Logitech Z-680 in auto bouwen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.027 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
geen ruzie maken dudes

Dus ik kan gewoon een kabel (met zekering afcourze) vanuit de voeding (zeg ik voeding? accu natuurlijk :+ ) naar achter trekken, even stekkertje op solderen, en op me speakers aansluiten? dat zou mega cool zijn, uiteraard kan ik nog even voordat ik dat doe die kabel bij iemand doormeten om te kijken wat er allemaal voor nodig is om geluid uit die speakers te krijgen..
Voor de rest ben ik bewust van kwaliteit, en dat het door menig persoon afgeraden wordt... Maar zoals ik al zei, dat boeit me niet, alles beter dan die rommel die er nu inzit, enige probleem is hoe ik de speaker kabeltjes door me golf krijg :) maarja, dat is punt 2 :)
DjWannaB2002 schreef op donderdag 15 december 2005 @ 15:21:
Laat die jongen lekker zijn setje inbouwen. Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien en klinken, maar daar zal ik niet achter komen.

Op zich is het wel een uitdaging om het allemaal netjes en weggewerkt in te bouwen natuurlijk :p
als je in de buurt van alkmaar of a'dam-zo woont rij ik wel even langs als alles erin zit en werkt hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mister_X op 15-12-2005 23:56 . Reden: voeding=accu :) ]

Pagina: 1 2 Laatste