dikke kick!
Ik zat ook te denken om me oude FPS1000 (cambridge pcworks!) creative setje in te bouwen in me golfje2, nou heb ik echt waar dit hele topic doorgelezen! en ook alll die offtopic posts over kwaliteit dit en kwaliteit zo! .. maar dat boeit me niet, ik heb 4 speakers in dat ding waarvan er 1 aan de voorkant stuk is, en die 2achterste bijna stuk zijn (zijn volgens mij nog standaard speakers)...
Dit FPS1000 setje (4.1) heeft dus ook al verstekkertje ingebouwd. Het mooie aan dit setje is dat hij zelf al 12v gebruikt.
Op de adapter staat.
pre 230v/~50hz 164mA
sec 12v -- 1.5a 18vA
dus er gaat 230v in, en komt 12v uit

mijn n00b kennis over electra zegt me dat ik nog iets met de 'ampere' moet doen...
ik ben bewust van de goedkoopheid van het geluid enzo in de auto, maar even voor de duidelijkheid, mijn autotje koste onder de 1000euro (!) dus ik ben zekers niet van plan om daar dure hifi subwoofers + versterkers intebouwen, deze speakerset is oud, en heeft weinig tot geen waarde meer. Dus ik dacht, in de auto ermee!
Maar ik moet dus zeker weten hoe ik die zooi aan kan sluiten..
Zoiezo hebik nodig, zo'n dikke stroom kabel van accu naar achter en een massa kabel (ook dik?). Daarnaast nog 2 standaard jacket (speaker aansluiting op computer) naar tulip (?) converter.. De kabels van speakers enzo zijn lang zat (denk wel 4meter per speaker ofzo)...
kan iemand mij opweg helpen?
Oja vraag me af hoe het met het project van de TS/(Homer?) afgelopen is...!
[
Voor 3% gewijzigd door
Mister_X op 13-12-2005 22:57
]