraagt hij of je ze mee wilt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyBart
man-o-script schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 02:13:
Iemand precies de verschillen op een rijtje tussen de 400 en de 402?
Als het de moeite waard is verkoop ik die 400 weer :)
Volgens mij zijn echt de enige verschillen:
  • Play for Sure op 402
  • USB Host port op 402 ipv CF-reader
  • Standaard hoesje meegeleverd
  • Nieuwe firmware (misschien langer updates als 400 eruit gaat)
  • Andere verpakking
Batterijduur is volgens de specs zelfs iets minder bij de 402 (4 uur video ipv 5 uur, audio gelijk), maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit gewoon realistischer is. Het zou mij niet verbazen als het gewoon dezelfde batterij is.

Als je dus al een 400 hebt dan zou ik niet helemaal inzien waarom je die zou inruilen voor een 402... er zijn weinig indrukwekkende verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Denk dat dan de belangerijkste verschillen zouden zijn de firmware en usb host (hoesje is wel handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HappyBart schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:35:
Gisteren de nieuwe Gmini 402 ontvangen :) Tof apparaatje hoor! Er zijn inderdaad niet zo heel erg veel verschillen met de 400... Naast de USB Host port is een ander aangenaam verschil met de 400 dat er bij deze wel een beschermhoesje wordt geleverd. Niet zo'n mooie met venster, maar wel precies goed om je prachtige Gmini voldoende te beschermen. Oh ja... de verpakking ziet er ook een stuk beter uit en is ook wat gemakkelijker open te krijgen ;)

[...]

Helaas werkt de USB Host port niet met mijn digitale camera (Pentax Optio S40), maar met gewoon een eenvoudige 6-in-1 cardreader van Sweex (€ 10) werkt het prima.

Er staan geloof ik nog geen foto's van de nieuwe 402 op dit forum, dus hierbij de primeur...

[afbeelding]
De 402 met hoesje en nieuwe verpakking...

[afbeelding]
De zijkant met de twee USB-ports. Een USB 2.0 voor de verbinding met je computer (USB B ) en de andere nieuwe USB 1.1 (USB to Host) die je via een bijgeleverd kabeltje kan verbinden met je digitale camera of card-reader.
Wow, die usb-host connectie is wel erg mooi afgewerkt. In welke shop heb je hem eigenlijk bestelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyBart
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:10:
Wow, die usb-host connectie is wel erg mooi afgewerkt. In welke shop heb je hem eigenlijk bestelt?
Mp3man.nl

Dinsdag besteld en geld overgemaakt, woensdag-ochtend al in huis :) Prachtig toch... en ze hebben hem nog steeds op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

Voor de mensen die het iets kan boeien:
Er is een nieuwe firmware uit, met maar een verbetering.
Iets met wma ofzo,

check het op http://www.archos.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst dus de 400 gekocht en nog geen week later kwam de 402 uit. Beetje gay van mp3man.nl dat ze niet even aangaven dat ik beter nog ff een weekje kon wachten :( Denken jullie dat er nog een kans is om em in te ruilen voor een 402?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 17:09:
Ik heb laatst dus de 400 gekocht en nog geen week later kwam de 402 uit. Beetje gay van mp3man.nl dat ze niet even aangaven dat ik beter nog ff een weekje kon wachten :( Denken jullie dat er nog een kans is om em in te ruilen voor een 402?
Effe een vraagje zou het mogelijk zijn om de firmware update te renamen in die van een gmini 400 om zo wmv support te hebbe :p

