Toon posts:

Hd werkt niet voor de volle 100 procent.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag.

Ik heb vanmiddag een nieuwe harddisk erbij gekocht. Thuis aangekomen natuurlijk gelijk erin gebouwd. Harddisk wordt netjes gevonden bij computerbeheer/schijfbeheer alleen geeft aan dat hij maar 128 GB is terwijl hij officeel 250 GB heeft. Ik heb mij laten vertellen dat oudere computers dat niet ondersteunen? Ik heb een 800 mhz met asus moederbordje. Op de eerste hd waar windows dus opdraait staan 3 fat32 partities. zou dit er ook mee te maken kunnen hebben? Ik heb ook nog geprobeert om de pc aan de gang te krijgen zonder die eerste hd, dus alleen de lege hd erin. Geprobeert op te starten met een windows cd in de cdrom speler maar dit vind hij ook niet. loopt door naar netwerk booten :? Het gaat trouwens om een hardeschijf van maxtor diamond ide 250 GB. Kan iemand mij uit de brand helpen?

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-11-2025

Baziz

Smokey Nutz

Je zou kunnen proberen om je bios te updaten.

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:29

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd

Topicstarter
Oei nou zeg je me wat. Hier heb ik nog geen ervaring mee. Brengt dit geen gevaren met zich mee?

Verwijderd

Topicstarter
:o Mijn excuus ik gaat het even doorlezen.

• Baziz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-11-2025

Baziz

Smokey Nutz

Er is altijd een kansje dat het fout gaat, maar op de site van de leverancier van je moederbord kun je er meer over lezen. Als er uberhaupt wel een update van is.

Life can only be understood in reverse, but must be lived forwareds

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het antwoord staat inderdaad gewoon in de FAQ van dit subforum :) Of je in het vervolg wat meer research wil plegen, voordat je een topic start. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht, zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.