Ik heb die van mij wel ns per ongeluk 2 uur aan de pc gehangen, en de batterij was nog maar half leeg.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 10:11:
nog even over usb plus: ik vond het ook best vreemd dat ik eerst hier lees dat er mensen zijn waarbij de gmini uitvalt bij lang volproppen met muziek. vervolgens gooi ik m in een keer ruim half vol zonder stroomtoevoer aangesloten te hebben en blijft hij gewoon vol zitten.
komt me bekend voor...RoD schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:03:
[...]
Ik heb die van mij wel ns per ongeluk 2 uur aan de pc gehangen, en de batterij was nog maar half leeg.
hey mensen, ik heb hier een grote hoeveelheid RealMedia bestanden (.rm) die ik graag wil bekijken op m'n Gmini, maar ik heb nog geen goede converter gevonden om ze om te zetten naar AVI. Weet iemand een goed programma (liefst gratis natuurlijk)?
Verwijderd
Gossie,
Ben ik nou per ongeluk de eerste die dit ziet?
http://www.nomatica.nl/in.../lecteurmp3/id40992NL.htm
Verdorie, de URL werkt niet of wel?? er komt dan de 400 dan de 402. Via google lijkt het wel te lukken, dan maar zo:
Archos Gmini 402 - 20 GbMP3 Spelers Archos Gmini 402 - 20 Gb Gmini 402 - 20 Gb ... Uitbreiding, Non. BIJGELEVERDE ACCESSOIRES, Gmini 402 - 20 Go; Ecouteurs Stéréo ...
www.nomatica.nl/lecteurmp3/id40992NL.htm - 44k - Cached - Similar pages
Levertijd 2 tot 8 dagen, 427 Euri ofwel gmini 402 staat voor de deur
Helaas nog niet veel extra info, geen 40 GB
Ben ik nou per ongeluk de eerste die dit ziet?
http://www.nomatica.nl/in.../lecteurmp3/id40992NL.htm
Verdorie, de URL werkt niet of wel?? er komt dan de 400 dan de 402. Via google lijkt het wel te lukken, dan maar zo:
Archos Gmini 402 - 20 GbMP3 Spelers Archos Gmini 402 - 20 Gb Gmini 402 - 20 Gb ... Uitbreiding, Non. BIJGELEVERDE ACCESSOIRES, Gmini 402 - 20 Go; Ecouteurs Stéréo ...
www.nomatica.nl/lecteurmp3/id40992NL.htm - 44k - Cached - Similar pages
Levertijd 2 tot 8 dagen, 427 Euri ofwel gmini 402 staat voor de deur
Helaas nog niet veel extra info, geen 40 GB
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 21:22 ]
En er staat nog niks op de site van Archos? 
De specs zijn ook niet echt volledig, ik weet niet of dat wel te vertrouwen is...
De specs zijn ook niet echt volledig, ik weet niet of dat wel te vertrouwen is...
ff googelen:
The Archos Gmini 402?
Posted Jun 10, 2005, 10:52 AM ET by Peter Rojas
Related entries: Portable Audio, Portable Video
Archos Gmini 402
We’ve got a not-so-secret crush on the Gmini 400 (well, it was our Gadget of the Year last year), and it looks like Archos is getting ready to prep an updated version called the Gmini 402. At least that’s according to a French retail site, which has a listing for a new personal video player called the Gmini 402 that has the same 20GB hard drive as the Gmini 400, but adds an FM tuner, support for USB Host, longer battery life, and a higher resolution display (640 x 400 pixels vs 220x176 pixels which, honestly, seems wrong).
Archos Gmini 402, Gmini 500 en AV500
Archos Gmini 402, Gmini 500 en AV500De Archos Gmini 402, een 'upgrade' van de bestaande Gmini 400, lijkt er echt te gaan komen. Er zijn steeds meer geruchten rond deze gadget. Volgens de Franse website smalldj.com heeft de 402 niet alleen een USB-On-The-Go-functie (USB Host), maar ook nog een 1.2 megapixel digitale camera.
Naast de Gmini 402 zou Archos ook nog met een tweetal nieuwe mediaspelers komen, de Gmini 500 en de AV500. Deze hebben een grote capaciteit (max 100GB), een groot display en tal van nieuwe functies. Veel details over deze spelers zijn nog niet bekend.
Lijkt me op zich niet verkeerd als de 402 daadwerkelijk echt er komt. Schermpje met een betere resolutie, kortom nog scherper beeld, en dat was al niet slecht wat ik begregen had. Maar goed als je de specificaties zo ziet en de articelen er over leest is het dus nog twijfelachtig of die specificaties echt wel kloppen.
The Archos Gmini 402?
Archos Gmini 402
We’ve got a not-so-secret crush on the Gmini 400 (well, it was our Gadget of the Year last year), and it looks like Archos is getting ready to prep an updated version called the Gmini 402. At least that’s according to a French retail site, which has a listing for a new personal video player called the Gmini 402 that has the same 20GB hard drive as the Gmini 400, but adds an FM tuner, support for USB Host, longer battery life, and a higher resolution display (640 x 400 pixels vs 220x176 pixels which, honestly, seems wrong).
Archos Gmini 402, Gmini 500 en AV500De Archos Gmini 402, een 'upgrade' van de bestaande Gmini 400, lijkt er echt te gaan komen. Er zijn steeds meer geruchten rond deze gadget. Volgens de Franse website smalldj.com heeft de 402 niet alleen een USB-On-The-Go-functie (USB Host), maar ook nog een 1.2 megapixel digitale camera.
Naast de Gmini 402 zou Archos ook nog met een tweetal nieuwe mediaspelers komen, de Gmini 500 en de AV500. Deze hebben een grote capaciteit (max 100GB), een groot display en tal van nieuwe functies. Veel details over deze spelers zijn nog niet bekend.
Lijkt me op zich niet verkeerd als de 402 daadwerkelijk echt er komt. Schermpje met een betere resolutie, kortom nog scherper beeld, en dat was al niet slecht wat ik begregen had. Maar goed als je de specificaties zo ziet en de articelen er over leest is het dus nog twijfelachtig of die specificaties echt wel kloppen.
[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 19-07-2005 23:24 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
= trial (kan alleen eerste helft omzetten)SgtCaffran schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 19:02:
klik?
dat was toch niet zo moeilijk...2 sec op google..
Ik ben benieuwd, ik vraag me af wanneer Archos ns met informatie over deze spelers komt, dat kan tocb niet al te lang meer duren als ik dat zo hoor.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 23:17:
ff googelen:
The Archos Gmini 402?
Archos Gmini 402
ow shit sorry, ik dacht gewoon een "15 dagen" trial...
Verwijderd
Misschien een goede tip voor wie nog meer batterij wil uitsparen tijdens het beluisteren van muziek: als je de middenste knop onder het scherm langdurig indrukt, schakel je het scherm uit (eigenlijk dient dit om over te schakelen op TV-modus). Tijdens het luisteren kan je zo het volume aanpassen en vooruit en achteruit gaan in playlists e.d. zonder dat het scherm telkens aanspringt bij deze simpele handelingen. Gevorderde gebuikers die blindelings hun weg weten door de menu's of hun map "Music" kunnen natuurlijk hun hele collectie manipuleren/afspelen zonder het scherm te gebruiken. Om het scherm terug aan te zetten volstaat een zelfde lange druk op de middenste knop.