(is wel dom dat de 402 geen cf heeft)

nog een vraagje kan je een externe hdd aankoppele of een usb stick (altijd handig voor op reis videos maar wel wat meer dan 20 gb)

als ik het goed versta kan je ook het backlight regelen, niet? Kan je nog steeds zien op het schemr als het uitgeschakelt is?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, hij heeft misschien wel geen CF, maar wel een hele mooie USB-Host functie, waardoor je er alsnog een USB-Cardreader aan kan hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:02:
Sja, hij heeft misschien wel geen CF, maar wel een hele mooie USB-Host functie, waardoor je er alsnog een USB-Cardreader aan kan hangen ;)
Toch heb ik een paar vragen bij die hostfunctie => kan je een externe disk aankoppelen of niet?
Zo ja hoe lang gaat de batterij mee?
Support USB sticks?
Support CF 2 standaard bij de cardreaders?
(Als je dan toch bezig bent de snelheid van de hard disk eens opmeten met HD tune de gmini 400 van mij scoort 10 MegaByte (geen megabit))
Nog andere grote verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theoretisch gezien kun je er inderdaad een externe disk aankoppelen. Hij zou alles moeten supporten wat in windows / linux / osx een externe hdd is die geen drivers nodig heeft.

Echter werken sommige digitale cameras er niet op, dus ik kan je helaas geen goed advies geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
En denk erom: het is usb 1.1 voor de host functie...

Dus een film van een paar gig op een externe extra HDD kost zo'n 40 minuten (4gig...)

Dus nou niet echt snel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SgtCaffran op 12-08-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

USB 1.1 = 12mbit = 1,5mb / sec

700mb / 1,5mb = 466,66e seconden = 7,77e minuten
4700mb / 1,5mb = 3133,33e seconden = 52,22 minuten

Een divx filmpje is nog te doen, een zware dvd-iso word lastig :) (of je moet video's direct vanaf hun bron kunnen bekijken, zodat je hem kunt streamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavalamp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-01 17:22
Hoe zit het eigenlijk met de hardwareverschillen?? Zit er een andere processor in die bijv. meer kan dan die van de 400?

Ik ga trouwens de batterij vervangen van m'n 400 met een ipod 2200 mAh batterij van ebay. Scheelt echt uren speeltijd. (mp3 afspelen ong. 20 uur en video ong. 8 uur!! )

Ik zal er wel foto's van maken en ze posten als het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:45:
USB 1.1 = 12mbit = 1,5mb / sec

700mb / 1,5mb = 466,66e seconden = 7,77e minuten
4700mb / 1,5mb = 3133,33e seconden = 52,22 minuten

Een divx filmpje is nog te doen, een zware dvd-iso word lastig :) (of je moet video's direct vanaf hun bron kunnen bekijken, zodat je hem kunt streamen)
Wel het is eigelijk dàt wat me interesseert niet videos kopiëren van een externe hdd naar de gmini of omgekeerd maar gewoon van de externe hdd direct streamen naar de gmini...
Blijft de externe drive draaien of valt die uit na enkele tijd? En nog een laatste vraag hoe lang houdt de batterij het uit als je een divx film direct van de externe drive streamt, waarschijnlijk gebruikt die 500 mA als je die niet voedt?

'k zie die nieuwe gmini 402 wel zitten wieweet als deze defect is dat ze deze keer me een 402 geven, die host functie opent wel deuren voor me.
Handig voor pocket pc gebruikers als je gps software gebruikt en veel op reis gaat. Dan zou je de mappen op je gmini kunnen opslaan en er naar toe kopiëren als je in een ander land bent.
En ook zou je je films op je pocket pc kunnen afdraaien (files vervangen via gmini).
Maar ja ik ben niet van plan om nu nog eens een 402 er bij te gaan kopen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2005 13:50 . Reden: schrijffout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Vind je het goed als ik die foto's in de TS zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyBart
RoD schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:45:
[...]

Vind je het goed als ik die foto's in de TS zet?
De TS?!? Ik vind het prima... ik kan eventueel nog wel wat betere foto's maken hoor... deze zijn wat aan de donkere kant... laat maar weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Graag :)
Er moeten eigenlijk nog wat foto's van de Gmini 402 in de TS, ook al is er niet veel aan het uiterlijk veranderd.
Email staat in mn profiel, lijkt me het handigst :)

[ Voor 23% gewijzigd door RoD op 13-08-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:17:
Graag :)
Er moeten eigenlijk nog wat foto's van de Gmini 402 in de TS, ook al is er niet veel aan het uiterlijk veranderd.
Email staat in mn profiel, lijkt me het handigst :)
Is maar een vraag: staan er degelijke spelletjes op de gmini 402 en zo ja zou je er een willen doorsturen naar m'n e-mail of op het forum, als het niet werkt op de onze krijgen we normaal een demo versie van dat spel.
Blijkt dat er deze keer degelijek 3d games op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:51:
[...]

