[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 11)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.325 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Coldcat schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:47:
als je de tijd wilt "doorspelen" zonder cheats gebruiken kun je de game gaan saven. Dan gaat je gastje slapen :) en krijg je er 6 uur tijd bij. Misschien verzacht dat het helpen wat.
Of je zet de TimeSyncTool aan :Y) . Leuk progje om de tijd van GTA gelijk te laten lopen met de echte tijd, maar dankzij de time zone functie kan je de uren aanpassen zoals je wil :P

[ Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 06-07-2005 19:36 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
josvg schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:27:
Ik ben nu bij de laatste missie en ik heb een paar vraagjes:

PAS OP: dit is hoogst-spoilergevoelige informatie over de verhaallijn helemaal op het einde van het spel, niet lezen als je niks vooruit wilt weten!

spoiler:
Kan er iemand mij vertellen waarom de hele stad in rep en roer is op het einde, dat overal politie is, brandende auto's etc, en waarom tijdens de laatste missie de Ballas en de Vagos etc allemaal samenwerken tegen jou in dat crack-lab. Ik heb namelijk een aantal cut-scenes gemist omdat mijn broer achter mij stond te bassen met zijn gitaar, ik kon dus niks verstaan...

Verder wil ik even vragen hoelang de missie nog doorgaat na de achtervolging met de brandweerwagen, sweet sprong mis bij mij, en toen was de missie gefailed.
Bekijk de cut-scenes en zet de ondertiteling aan in de video-opties! :7

OOK DIT MOET JE NIET LEZEN ALS JE NIET IN DE RETURN VAN LOS SANTOS BENT
spoiler:
Goed: Tenpenny is vrijgesproken voor zijn corrupte daden. Dat vind de stad - kennelijk - niet erg fijn en dus ligt de hele stad in rep en roer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:37
spoiler:
Je moet Tenpenny in zijn brandweerwagen blijven achtervolgen tot hij van een brug af pleurt, dan krijg je een cutscene en is de missie voltooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07
masser120 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:40:
[...]

Bekijk de cut-scenes en zet de ondertiteling aan in de video-opties! :7

OOK DIT MOET JE NIET LEZEN ALS JE NIET IN DE RETURN VAN LOS SANTOS BENT
spoiler:
Goed: Tenpenny is vrijgesproken voor zijn corrupte daden. Dat vind de stad - kennelijk - niet erg fijn en dus ligt de hele stad in rep en roer
heb je ook een iets uitgebreidere uitleg, of eventueel een site waar de verhaallijn uitgelegd wordt? ik ben toch nog wel benieuwd eigenlijk.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:33

WoutF

Hoofdredacteur
Ik ben nu bij een missie waarbij ik op de abandoned airstrip het laadruim van een vertrekkend vliegtuig in moet rijden met een motor. Uit het vliegtuig rollen de hele tijd vaten en ik kan ze gewoon niet ontwijken.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-08 11:41
Lol :D

http://members.lycos.nl/gerjanl/gekkesloebert.JPG

Kwam ik opeens tegen :D

En dit is ook leuk, zo veel mogelijk tractoren aan elkaar haken en dan rijden:

http://members.lycos.nl/gerjanl/gtatreintje.JPG

Doe eens netjes resizen voortaan ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 07-07-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Wout schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 20:55:
Ik ben nu bij een missie waarbij ik op de abandoned airstrip het laadruim van een vertrekkend vliegtuig in moet rijden met een motor. Uit het vliegtuig rollen de hele tijd vaten en ik kan ze gewoon niet ontwijken.

Tips?
Je start rechtsachter het vliegtuig. Rijd evenwijdig aan het vliegtuig rechtuit (oftewel ga niet meteen recht achter het vliegtuig aan rijden) en druk achter elkaar op pijltje naar beneden. Dan duik je achter je schermpje (van je motor) en ga je sneller. Maak dus veel snelheid en schiet dan ineens naar links om dan gelijk het vliegtuig in te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
Ik heb net de storyline uitgespeeld.. ik heb nu 71% gehaald in 48 uur.

Weet iemand of er een nummer inclusief vocals bestaat van het muziekje bij de aftiteling? en of ik ergens degene zonder vocals kan downloaden ofzoiets?

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:01

Nakebod

Nope.

josvg schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:56:
[...]

heb je ook een iets uitgebreidere uitleg, of eventueel een site waar de verhaallijn uitgelegd wordt? ik ben toch nog wel benieuwd eigenlijk.
spoiler:
Als ik het even goed heb: Die biatch van een Smoke is stiekem helemaal niet zo Groove Street 4 Live, en spant samen met alle anderen in de drugs handel, iets wat de vriend (Cesar?) van Kendell (Je zus) in een bepaalde missie ook laat zien, tegenover zo een warenhuis. Jij bent dan al een tijdje in San Fierro, de stad uitgevlucht. Geloof dat je toen ook ergens van verdacht werd.
En dat al die andere gansters in End Of Line samenwerken, komt dus omdat Smoke de "big boss" is ofzo.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 00:24

Klippy

Still Game

Misschien dat dit ook al gevraagd is, maar kan het niet zo snel vinden, ook niet op Google.