maar hij stuur dan een signaal naar buiten, of kost dat helemaal geen energie?
Dat zal vast wel energie kosten maar dat staat denk ik niet in verhouding met hoeveel energie het scherm vreet.
Verwijderd
ik heb vandaag ook mijn olympus macf-10 binnen gekregen en het werkt perfect!
xdkaartje in de macf-10 en macf-10 in de gmini en kopieren maar
en dan archos met hun
"xD cards are not supported"
het werkt gewoon wel
en dan archos met hun
het werkt gewoon wel
Met converter wel, maar niet standaard.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 18:45:
ik heb vandaag ook mijn olympus macf-10 binnen gekregen en het werkt perfect!
en dan archos met hun
het werkt gewoon wel
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
archos beweerde zelfs dat er geen third party xd adapter was die met de gmini werkt
en ik vroeg me af of iemand van jullie een goed programma heeft om ac3 geluid (surround) om te zetten naar geluid wat de gmini wel aankan en of dat wel lekker werkt, ik heb het namelijk een keer geprobeerd om eerst alle geluid met virtualdub apart op te slaan en dan met besweet het om te zetten en weer met virtualdub erin te zetten, maar dat zat dus echt niet meer synchroon.
wat ik me ook afvroeg is wat het beste is om dan als audiocodering te gebruiken. stemmen vind ik namelijk vaak erg slecht hoorbaar bij films, in tegenstelling tot explosies e.d., waardoor ik vaak aan de volumeknop zit, hebben jullie daar ook last van?
en ik vroeg me af of iemand van jullie een goed programma heeft om ac3 geluid (surround) om te zetten naar geluid wat de gmini wel aankan en of dat wel lekker werkt, ik heb het namelijk een keer geprobeerd om eerst alle geluid met virtualdub apart op te slaan en dan met besweet het om te zetten en weer met virtualdub erin te zetten, maar dat zat dus echt niet meer synchroon.
wat ik me ook afvroeg is wat het beste is om dan als audiocodering te gebruiken. stemmen vind ik namelijk vaak erg slecht hoorbaar bij films, in tegenstelling tot explosies e.d., waardoor ik vaak aan de volumeknop zit, hebben jullie daar ook last van?
Ik doe het op dezelfde manier, loopt altijd synchroon.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:19:
archos beweerde zelfs dat er geen third party xd adapter was die met de gmini werkt
Verwijderd
hallo ik ben nieuw hier en heb een archos gmini 400
ik heb een vraag kan ik hem opladen via een usb kabel
ik dacht zelf van niet ( maar ze zijn wel te koop)
(http://www.newmp3technology.com/products.php?cat=24)
Een woord: GOOGLEVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:19:
Verwijderd
Volume normalizer gebruiken bij geluid van explosies, doet veel uitVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 19:19:
Deze bedoel je neem ik aan:Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:42:
hallo ik ben nieuw hier en heb een archos gmini 400
http://www.newmp3technolo...etail.php?prod=adc&cat=24
Waarom zou het niet kunnen? Zijn zoveel apparaten die zich opladen via de usb poort, zou dus gewoon moeten kunnen.
Verwijderd
Er komt 5 volt uit een usb en max 500 M/a ik heb gelezen dat de archos 850 M/a gebruikt
is dit geen probleem ?
is dit geen probleem ?
Verwijderd
ff een vraagje....
is het ook mogelijk om een gmini aan te sluiten op een soundsysteem (versterker/draaitafels/mengpaneel) om een dj-set van een maat van mij op te nemen?
Ik kan het niet echt terug vinden in de handleiding. ook speuren in de topics hier leverd mij niets op. Ik hoop dat het wel kan. wie helpt me verder?
is het ook mogelijk om een gmini aan te sluiten op een soundsysteem (versterker/draaitafels/mengpaneel) om een dj-set van een maat van mij op te nemen?
Ik kan het niet echt terug vinden in de handleiding. ook speuren in de topics hier leverd mij niets op. Ik hoop dat het wel kan. wie helpt me verder?
Je hebt toch een line-in? Dan kan je daar op aansluiten wat je wilt 
Alleen ff zorgen dat je een spittertje o.i.d. op z'n mengpaneel hangt!
//
Verwijderd
Helaas kan je niet line in volume aanpassen, dus misschien is het slim om er nog een mengpaneel oid tussen te hangen zodat je het volume wat je gmini ingaat kan regelen.man-o-script schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 16:03:
Je hebt toch een line-in? Dan kan je daar op aansluiten wat je wilt
Verwijderd
Hallo rakker-teun,
Mocht je besluiten zo'n USB chrager aan te schaffen houd ik me ook aanbevolen.
Kunnen we in iedergeval de verzendkosten delen.
Misschien is er nog meer interesse?
Mocht je besluiten zo'n USB chrager aan te schaffen houd ik me ook aanbevolen.
Kunnen we in iedergeval de verzendkosten delen.
Misschien is er nog meer interesse?
Verwijderd
Hallo sonya ik heb er al een besteld bij (https://www.newmp3technology.com/index.php)
en ik heb er een auto lader bij besteld voor € 8.20 (dit is zeer goedkoop)
De verzendkosten scheelt niet zoveel ze zij hier €5,50 en daar € 10
sorry was anders geen probleem geweest
groetjes rakkerteun
groetjes rakkerteun
Zou je je ervaringen hier kunnen posten? lijkt me wel interessantVerwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 20:14:
Hallo sonya ik heb er al een besteld bij (https://www.newmp3technology.com/index.php)
groetjes rakkerteun
offtopic:
Groeten is niet nodig
Groeten is niet nodig
Verwijderd
Zal ik doen, ik heb ook beschermfolie besteld hier (https://www.ssl-id.de/m5000.de/shop.htm)
2 voor € 3 en € 2 verzendkosten heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn Duits is niet zo goed, maar dat lijken me gewoon screenprotectors?Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:40:
Zal ik doen, ik heb ook beschermfolie besteld hier (https://www.ssl-id.de/m5000.de/shop.htm)
Die dingen heb ik ook gebruikt, die werken best goed.
Waarom bestel je trouwens bij een Duitse winkel, die dingen zijn in Nederland ook wel te verkrijgen.
Whie! Ik heb net vanmiddag bij de MediaMarkt m'n Gmini opgehaald 
Ikke blij!
Ikke blij!
Blaat!
Verwijderd
en...............?Iwes schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:17:
Whie! Ik heb net vanmiddag bij de MediaMarkt m'n Gmini opgehaald
Ikke blij!
bijster interessant
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2005 20:32 ]
Mijn Gmini is gister vanaf 1,5meter hoogte op harde steen gepleurt
maar niet eens een krasje, en alles werkt nog..
Geweldig apparaat is het toch