Is maar een vraag: staan er degelijke spelletjes op de gmini 402 en zo ja zou je er een willen doorsturen naar m'n e-mail of op het forum, als het niet werkt op de onze krijgen we normaal een demo versie van dat spel.
Blijkt dat er deze keer degelijek 3d games op staan
Ik heb zelf geen Gmini 402.
Ben wel benieuwd naar die spellen.

Zal de plaatjes toevoegen zodra ik er tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
ik kan het zo snel niet vinden, maar heeft iemand al geprobeerd om er een andere hardeschijf in te stoppen met meer dataopslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Is voorzover ik weet nog niet echt in dit topic besproken.
Maar er zijn al wel mensen geweest die de Gmini open gemaakt hebben, dus misschien kun je daar naar kijken om te zien of je er een andere hdd in kunt stoppen.
Ik denk zelf dat het wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb de pics van de Gmini 402 toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pascalheister schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:18:
ik kan het zo snel niet vinden, maar heeft iemand al geprobeerd om er een andere hardeschijf in te stoppen met meer dataopslag?
Heb het opgezocht op gmini400.com er zijn inderdaad mensen die erin zijn geslaagd de harde schijf te vervangen zonder enig probleem.
ÉÉN voorwaarde, het meot een harde schijf met één platter zijn, anders zijn deze te dik voor het apparaat en kan je de case niet meer sluiten, een hdd van 30 of 40 gb zal dus geen probleem zijn, je moet maar eens kijken wat ze op de markt verkopen van 1,8" hdd's met één platter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
^^ Erg goeie site trouwens :)

Heeft er hier iemand nog tips om stof onder het schermpje weg te krijgen, ik krijg het er maar niet weg :/
Weet iemand of ik em zonder veel problemen open kan maken? dus dat ie makkelijk weer dicht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:18:
^^ Erg goeie site trouwens :)

Heeft er hier iemand nog tips om stof onder het schermpje weg te krijgen, ik krijg het er maar niet weg :/
Weet iemand of ik em zonder veel problemen open kan maken? dus dat ie makkelijk weer dicht kan?
blijkbaar is dat niet zo'n groot probleem, enkel is je garantie eraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:17:
[...]

blijkbaar is dat niet zo'n groot probleem, enkel is je garantie eraf...
Dat weet ik, maar die is er binnenkort toch sowieso af :)
Er wordt inderdaad wel gezegd dat het niet zon groot probleem is, maar ik wil zo weinig mogelijk risico lopen aangezien ik niet veel ervaring heb met dat soort dingen.
Ik vroeg me af of het een kwestie is van openschroeven, blazen en weer dichtschroeven, of dat er nog andere moeilijkheden aan te pas komen.

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 21:42:
[...]

Dat weet ik, maar die is er binnenkort toch sowieso af :)
Er wordt inderdaad wel gezegd dat het niet zon groot probleem is, maar ik wil zo weinig mogelijk risico lopen aangezien ik niet veel ervaring heb met dat soort dingen.
Ik vroeg me af of het een kwestie is van openschroeven, blazen en weer dichtschroeven, of dat er nog andere moeilijkheden aan te pas komen.
Hoe lang heb je je gmini misschien al...
Ik zou zeggen als hij niet meer goed zou werken... Backup alles en laat dan een beschadigde sectorenscan doen en asl je zeker wilt zijn dat hij oververhit raakt steek hem dan onder een kussen. meer tips: zie gmini400.com (zelf nog niet geprobeert, mijn vorige gmini was oververhit geraakt in m'n broek toen het een hittegolf was.)

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Hij doet het nog prima, maar ik erger me dood aan dat stof onder het scherm.
Daarom wilde ik em gewoon "even" openmaken, schoonvegen en weer dichtdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen welke instellingen het beste kan gebruiken bij VirtualDub, want ik kom er niet uit. Ik heb met deze instellingen die ik nu gebruik last van streepjes op het beeld vooral als ik het op de tv bekijk. Voor de rest is alles oke (geluid en beeld lopen goed synchroon tenminste beter dan als ik het met PocketDivxEncoder codeer.

Alvast bedankt ! :9

Gebruik de volgende instellingen met de xvid codec (deze heeft Cinner in de vorige deel gepost)

-------------------------------------
Main settings:
Simple @ L3 + bij more Adaptive Quantization aangevinkt
Single Pass
Target quantizer 3.50

Advanced options:
5 - Very High
1 - Mode Decision
Use chroma motion + Turbo ;-) aangevinkt

Video>Filters>Resize> 640*480 + Filter mode: Billinear
-------------------------------------

ps. Zou het trouwens niet handiger zijn om de juiste instellingen in de TS te zetten? :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Je moet gewoon de Archos MPG4 Translator gebruiken. Die heeft al de goede instellingen ingesteld.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
maar dan kan je er geen ondertitels inzetten...

Ik gebruik zelf altijd PDE maar 2 films willen maar niet synchroon lopen, dus probeer ik die even met VD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb al een paar keer in dit topic gepost (of vorige deel) hoe je alles goed met VirtualDub in moet stellen.
Zoek daar ns naar zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou blind :? want ik kan het echt niet vinden.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik zal het maar ns in de TS zetten dan :P
Edit: toevoegd, als iemand er commentaar op heeft, meldt het dan maar even :)

[ Voor 50% gewijzigd door RoD op 19-08-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:26
RoD schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:06:
Ik zal het maar ns in de TS zetten dan :P
Edit: toevoegd, als iemand er commentaar op heeft, meldt het dan maar even :)
Yup, ik heb commentaar ;)

Aangezien de Gmini met recente firmware geavanceerdere videocodec instellingen aankan, is het toch zonde om je te beperken tot XviD "Simple Level"? Ik gebruik "AS @ Level 3" (oftewel Advanced Simple). Met deze instelling maakt je ook gebruik van B-VOPs (of B-Frames), wat de beeldkwaliteit ten goede komt.

Verder raadt ik iedereen aan om de LAME MP3 codec te gebruiken voor audio, ipv de standaard mp3 codec die op je Windows PC zit. Lame heeft een betere geluidskwaliteit en ondersteunt hogere bitrates (die van de standaard mp3 codec zijn nogal beperkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Cinner schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:35:
[...]

Yup, ik heb commentaar ;)

Aangezien de Gmini met recente firmware geavanceerdere videocodec instellingen aankan, is het toch zonde om je te beperken tot XviD "Simple Level"? Ik gebruik "AS @ Level 3" (oftewel Advanced Simple). Met deze instelling maakt je ook gebruik van B-VOPs (of B-Frames), wat de beeldkwaliteit ten goede komt.

Verder raadt ik iedereen aan om de LAME MP3 codec te gebruiken voor audio, ipv de standaard mp3 codec die op je Windows PC zit. Lame heeft een betere geluidskwaliteit en ondersteunt hogere bitrates (die van de standaard mp3 codec zijn nogal beperkt).
Ok, bedankt :)
Over die geavanceerde video heb je gelijk, wist ik niet eens meer :P
Die mp3 codec ben ik vergeten, zal het beide even toevoegen.

Edit: toegevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 20-08-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Ik zou graag wat ervaringen horen betreffende tasjes, of hoesjes voor de gmini400/402.
Ik heb er nu een paar gevonden na wat zoekwerk, speciaal voor de gmini gemaakt, maar welke is het best, het fijnst ?

Het originele Archos tasje
Afbeeldingslocatie: http://www.archos.com/img/products/290x230/gmini400_case.jpg

Eentje van Infusion Threads
Afbeeldingslocatie: http://infusionthreads.com/Archos_Gmini_400_Series_case_v1-_02_-_506x300.jpg

Eentje van MisticAudio
Afbeeldingslocatie: http://www.misticaudio.com/images/face.jpg

En twee van Noreve
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/etui_archos_Gmini_400_case_black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.noreve.com/images/etui_archos_gmini_400_402_case.jpg

Zo op t eerste gezicht lijken de MisticAudio en de Noreve mij wel wat, zit wel een (behoorlijk) prijsverschil tussen, maar kan ze dus niet even uitproberen...
Dus, wie heeft er ervaring met een van deze tasjes/hoesjes ?

