Hey mede Tweakers,
Vandaag was eindelijk me dag aangebroken ik kreeg me pakketje binnen helemaal super. na 4 weken!
maar toen ik dus me ICY BOX IB-251 dit is een externe behuizing voor 2.5 HD's
Wou installeren nou, installeren een USB in de pc drukken liep perfect allemaal hij gaf aan is geinstaleerd klaar voor gebruik ETC.. nou ik naar Deze Computer toe. Nou helemaal niks ik zie hem helemaal nergens. nou zoeken zoeken en nog eens zoeken maar niks.
Ik kijken bij Apparaatbeheer staat er gewoon tussen staat ook nog bij van apparaat werkt correct.
ik heb hem ook al op me pa's laptop geprobeert precies het zelfde probleem.
ik heb er ook een Cdrom bij gekregen maar dat is niet nodig voor XP users dus maar ik wou het nog wel even vermelden.
ik weet het in iedergeval niet meer ik hoop dat jullie me wat wijzer weten te maken over dit probleem ik heb al gegoogeld helemaal niks gevonden helaas.
Hier zijn mijn spec's.
Windows XP home SP2
P4 2.4
512mb.
ATi 9800pro
Asus p4s8x
Soundblaser Live!
WD 40 gig
Western Digital 40 GB 2,5 inch Deze zit dus in mijn ICY BOX.
ik zou morgen nog wat meer foto's maken ik zit wat krap met tijd nu.
Alvast bedankt!
Vandaag was eindelijk me dag aangebroken ik kreeg me pakketje binnen helemaal super. na 4 weken!
maar toen ik dus me ICY BOX IB-251 dit is een externe behuizing voor 2.5 HD's
Wou installeren nou, installeren een USB in de pc drukken liep perfect allemaal hij gaf aan is geinstaleerd klaar voor gebruik ETC.. nou ik naar Deze Computer toe. Nou helemaal niks ik zie hem helemaal nergens. nou zoeken zoeken en nog eens zoeken maar niks.Ik kijken bij Apparaatbeheer staat er gewoon tussen staat ook nog bij van apparaat werkt correct.
ik heb hem ook al op me pa's laptop geprobeert precies het zelfde probleem.
ik heb er ook een Cdrom bij gekregen maar dat is niet nodig voor XP users dus maar ik wou het nog wel even vermelden.
ik weet het in iedergeval niet meer ik hoop dat jullie me wat wijzer weten te maken over dit probleem ik heb al gegoogeld helemaal niks gevonden helaas.
Hier zijn mijn spec's.
Windows XP home SP2
P4 2.4
512mb.
ATi 9800pro
Asus p4s8x
Soundblaser Live!
WD 40 gig
Western Digital 40 GB 2,5 inch Deze zit dus in mijn ICY BOX.
ik zou morgen nog wat meer foto's maken ik zit wat krap met tijd nu.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 20:12 ]