Geweldig apparaat is het toch
Maar ik dacht dat je er wel verzekerd van kan zijn dat je harddisk kapot is als je 'm laat vallen toch? Of is dat niet zo met 1.8" harddisks, en alleen met normale ofzo?
Blaat!
Ik heb geen idee, hij doet het in ieder geval nog perfect, dus het zal wel niet zo zijnIwes schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 22:58:
Maar ik dacht dat je er wel verzekerd van kan zijn dat je harddisk kapot is als je 'm laat vallen toch? Of is dat niet zo met 1.8" harddisks, en alleen met normale ofzo?
wat!!? zoow... dat is echt erg
archos for teh win!!!1!!1!!11!!
Maar ik heb juist gehoort dat die kleine schijven slecht tegen schokken konden, en je dus extreem voorzichtig moet doen. Stond de gmini aan toen je hem liet vallen? Misschien is het alleen schadelijk als de HD daadwerkelijk aan staat...iig zeer cool
Maar ik heb juist gehoort dat die kleine schijven slecht tegen schokken konden, en je dus extreem voorzichtig moet doen. Stond de gmini aan toen je hem liet vallen? Misschien is het alleen schadelijk als de HD daadwerkelijk aan staat...iig zeer cool
[ Voor 66% gewijzigd door SgtCaffran op 23-07-2005 23:37 ]
Verwijderd
ik heb ook een keer laten pleuren van 1,5 meter hoogte op een stenen vloer... niks aan de hand 
maar ik denk niet dat het voor herhaling vatbaar is
maar ik denk niet dat het voor herhaling vatbaar is
Hij stond niet aan.SgtCaffran schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 23:35:
wat!!? zoow... dat is echt erg![]()
Ik heb em ook wel ns vanaf ongeveer een meter hoogte laten vallen, en toen stond ie aan.
Toen bleef ie gewoon doorspelen.
Verwijderd
Ik heb bij (http://www.newmp3technolo...etail.php?prod=adc&cat=24) op woensdagavond
een usb laadkabel besteld en een 12v laadkabel, en heb ze op zaterdag morgen uit america gekregen
ze werken perfect
een usb laadkabel besteld en een 12v laadkabel, en heb ze op zaterdag morgen uit america gekregen
ze werken perfect
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd en het lampje om te laden brand
ik wil hem nu helemaal leeg maken en dan kijken wat hij doet
Waarvoor gebruiken jullie deze Archos vooral ? puur als mp3 speler en de extra futures meer ams uitzondering ?
Was eerst van plan een iriver H10 te halen, maar deze is zelfde prijsklasse, beetje meer opzoekwerk doen denk ik.
Was eerst van plan een iriver H10 te halen, maar deze is zelfde prijsklasse, beetje meer opzoekwerk doen denk ik.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
specs iRiver H10
specs Gmini 400
en:
prijs iRiver
prijs archos
dus iig, voor zover ik kan zien:
5 GB tegen 20 GB, 1.5" scherm vs 2.8". De archos speelt ook films, iRiver niet. iRiver is wel weer goedkoper. Zien er allebei strak uit (vind ik
). De archos heeft geen radio, iRiver wel...
nou je kan wel genoeg vergelijken dacht ik zo
specs Gmini 400
en:
prijs iRiver
prijs archos
5 GB tegen 20 GB, 1.5" scherm vs 2.8". De archos speelt ook films, iRiver niet. iRiver is wel weer goedkoper. Zien er allebei strak uit (vind ik
Erg gaaf, ik wist niet dat je er alleen maar een andere kabel voor nodig hadVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 18:46:
Ik heb het geprobeerd en het lampje om te laden brand
Ik gebruik em vooral als mp3speler, en af en toe kijk ik ns een filmpje of een foto'tje.C00P schreef op maandag 25 juli 2005 @ 07:19:
Waarvoor gebruiken jullie deze Archos vooral ? puur als mp3 speler en de extra futures meer ams uitzondering ?
In de tijd dat ik em kocht waren alle iRiver's nog veel duurder, en was de Gmini even goedkoop als een iPod, dus was de keus snel gemaakt
Fout, de Gmini heeft een 2.2" schermSgtCaffran schreef op maandag 25 juli 2005 @ 08:20:
specs iRiver H10
specs Gmini 400
en:
prijs iRiver
prijs archos
5 GB tegen 20 GB, 1.5" scherm vs 2.8". De archos speelt ook films, iRiver niet. iRiver is wel weer goedkoper. Zien er allebei strak uit (vind ik). De archos heeft geen radio, iRiver wel...
ik dacht al dat ik fout zat lol...en op kieskeurig stond het niet...sorry
Verwijderd
Staat in de TSSgtCaffran schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:11:
ik dacht al dat ik fout zat lol...en op kieskeurig stond het niet...sorry

