Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

e-mail led

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag laatst in de winkel een apparaatje liggen die je kon aansluiten op je ps/2 (muis) poort. Als je dan een e-mail kreeg ging er een ledje branden. Op circuitsonline.net had ik al gevraagd of er een bepaalde schakeling voor was. Volgens hen ging het voornamelijk om de software, en ze verwezen me daarvoor hier naar toe ( om dat forum te bekijken, klik hier). Weet iemand hoe je dit doet, of heeft iemmand de software o.i.d.?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hardware (en dan voornamelijk schakelschema's) horen in Casemodding & Elektronica. Ik verplaats je topic hier dan ook even naartoe. :)

Signature

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Op de PS/2-poort heb je wel wat meer nodig dan alleen software: daar loopt namelijk een compleet protocol overheen wat een ledje niet zal snappen. Je kan het wel aan een serieele of parallele poort hangen; ik weet alleen niet of daar software voor is.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik weet dat bepaalde lcd progjes je backlight kunnen laten knipperen als je email krijgt. Ik dacht dat de backlight wel op een bepaalde pin aangesloten was op de parallelle poort. Misschien heb je er iets aan, misschien niet :P

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Ik had software bij me sweex ( *schaam ) tobo gekregen waarbij de scroll lock ging knipperen als je een mail ontvanen had. Ik zal de diskette wel eens opzoeken voor je ;)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
Hee dat is wel geinig, dat wil ik ook wel..

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Kennis van mij gebruikt deze:
http://www.download.com/P...0398079.html?tag=lst-0-10

Die laat geloof ik scrolllock ledje knipperen bij mail...

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:51
POP Peeper is an e-mail notifier that supports POP3, Hotmail, MSN, Yahoo, Mail.com, MyWay, Excite, Lycos.com, and RediffMail accounts. Several options are available to indicate you have received new e-mail, including sounds, a pop-up alert, and flashing the Scroll Lock LED. Downloadable notification plug-ins include a skinnable pop-up and screensaver. You also can read and delete messages, save attachments, and send mail. The application's other features include easy account setup, password-protection, user interface customizations, and the ability to read your messages in HTML, rich text, or plain text. An SSL plug-in also is available for download, which allows you to retrieve e-mail from POP3 servers that accept secure connections such as Gmail

Hij laat m dus knipperen :Y)

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-11 12:46

Impry

Rallymedia.nl

:P Dat is wel geinig, is even kijken of 't goed werkt!

Edit: Hij doet het wel, ik wil hem namelijk voor m'n Hotmail en Gmail gebruiken. Maar dan moet hij eerst alle berichten (bij Hotmail sowieso 829) binnenhalen :/)

Edit 2: Is er hier niet iemand die er voor kan zorgen dat de Scroll-lock sneller kan gaan knipperen? :P Of ook de Caps en Num erbij laten knipperen. Zo valt het niet echt goed op.

[ Voor 145% gewijzigd door Impry op 08-07-2005 15:24 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Impry schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:41:

Edit: Hij doet het wel, ik wil hem namelijk voor m'n Hotmail en Gmail gebruiken. Maar dan moet hij eerst alle berichten (bij Hotmail sowieso 829) binnenhalen :/)

Edit 2: Is er hier niet iemand die er voor kan zorgen dat de Scroll-lock sneller kan gaan knipperen? :P Of ook de Caps en Num erbij laten knipperen. Zo valt het niet echt goed op.
Ik heb een Logitech diNovo toetsebord en daar zit geen scroll lock op... iemand een idee voor een ander progzel

• brada
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:28
Cablekevin schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 19:30:
[...]

Ik heb een Logitech diNovo toetsebord en daar zit geen scroll lock op... iemand een idee voor een ander progzel
Op de diNovo komt het op het schermpje van je numpad te staan als je e-mail hebt.

Waarom heeft een computer geen versnellingen?

Verwijderd

ik weet wel dat mijn asus laptop het ook heeft, echter dan ingebouwd natuurlijk.

het gebruikt http://www.highlandsun.com/hyc/chkmail.zip (asus chkmail)..

en op internet vond ik onderandere dit:
Asus ChkMail Email LED Program
I just bought a new Asus M6Ne notebook computer. It has a lot of slick features, including an LED that is supposed to light up when you have unread email in your Inbox. Unfortunately the program that Asus provides to control this LED only works with Microsoft Outlook or Outlook Express, and I've recently migrated from Outlook to Mozilla. So I've taken it upon myself to fix this problem. I've written a small program that will work on Windows XP, with any XP-enabled email client. Remove the Asus ChkMail from your Startup menu and run this one instead. chkmail.zip -- hyc, 2004-07-28
By the way, for a program that simply toggles the Email and Wireless Network LEDs, try this leds.zip
leds.zip: http://www.highlandsun.com/hyc/leds.zip

misschien kun je daar wat mee?

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:34

Cablekevin

CCCP Baby!

brada schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 21:55:
[...]

Op de diNovo komt het op het schermpje van je numpad te staan als je e-mail hebt.
Zou je denke ?
Ik heb het nog nooit gemerkt... :S

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:12
Check me sig, misschien vind je daar een schakeling...

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

The-Force schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:12:
Check me sig, misschien vind je daar een schakeling...
en als ik mag vragen: wáár? anders is dit een redelijk spammerige post imho...

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Impry schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:41:

Je kunt per account aangeven dat ie alleen de headers hoeft te downloaden. Dan download ie het bericht zelf pas op het moment dat je het bericht zou openen in da tprogramma.

Ik had hem zelf ook ff gedownt en geprobeerd, maar mijn scroll lock lampje geeft geen teken van leven :? Heb een USB-tobo, kan dat ermee te maken hebben?

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-11 20:49
Ik kreeg er ook mijn Gmail niet mee ingesteld, dus na 5 min heb ik het progje maar terug verwijdert.

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-11 16:22
Voor het laten knipperen van je scroll lock led is er een (voor mij nog omslachtige) methode via de windows API. Dat roept de applicatie aan en dan laat ie wat ''knipperen'

Verwijderd

*laat maar k heb et al*

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 18:36 ]

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-11 12:46

Impry

Rallymedia.nl

Ives schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 16:40:
Ik kreeg er ook mijn Gmail niet mee ingesteld, dus na 5 min heb ik het progje maar terug verwijdert.
Bij Gmail moet je ook aangeven in je eigen Gmail-settings dat hij Pop3 mag gebruiken. Hier werkt hij namelijk wel :)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Pagina: 1