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Laatst online: 11-09 09:06
Ik heb bij de mediamarkt een Caselogic hoesje gevonden voor 9euro, past er perfect in en de plug voor de oordopjes kan perfect ertussen. Gewoon eruithalen voor de knopjes te bedienen.

http://www.caselogic.com/...l/index.cfm?modelid=57067

De gmini past er perfect in.

Afbeeldingslocatie: http://a1480.g.akamaitech.net/f/1480/124/4h/images.ebags.com/images/Products/57067_sq250.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het eerste Noreve-hoesje. Hij bevalt me goed: hij ziet er mooi uit, past goed om de Gmini, en je kan hem makkelijk in je broekzak doen zonder dat er krassen op het scherm komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag hebk men archos ontvangen, en ik ben er al de hele dag mee bezig geweest, maar het lijkt mss dom, maar ik krijg er maar geen muziek op! Als ik em in HDD modus zet, dan moet de ARClibary alles nakijken, maar wanneer hij dit doet blijft hij hangen. Wanneer ik m'n gmini 402 dan in WMP modus zet, vind men computer hem niet...
Wat nu?
Video lukt wel...

Kraakt hij bij jullie ook linksboven, rond de navigatieknop, of hebk gewoon een slecht exemplaar?

Bedankt!

Ik heb net wat muziek gesynchroniseerd met WMP 10, en als ik m'n USBkabel uit men speler trek begint die ARCLibrary ne update, maar dan hangt men speler precies vast...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 19:08:
Vandaag hebk men archos ontvangen, en ik ben er al de hele dag mee bezig geweest, maar het lijkt mss dom, maar ik krijg er maar geen muziek op! Als ik em in HDD modus zet, dan moet de ARClibary alles nakijken, maar wanneer hij dit doet blijft hij hangen. Wanneer ik m'n gmini 402 dan in WMP modus zet, vind men computer hem niet...
Wat nu?
Video lukt wel...

Kraakt hij bij jullie ook linksboven, rond de navigatieknop, of hebk gewoon een slecht exemplaar?

Bedankt!

Ik heb net wat muziek gesynchroniseerd met WMP 10, en als ik m'n USBkabel uit men speler trek begint die ARCLibrary ne update, maar dan hangt men speler precies vast...
Firmware er opnieuw opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Laatst online: 11-09 09:06
Je kan die auto-update van die arc library uitdoen en manueel updaten. Of, ze gewoon niet gebruiken en oldschools (veel handiger trouwens) door je dirs navigeren.

Een zoekfunctie in de gmini zou echt (!) handig zijn. Ok, je kent zo een beetje je mp3 collectie, maar als je zoals ik een junk (kaaza nummers enzo) folder hebt is het niet zo plezant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Laatste tijd heb ik meer complete Cd's dus dat valt mee..maar inderdaad ook ik heb zon junk map. Alleen zet ik deze niet op mijn archos omdat er vaak slechte nummers tussen zitten en de kwaliteit slecht is.

Alles wat nu op mijn Archos staat heeft goede Tags en een goede naam. Daardoor is het zeer gemakkelijk door alle mappen heen te gaan en gebruik ik de browser het meeste.

Overigens vind ik het niet zo dat hij mag vastlopen bij het controleren. Probeer de harde schijf eens te formatten, de nieuwste firmware erop te gooien en dan gewoon kijken of hij hem herkent als externe hard schijf...lekker drag n' droppen, heerlijk zo'n Archos :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvvv schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:01:
Een zoekfunctie in de gmini zou echt (!) handig zijn. Ok, je kent zo een beetje je mp3 collectie, maar als je zoals ik een junk (kaaza nummers enzo) folder hebt is het niet zo plezant.
Dat zou super zijn :) Ik heb veel top100 lijsten, en dan moet je echt een searchfunctie hebben :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.