Display: 2.2" LCD 220x176 pixels, 262 000 colours and TV output
ik ben lui, ik weet het, en ik was in de was met de 3.8 van mijn archos
De Archos GMini402 is vrijgegeven door Archos.
Dus de GMini402 kan een hogere resolutie film aan, er zit USB host op en de batterij schijnt wat langer mee te gaan. Niet een slechte verbetering maar niet genoeg om up te graden als je al een 400 hebt. Ik ben benieuwd of er nu ook nog een AV402 gaat komen (dat is nog steeds niet duidelijk). Ik zelf ga waarschijnlijk voor de Digital Cube I2 overigens, maar als de AV402 uitkomt en een stuk verbeterd is ten opzichte van de AV400 zou daar nog verandering in kunnen komen.Capacity: 20GB Hard Drive. Store up to 80 hours of videos1 , 200,000 photos1 or 10,000 songs1.
Music playback: Stereo MP3 decoding @ 30-320 kb/s CBR & VBR, WMA, WMA protected files, WAV (PCM & ADPCM). PlaysForSure™ Audio.
Audio recording: Stereo sound in WAV (PCM & ADPCM) format.
Photo viewer:
JPEG (except progressives) or BMP.
Download photos from computer through USB 2.0 port. Transfer photos from digital camera4 through USB host port.
Video playback: MPEG-4 SP with B-Frames (compatible with DivX® and Xvid® 4.0 et 5.02) and stereo sound. Near DVD quality up to 720x480 @ 30 f/s (NTSC), 720x576 @ 25 f/s (PAL), AVI file format. Microsoft WMV9 Simple Profile3 up to 352x288@30f/s; protected WM DRM. PlaysForSure™ Video.
Game engine: Mophun™ game engine5
Display: 2.2" TFT LCD 220x176 pixels, 262 000 colors.
Interfaces :
USB 2.0 High-Speed device, compatible USB 1.1, PC & Mac.
USB Host Port compatible Mass Storage Device.
AV connections: Stereo analog Line In (via adapter included). Earphones. Audio and Video line Out (TV output). Built-in microphone.
Battery life :
Up to 10 hours6 for music.
Up to 4 hours6 for video on built-in LCD.
Scalability: Download firmware updates from www.archos.com
Power source:
Internal: Rechargeable Li-Ion Batteries.
External: AC charger/adaptor.
Dimensions:
Approx. 106 x 60,3 x 17,4 mm - 4.17" x 2.37" x 0.69".
Weight: Approx. 160 g (5.64 oz).
Minimum System Requirements:
Minimum computer configuration:
PC with Windows® ME, or 2000, and USB 2.0 port. Macintosh® G3 with MAC OS v10.2.4 or higher, Macintosh® G3 and USB 2.0 port.
Minimum configuration for PlaysForSureTM:
PC with Windows® XP SP1 or higher operating system, Windows Media® Player 10 or higher, and USB 2.0 port.
Packages includes: Gmini 402, earphones, USB cable, USB Host adaptor, AC power charger, Quick Start Guide (full user guide in Gmini 402 Hard Drive), protective pouch.
EngiBenchi
Verwijderd
Ik denk niet dat veel mensen met een Gmini 400 naar de 402 zullen overstappen, er zit geeneens een grotere harde schijf in. Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het eigen scherm, en beeld kwaliteit via de tv.
ff eerlijk iedereen, wat vinden jullie van het geluidskwaliteit van je gmini 400? Ik heb er ook een en ik vind het maar matig. (wel beter dan een pod)
Verwijderd
Wellicht ligt dat aan jou gmini; de gmini staat algemeen bekend om zijn zeer goede geluidskwaliteit.
Mijn Gmini ligt op het moment in coma btw. Een dag voor m'n vakantie wilde ik alle muziek veranderen; dus even alles er vanaf gehaald, en zo'n 15 gb opnieuw erop gezet. Om een een of andere vage rede werken m'n USB 2.0 poorten als een 1.1 poort, waardoor de overdracht behoorlijk lang duurde, en de Gmini vrij warm werd, zeg maar gerust heet. Tijdens het overpompen ging ook de harddisk tikken, ik hem meteen uitgezet natuurlijk, en kreeg hem niet meer aan. Meteen een RMA gedaan, daar hebben ze ook gezien dat hij heel warm werd bij normaal gebruik, maar hij deed het wel weer. Ze hebben hem als het goed is nu naar de fabricant gestuurd, ben benieuwd wat zij er mee doen.
Mijn Gmini ligt op het moment in coma btw. Een dag voor m'n vakantie wilde ik alle muziek veranderen; dus even alles er vanaf gehaald, en zo'n 15 gb opnieuw erop gezet. Om een een of andere vage rede werken m'n USB 2.0 poorten als een 1.1 poort, waardoor de overdracht behoorlijk lang duurde, en de Gmini vrij warm werd, zeg maar gerust heet. Tijdens het overpompen ging ook de harddisk tikken, ik hem meteen uitgezet natuurlijk, en kreeg hem niet meer aan. Meteen een RMA gedaan, daar hebben ze ook gezien dat hij heel warm werd bij normaal gebruik, maar hij deed het wel weer. Ze hebben hem als het goed is nu naar de fabricant gestuurd, ben benieuwd wat zij er mee doen.
Ik heb het onder andere over de heel matige equalizer en de vage bas als je wat mindere oordopjes gebruikte, niemand anders die naast zijn gmini bijv ook een x5 heeft en de gmini beduidend minder vind presteren? Mijne komt van mp3spelers.nl als er iets mis mee is vraag ik me af of die garantie nog geld..
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:12:
Wellicht ligt dat aan jou gmini; de gmini staat algemeen bekend om zijn zeer goede geluidskwaliteit.
offtopic:
Over die USB poorten, misschien even de drivers refreshen? dat wil vaak nog wel ns helpen
Over die USB poorten, misschien even de drivers refreshen? dat wil vaak nog wel ns helpen
Je moet ook niet de standaard oordopjes gebruiken, die zijn echt bagger.tflegend schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 13:18:
Ik heb het onder andere over de heel matige equalizer en de vage bas als je wat mindere oordopjes gebruikte, niemand anders die naast zijn gmini bijv ook een x5 heeft en de gmini beduidend minder vind presteren? Mijne komt van mp3spelers.nl als er iets mis mee is vraag ik me af of die garantie nog geld..
Ik zou goeie oordopjes aanschaffen.
Je hebt wel gelijk over die equaliser, die is niet erg geweldig, maar gelukkig kun je nog wel _iets_ instellen
Verwijderd
Na de 3 topics over de Archos Gmini 400 en de iRiver h320 nagelezen te hebben heb ik besloten de Archos te kopen.
Al had ik nog enkele vragen:
1) Ik ben in het bezit van een Dell computer uit het jaar 2000 met een Intel Pentium III processor, dit levert normaalgezien - verlies van snelheid buiten beschouwing gelaten - toch geen problemen op?
2) Het omzetten van videobestanden is toch niet té moeilijk? Ik ben niet zo'n computerofiel.
3) Het is nog wat vroeg, daar ik nog niet in het bezit van zo'n toestel, maar moeten alle ge-updatete (fout geschreven, waarschijnlijk) firmwareversies achter elkaar geïnstalleerd worden of volstaat de laatste?
4) Iemand enig idee of men dit toestel in de MediaMarkt in Hasselt verkoopt? Zoniet, is Komplett.nl een betrouwbare onlinewinkel?
Dank bij voorbaat
1) Ik ben in het bezit van een Dell computer uit het jaar 2000 met een Intel Pentium III processor, dit levert normaalgezien - verlies van snelheid buiten beschouwing gelaten - toch geen problemen op?
2) Het omzetten van videobestanden is toch niet té moeilijk? Ik ben niet zo'n computerofiel.
3) Het is nog wat vroeg, daar ik nog niet in het bezit van zo'n toestel, maar moeten alle ge-updatete (fout geschreven, waarschijnlijk) firmwareversies achter elkaar geïnstalleerd worden of volstaat de laatste?
4) Iemand enig idee of men dit toestel in de MediaMarkt in Hasselt verkoopt? Zoniet, is Komplett.nl een betrouwbare onlinewinkel?
Dank bij voorbaat
1) Kan prima.Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:42:
Na de 3 topics over de Archos Gmini 400 en de iRiver h320 nagelezen te hebben heb ik besloten de Archos te kopen.
Dank bij voorbaat
2) Ik heb al een paar keer in dit topic gezegd hoe je op een perfecte manier video omzet.
3) Alleen de laatste.
4) Ga ns kijken bij de MM, en voor Komplett hebben we de ShopSurvey op de FP.
Verwijderd
Yeuy, ik heb em ook net besteld
Ik zat te twijfelen tussen de samsung yh-j70 en deze, maar ik las zulke negatieve reviews van het ding dat ik toch maar besloten heb om deze te nemen..daarbij heeft deze tv-out, wat ik toch wel een minimale vereiste vindt voor een videospeler. Ik ben benieuwd.. vraag me alleen af hoe ik firmware moet downloaden als www.archos.com dood is