Mijn savegames zijn weg. Ze staan wel nog in de map in Mijn Documenten, maar in het spel kan hij ze niet meer zien om een of andere reden.. :?

Iemand die hier een oplossing voor heeft? Is vrij vervelend namelijk... Ga niet opnieuw beginnen, ben bijna klaar :(

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen zeiden dat je moet slapen met deze versie van GTA maar ik heb dat nog nooit gedaan hoe doe je dat... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:37:
Veel mensen zeiden dat je moet slapen met deze versie van GTA maar ik heb dat nog nooit gedaan hoe doe je dat... :z
Heel simpel... niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:44
josvg schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:02:
Ik heb net de storyline uitgespeeld.. ik heb nu 71% gehaald in 48 uur.

Weet iemand of er een nummer inclusief vocals bestaat van het muziekje bij de aftiteling? en of ik ergens degene zonder vocals kan downloaden ofzoiets?
Ik zit op 80.74% in 39 uur :) .. Laatste missie wil ik nog even bewaren, eerst 100% territories sprokkelen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:37:
Volgens mij is het zo dat als je savet (in een huis) dat je dan slaapt, je bent immers ook 6 uur verder ingame (en je hebt je health terug en je wanted sterren zijn weg) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

-ScuL- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:40:
[...]

Ik zit op 80.74% in 39 uur :) .. Laatste missie wil ik nog even bewaren, eerst 100% territories sprokkelen
*hint doe de firefighter missies voordat je aan die laatste missie begint. ;)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Klippy schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:34:
Misschien dat dit ook al gevraagd is, maar kan het niet zo snel vinden, ook niet op Google.

Mijn savegames zijn weg. Ze staan wel nog in de map in Mijn Documenten, maar in het spel kan hij ze niet meer zien om een of andere reden.. :?

Iemand die hier een oplossing voor heeft? Is vrij vervelend namelijk... Ga niet opnieuw beginnen, ben bijna klaar :(
Map hernoemen, spel opstarten en daarna je savegames er overheen kopieren in de nieuw aangemaakte map.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Laatst online: 03-08 18:30

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

zojuist in Area69 geraakt :Y) (na de storyline wel te verstaan)

http://users.pandora.be/massiv/SA/area69.jpg
http://users.pandora.be/massiv/SA/area69b.jpg
http://users.pandora.be/massiv/SA/area69c.jpg
http://users.pandora.be/massiv/SA/area69d.jpg
http://users.pandora.be/massiv/SA/area69e.jpg
http://users.pandora.be/massiv/SA/area69f.jpg

hoe?
http://gtadomain.gtagamin...a/secrets/bhjviiinum1.jpg

loop tegen die hoek aan met je jetpack (LV airport), je zal erdoor vallen, ga niet te diep en vlieg naar Area69 eens in blue hell (onder de map), eens daar zal je dat diep trappengebouw zien waar een jetpack ligt, vlieg eronder en laat je vallen, je zal spawnen in het gebouw, let wel; de enigste uitweg is sterven!

enjoy :9

[ Voor 8% gewijzigd door TwistedAnimator op 07-07-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 00:24

Klippy

Still Game

Marzman schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:52:
[...]

Map hernoemen, spel opstarten en daarna je savegames er overheen kopieren in de nieuw aangemaakte map.
Oh uuhm ja, ik zie al wat het probleem is.
Hij maakt nu een "GTA San Andreas User Files" map aan op m'n D: drive.. dus daar leest hij natuurlijk ook uit.
Als ik ze daar in zet zal het wel werken, maar ik wil die map daar helemaal niet hebben...

Is dat ergens in te stellen ofzo?

edit:

Laat maar, heb die map op de D: verwijderd en opeens werkt het weer, vreemd.. :?
Toch bedankt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Klippy op 06-07-2005 22:00 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom88 & Pasta
Ik ben net klaar met de flightschool toevallig. Heb alleen niet zoveel extra's gedaan naast de gewone missies. Jullie moeten het er maar mee doen :P

Mag ik jullie mailadressen dan even? :P Dan wil ik ze wel mailen :)
Pasta, ik heb je even op msn toegevoegd want ik weet niet precies welke file ik moet hebben :+

btw: heeft er nog iemand meer een tik z'n hoofd dattie elke missie in 5x doet omdat ie eerst 4x op zn kop of in het water belandt :?
Ik word er zo gestoord van :X vooral dat water, ik kom echt elke keer weer daar in terecht 8)7

Verders wel vet spel ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

De reclame voor GTA San Andreas is nu pas echt losgebarsten. :) Zojuist op MTV gezien.

Via http://www.gta-sanandreas.com/downloads/index.php vond ik de reclame. Directe link: http://www.grandtheftauto...ads/timkatvcommercial.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:40:
Phantom88 & Pasta
Ik ben net klaar met de flightschool toevallig. Heb alleen niet zoveel extra's gedaan naast de gewone missies. