Met de komst van de 915G chipset kwam de Sony Vaio VGN-FS215B uit:
Specificaties:
CPU-sectie
Volledige naam van microprocessorIntel® Pentium® M Processor 740, 533-MHz FSB, ondersteunt Enhanced Intel® SpeedStep®-technologie
Besturingssysteem
BesturingssysteemMicrosoft® Windows® XP Home Edition
Beeldscherm
Diagonale grootte (inch)15.4SchermtypeX-black LCDIndeling resolutie1280 x 800
Geheugen
Grootte geheugen (MB)512
Drives
Capaciteit harddisk (GB)60Type optisch stationDVD±RW-station voor dubbellaagse schijven
Weergavegegevens
Volledige naam videokaartIntel® 915 GM Express geïntegreerde grafische chipset
Connectiviteit
Type draadloos LAN802.11b/g

Hij is te koop voor rond de 1400 euro en heeft een prachtig scherm
Door sony X Black technologie lijkt het scherm echt zwart en lijkt het contrast veel hoger dan bij normale schermen, dit is dan ook voor veel mensen de reden een Sony Vaio te kopen.
Hij is 2.9 kilo en de batterij gaat uit ervaring met normaal gebruik net wat langer dan 2 uur mee.
Software
Het systeem draait natuurlijk op windows maar heeft heel veel gratis extra's:
90 Days Trial Office 2003
Abode Acrobat Elements 6.0
Abode Photoshop Elements 3
Abode Premier Standaard
Norton Internet Securtiy.
Veel Vaio Software.
Brand Progamma's (Sonic en Degelijke)
Hij is duur maar dan heb je ook wat.......
Ervaring:
Ik heb hem zelf en ben der echt heel blij mee fantastsch scherm alleen de graphics zijn minder.
Ik speel BF1942 wel goed op high maar nieuwere spellen gaan echt moeilijk worden.
Het is een sterke laptop heb hem al een keer laten vallen
wat echt dom was maar hij deed het nog gewoon
.
Touchpad is degelijk wel wat minder ik heb dan ook een goede muis geokcht : MediaPlay van logithec...
Er zit wel en onhandig schakelaartje voor de Wlan waar je wel is tegen aan botst en dat internet het niet meer doet.....
Plaatjes:

Voor Meer Informatie en kopen
http://vaio.sony-europe.com/view/ShowProduct.action?product=VGN-FS215B&site=ite_nl_NL&category=VN+FS+Series
Specificaties:
CPU-sectie
Volledige naam van microprocessorIntel® Pentium® M Processor 740, 533-MHz FSB, ondersteunt Enhanced Intel® SpeedStep®-technologie
Besturingssysteem
BesturingssysteemMicrosoft® Windows® XP Home Edition
Beeldscherm
Diagonale grootte (inch)15.4SchermtypeX-black LCDIndeling resolutie1280 x 800
Geheugen
Grootte geheugen (MB)512
Drives
Capaciteit harddisk (GB)60Type optisch stationDVD±RW-station voor dubbellaagse schijven
Weergavegegevens
Volledige naam videokaartIntel® 915 GM Express geïntegreerde grafische chipset
Connectiviteit
Type draadloos LAN802.11b/g

Hij is te koop voor rond de 1400 euro en heeft een prachtig scherm
Door sony X Black technologie lijkt het scherm echt zwart en lijkt het contrast veel hoger dan bij normale schermen, dit is dan ook voor veel mensen de reden een Sony Vaio te kopen.
Hij is 2.9 kilo en de batterij gaat uit ervaring met normaal gebruik net wat langer dan 2 uur mee.
Software
Het systeem draait natuurlijk op windows maar heeft heel veel gratis extra's:
90 Days Trial Office 2003
Abode Acrobat Elements 6.0
Abode Photoshop Elements 3
Abode Premier Standaard
Norton Internet Securtiy.
Veel Vaio Software.
Brand Progamma's (Sonic en Degelijke)
Hij is duur maar dan heb je ook wat.......
Ervaring:
Ik heb hem zelf en ben der echt heel blij mee fantastsch scherm alleen de graphics zijn minder.
Ik speel BF1942 wel goed op high maar nieuwere spellen gaan echt moeilijk worden.
Het is een sterke laptop heb hem al een keer laten vallen

Touchpad is degelijk wel wat minder ik heb dan ook een goede muis geokcht : MediaPlay van logithec...
Er zit wel en onhandig schakelaartje voor de Wlan waar je wel is tegen aan botst en dat internet het niet meer doet.....
Plaatjes:

Voor Meer Informatie en kopen
http://vaio.sony-europe.com/view/ShowProduct.action?product=VGN-FS215B&site=ite_nl_NL&category=VN+FS+Series
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 17:04 ]