Ik ben ook van plan dit ding binnenkort te gaan kopen , maar ik heb nog een vraagje:
Als je dit ding aansluit op je usb poort, kan je er dan ook gewoon bestanden op gooien zoals documenten voor school, zip files.
Dus zeg maar als externe harde schijf.
Als je dit ding aansluit op je usb poort, kan je er dan ook gewoon bestanden op gooien zoals documenten voor school, zip files.
Verwijderd
Check topic startrfolkers schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:31:
Ik ben ook van plan dit ding binnenkort te gaan kopen , maar ik heb nog een vraagje:
"Herkend als extrene hardeschijf"
ja dus
Gewoon even wachtenVerwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 20:17:
Yeuy, ik heb em ook net besteldIk zat te twijfelen tussen de samsung yh-j70 en deze, maar ik las zulke negatieve reviews van het ding dat ik toch maar besloten heb om deze te nemen..daarbij heeft deze tv-out, wat ik toch wel een minimale vereiste vindt voor een videospeler. Ik ben benieuwd.. vraag me alleen af hoe ik firmware moet downloaden als www.archos.com dood is
Verwijderd
Dank voor snelle reactie.RoD schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 17:43:
[...]
1) Kan prima.
2) Ik heb al een paar keer in dit topic gezegd hoe je op een perfecte manier video omzet.
3) Alleen de laatste.
4) Ga ns kijken bij de MM, en voor Komplett hebben we de ShopSurvey op de FP.
MediaMarkt is ver, maar ik zal er eens gaan kijken.
Verwijderd
kunnen we de naam van het topic nu gaan veranderen?
of gaat de 402 in een ander topic besproken worden?
http://www.archos.com/products/gmini_402/
of gaat de 402 in een ander topic besproken worden?
http://www.archos.com/products/gmini_402/
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 08:21 ]
Ik denk dat de Gmini402 prima in dit deel kan, het enige verschil met de 400 is een USB Host, een hogere resolutie en WMV support, voor de rest is ie hetzelfde.
Ik zal de TS wel ff aanpassen zodra ik er tijd voor heb
Edit: TS een beetje aangepast moet nog meer komen, suggesties zijn welkom en een TR voor andere topicnaam aangevraagd
Ik zal de TS wel ff aanpassen zodra ik er tijd voor heb
Edit: TS een beetje aangepast moet nog meer komen, suggesties zijn welkom en een TR voor andere topicnaam aangevraagd
[ Voor 24% gewijzigd door RoD op 28-07-2005 14:45 ]
Verwijderd
dit kan de 400 ook, mits je maar op de juiste manier convert.RoD schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:32:
een hogere resolutie
Ik had het over de resolutie op het schermpje zelf.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 16:17:
[...]
dit kan de 400 ook, mits je maar op de juiste manier convert.
Maar volgens mij heeft de 402 tóch niet een hogere resolutie, en was het maar een gerucht want ik zie niks over een hogere resolutie op de site van Archos.
Dank
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 28-07-2005 16:40 ]
Als ik eerlijk ben vind ik de specs van de 402 erg tegen vallen, batterij is nu ipv van 9 nu 10 uur.
Jeej, hier word ik niet warm van eerlijk gezegd.
De batterij is nu ook 10 uurPuDy schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 17:34:
Als ik eerlijk ben vind ik de specs van de 402 erg tegen vallen, batterij is nu ipv van 9 nu 10 uur.
Maar ik ben het wel met je eens, ik had in geruchten gezien dat de batterijduur naar 17 uur zou gaan, maar niet dus
Het is dan ook geen compleet nieuw ding, maar gewoon een verbeterde versie.
Alleen jammer dat het zóveel extra kost.
Verwijderd
Je kunt ook naar Kleve gaan bij Saturne € 298Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:41:
[...]
Dank voor snelle reactie.
MediaMarkt is ver, maar ik zal er eens gaan kijken.
Verwijderd
Op dit moment ben ik extreem blij met mijn net binnengekomen gmini400
Xvidjes speelt ie prima af op tv-out zonder ook maar iets te hoeven converteren... De headphones die erbij zitten vind ik trouwens niet slecht, misschien niet sennheiser-kwaliteit, maar toch. Het enige wat ik jullie zou willen verzoeken is om nog even op een rijtje te zetten hoe ik aan een mooi (niet te duur) hoesje kon komen voor 'my precious'
[ Voor 172% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 17:56 ]
Ga ns kijken bij de V&D of bij de Mediamarkt, daar hebben ze veel soorten hoesjes, dus er is vast wel 1 die goed is voor de GminiVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 15:14:
Op dit moment ben ik extreem blij met mijn net binnengekomen gmini400Xvidjes speelt ie prima af op tv-out zonder ook maar iets te hoeven converteren... De headphones die erbij zitten vind ik trouwens niet slecht, misschien niet sennheiser-kwaliteit, maar toch. Het enige wat ik jullie zou willen verzoeken is om nog even op een rijtje te zetten hoe ik aan een mooi (niet te duur) hoesje kon komen voor 'my precious'
Verwijderd
Hallo,
Sinds kort heb ik problemen met mijn Gmini 400.
De computer schrijft automatisch bestanden naar de Gmini waardoor deze soms vastloopt.
Kent iemand het bestand NDX.AVX?
Dat staat soms zomaar ineens in de map system met als gevolg dat de Gmini niet meer normaal reageert.
Iemand ook dit soort problemen en evt. een oplossing?
De computer schrijft automatisch bestanden naar de Gmini waardoor deze soms vastloopt.
Dat staat soms zomaar ineens in de map system met als gevolg dat de Gmini niet meer normaal reageert.
Verwijderd
Dat bestand staat ook gewoon in mijn system map en bij mij werkt het overzetten vlekkenloos.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 15:16:
Hallo,
Zou ff de nieuwste firmware er overnieuw opzetten
Verwijderd
Ja, daar gebeurd het ook en het her-installeren van de firmware helpt ook niet helaas.
Kheb gegoogled en ik kom dan op een frans forum uit waar iemand ook hetzelfde probleem heeft. Onder de naam Gijs heb ik daar een post bij gezet. Hoop dat er een vertaler in ons midden is.
http://www.jbmm.fr/forum/index.php?showtopic=3597
Kheb gegoogled en ik kom dan op een frans forum uit waar iemand ook hetzelfde probleem heeft. Onder de naam Gijs heb ik daar een post bij gezet. Hoop dat er een vertaler in ons midden is.
Op dat forum zie ik iemand iets zeggen over een format.
Misschien de Gmini ns formatteren en dan de firmware er opnieuw op?
Verwijderd
Reeds gedaan zonder effect.RoD schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 23:54:
Op dat forum zie ik iemand iets zeggen over een format.
Drie dingen,
Ik heb het vermoeden dat de audio-recorder niet werkt bij mij. Als ik het start kan ik schreeuwen in dat microfoontje wat ik wil. Maar hij neemt niets op. Moet je hiervoor iets instellen ofzo?
En is er een mogelijkheid om sneller door de mappen te zoeken? Bijv. met 10-titels tegelijk naar beneden gaan. Nu duurt het nogal lang voordat ik bij de L ben bijv.
En ik krijg bij sommige foto's (gewone JPG's) te zien dat het 'progressive JPG-files' zijn. Wat kan ik daarmee doen?
Ik heb het vermoeden dat de audio-recorder niet werkt bij mij. Als ik het start kan ik schreeuwen in dat microfoontje wat ik wil. Maar hij neemt niets op. Moet je hiervoor iets instellen ofzo?
En is er een mogelijkheid om sneller door de mappen te zoeken? Bijv. met 10-titels tegelijk naar beneden gaan. Nu duurt het nogal lang voordat ik bij de L ben bijv.
En ik krijg bij sommige foto's (gewone JPG's) te zien dat het 'progressive JPG-files' zijn. Wat kan ik daarmee doen?

[ Voor 21% gewijzigd door Impry op 01-08-2005 13:55 ]
Je moet em wel op mic zetten, en niet op line in.Impry schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 13:34:
Drie dingen,
Nee
Omzetten naar gewone jpeg, progressives ondersteunt de Gmini namelijk niet.
Verwijderd
Het is nogal plat frans, maar ik kan het redelijk lezen..hij zei dat het probleem was dat de NDX file bij hem 99kb was, terwijl die 303kb zou moeten zijn. Nu is dit blijkbaar bij de gmini400 anders dan bij de gmini200xs, want op mijne is ie maar 10kb. Misschien moet je ff proberen om die file te vervangen (wel backuppenVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 22:29:
Ja, daar gebeurd het ook en het her-installeren van de firmware helpt ook niet helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 01:27 ]
Ff om terug te komen op een paar zaakjes van hierboven:
-Om de knopjes te bedienen zonder dat het scherm aanfloept hoef je gewoon lang op de middelste Functie toets duwen (tv-out mode) en zo gaat de display nit aan.
- En voor de mensen die vinden dat de accu wat langer mag, maak een Baterrypack voor 1,25€. Gewoon bij de elektroboer een accuhouder voor 4 AA baterijen kopen en eenplugje die in de Gmini past, 10sec solderen en Hop. Nu plaats je er 4 oplaadbare baterijen in en je hebt een output van 5v (met alkaline wilt hij niet). k gebruikte dit systeem om mijn gmini op te laden als ik enkel de 12v van de auto had( AA'tjes opladen in auto en gmin i met de AAtjes opladen).
- Ook heb ik een bug ontdekte als je in Queue mode afspeelt doe ie soms raar en maakt hij er een zootje van.
-Om de knopjes te bedienen zonder dat het scherm aanfloept hoef je gewoon lang op de middelste Functie toets duwen (tv-out mode) en zo gaat de display nit aan.
- En voor de mensen die vinden dat de accu wat langer mag, maak een Baterrypack voor 1,25€. Gewoon bij de elektroboer een accuhouder voor 4 AA baterijen kopen en eenplugje die in de Gmini past, 10sec solderen en Hop. Nu plaats je er 4 oplaadbare baterijen in en je hebt een output van 5v (met alkaline wilt hij niet). k gebruikte dit systeem om mijn gmini op te laden als ik enkel de 12v van de auto had( AA'tjes opladen in auto en gmin i met de AAtjes opladen).
- Ook heb ik een bug ontdekte als je in Queue mode afspeelt doe ie soms raar en maakt hij er een zootje van.
Queue mode? wat bedoel je daar precies mee.jvvv schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:48:
Dat van die batterypack is al vaker langsgekomen, is wel een goed idee
Verwijderd
Nu we het toch over playmodes hebben...het lijkt dat die alleen effect hebben op je muziekcollectie en niet op video...ik zou graag hebben dat als ik een folder met meerdere AVI's heb, dat ie ze automatisch allemaal afspeelt. Het zou ook wel fijn zijn als je een playlist van video's zou kunnen maken, misschien komt dat wel met een latere firmware
Als er ooit nog firmware komt, wat ik sterk betwijfel.
Maar wie weet, met de Gmini402, zou die dezelfde firmware hebben? lijkt me wel toch?
Maar wie weet, met de Gmini402, zou die dezelfde firmware hebben? lijkt me wel toch?
Ik heb even een uitgebreide foto-serie gemaakt om een goede impressie te krijgen van het geweldige apparaat!
Misschien kan dit in de OP?
Gmini 400 + BIC Pen

Gmini 400 + Kabels/Oordopjes

Opstartscherm

Hoodfmenu

Muziek Menu

Muziek Player 1

Muziek Player 2

Foto Browser

Photoviewer 1

Photoviewer 2

Photoviewer 3

Photoviewer 4

Photoviewer 5 (Exif Info)

Video Menu

Videoviewer

Games 1

Games 2

Setup

Sound

Playmode

Power

System

Wanneer het te veel plaatjes zijn voor in de OP is het misschien mogelijk om sommige te plaatsen als link. Dat moet diegene zelf maar even zien
Gmini 400 + BIC Pen

Gmini 400 + Kabels/Oordopjes

Opstartscherm

Hoodfmenu

Muziek Menu

Muziek Player 1

Muziek Player 2

Foto Browser

Photoviewer 1

Photoviewer 2

Photoviewer 3

Photoviewer 4

Photoviewer 5 (Exif Info)

Video Menu

Videoviewer

Games 1

Games 2

Setup

Sound

Playmode

Power

System

Wanneer het te veel plaatjes zijn voor in de OP is het misschien mogelijk om sommige te plaatsen als link. Dat moet diegene zelf maar even zien
Verwijderd
tip: NDX file bevat gewoon de media library (sortering op artiest, title, genre, album, jaar) het is dus normaal dat die bij de ene al wat groter is als bij de andere, als je de functie uitschakelt zal hij dus zeer klein zijn of er misschien niet zijn. het zal dus niet veel uit doen dat jij jouw kopie meegeeft aan hem.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:00:
[...]
Het is nogal plat frans, maar ik kan het redelijk lezen..hij zei dat het probleem was dat de NDX file bij hem 99kb was, terwijl die 303kb zou moeten zijn. Nu is dit blijkbaar bij de gmini400 anders dan bij de gmini200xs, want op mijne is ie maar 10kb. Misschien moet je ff proberen om die file te vervangen (wel backuppen) Ik heb hier wel tijdelijk een kopietje van de mijne
een dele van de inhoud van het bestand van jou is dus bv:
Inhoud gewist NDX file gewist op aanvraag
hieruit kan je dus besluiten dat het de inhoud is van je muziekbibliotheek
logisch dat hij bij alkaline batterijen niet wil werken 4 x 1.5V = 6V dat is net 1 V te veeljvvv schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:48:
Terwijl bij oplaadbare batterijen 4 x 1.2 v = 4.8V wat net 0.2 V te weinig geeft maar toch net genoeg geeft.
Wel wil ik nog kwijt dat je je batterijen het beste goed oplaad omdat het anders kan gebeuren dat je gmini je powerpack oplaadt oftewel dat je CHG lampje plotseling hysterisch gaat beginnen knipperen en het apparaat een raar geluid maakt, beetje opletten dus. Heb het zelf geprobeert en het effect was niet al te optimaal toen de batterijen ver leeg waren. Dit is m'n tweede gmini de vorige heb ik moeten terugzenden omdat hij niet meer wou opstarten. Maar dat kwam omdat hij oververhit geraakt was.
Een mogelijkheid om alle files af te spelen in je videomodus is het apparaat op shuffle modus zetten,Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 21:58:
Nu we het toch over playmodes hebben...het lijkt dat die alleen effect hebben op je muziekcollectie en niet op video...ik zou graag hebben dat als ik een folder met meerdere AVI's heb, dat ie ze automatisch allemaal afspeelt. Het zou ook wel fijn zijn als je een playlist van video's zou kunnen maken, misschien komt dat wel met een latere firmware
dat kiest hij wel willekeurig een videobestand uit. Maar een afspeellijst is bij mij nog niet gelukt
En wat die Gmini 402 betreft stel ik me toch de vraag of die eigenlijk wel echt bestaat en dit niet gewoon een verzinsel is van een of andere onnozelaar die wou opvallen.
Blijkbaar ben ik dus niet de enige met een USB plus poort (zoals op de prentjes hierboven te zien).
Wel heb ik gemerkt dat het bij een USB plus controller langer duurt voor de gmini te starten (5 tot 7 seconden) en dat de anti shock functie veel beter is. De harde schijf voelt het deze keer wel echt, wat bij m'n vorige gmini niet het geval was en waarbij de harde schijf vol stond met beschadigde clusters. Bij een harde schock hoor je een klik in het apparaat en ligt de harde schijf 5 seconden stil of langer, eigenlijk tot de schokken over zijn of niet meer te hard zodat het apparaat kan voortlezen. Ook blijft de harde schijf actief bij het aankoppelen aan de computer wat ik wat minder goed vind. Ik ben namelijk enorm verstrooid en vergeet die gmini af te koppelen. En als die harde schijf een ganse tijd blijft draaien is de batterij veel sneller leeg. Dat had ik liever als vroeger gehad dat de HDD na 10 seconden uitvalt ook bij de computer.
[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 14:21 . Reden: gewoon bijschrijven hé! ]
Die Gmini 402 is echt hoor, hij staat nu ook op de site van ArchosVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 14:53:
En wat die Gmini 402 betreft stel ik me toch de vraag of die eigenlijk wel echt bestaat en dit niet gewoon een verzinsel is van een of andere onnozelaar die wou opvallen.
Blijkbaar ben ik dus niet de enige met een USB plus poort (zoals op de prentjes hierboven te zien).
Wel heb ik gemerkt dat het bij een USB plus controller langer duurt voor de gmini te starten (5 tot 7 seconden) en dat de anti shock functie veel beter is. De harde schijf voelt het deze keer wel echt, wat bij m'n vorige gmini niet het geval was en waarbij de harde schijf vol stond met beschadigde clusters. Bij een harde schock hoor je een klik in het apparaat en ligt de harde schijf 5 seconden stil of langer, eigenlijk tot de schokken over zijn of niet meer te hard zodat het apparaat kan voortlezen. Ook blijft de harde schijf actief bij het aankoppelen aan de computer wat ik wat minder goed vind. Ik ben namelijk enorm verstrooid en vergeet die gmini af te koppelen. En als die harde schijf een ganse tijd blijft draaien is de batterij veel sneller leeg. Dat had ik liever als vroeger gehad dat de HDD na 10 seconden uitvalt ook bij de computer.
Veel geruchten (betere batterij bijv.) zijn niet waar, maar hij heeft in ieder geval een USB Host.
Van die hdd problemen heb ik totaal geen last. totaal geen last van schokken.
Dat zijn mooie foto'sImpry schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 13:55:
Ik heb even een uitgebreide foto-serie gemaakt om een goede impressie te krijgen van het geweldige apparaat!Misschien kan dit in de OP?
Ik zal wel ff kijken wat ik er van kwijt kan in de TS, zodra ik er wat tijd voor heb.
Edit: Update je firmware eens
Dacht dat er standaard de laatste firmware op stond. Maar was dus niet zo
Wat is trouwens het voordeel van USB Plus?
Er staat in dit topic een stukje over USB Plus, zoek er maar ns op 
Pics toegevoegd, ik heb er geen namen bijgezet, ik denk dat het wel voor zich spreekt
Pics toegevoegd, ik heb er geen namen bijgezet, ik denk dat het wel voor zich spreekt
Ah! Eindelijk iemand met hetzelfde probleem. Ik heb het alleen al wat langer. Nu ben ik van plan m op te sturen, maar ik was er niet zeker van of het aan mn Gmini lag, of aan mn pc, want die heeft ook nog wel ns kuren. Kan je please verder melden wat het resultaat is geworden?Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 10:12:
Je kunt em gerust opsturen naar Archos hoor, ze hebben een erg goeie service.
Heb er zelf ook al uitstekende ervaringen mee.
Heb er zelf ook al uitstekende ervaringen mee.
Verwijderd
jup, dit had ik ook al uitgevonden, maar ik ben een serie aan het kijken, dus dan is shuffle niet zo fijnEen mogelijkheid om alle files af te spelen in je videomodus is het apparaat op shuffle modus zetten,
dat kiest hij wel willekeurig een videobestand uit. Maar een afspeellijst is bij mij nog niet gelukt
Verwijderd
Zelf heb ik het nog niet geprobeert maar als je nu eens videofiles in media player in een M3U afspeellijst opslaat en in de gmini laadt uit de browser modus... zou dat niet werkenVerwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:56:
[...]
jup, dit had ik ook al uitgevonden, maar ik ben een serie aan het kijken, dus dan is shuffle niet zo fijnIk hoopte dat ie gewoon na het afspelen van een avi zou kunnen doorgaan met de volgende in dezelfde folder..maar dat is dus nog niet gelukt.
iemand enig idee wanneer de 402 in Nederland uitgaat komen?
Je kunt geen games uitwisselen, die games zitten gekoppeld aan het ID van je speler.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 18:58:
Kan je eigenlijk mophun games uitwisselen? Ik vraag me zo af of iedereen iceblox heeft gekregen, net als ik
Iedereen heeft Iceblox gekregen, dat is het gratis spel dat je erbij krijgt.
Hou www.archos.com en de webwinkels ns in de gaten, of stuur ze een mailtje.assass schreef op woensdag 03 augustus 2005 @ 21:23:
iemand enig idee wanneer de 402 in Nederland uitgaat komen?
Zal wel niet al te lang meer gaan duren denk ik.
Verwijderd
surround_2, zou je misschien de output van mijn NDX file ff kunnen weghalen? de rss-feed doet het daardoor niet meer

Dit topic is gesloten.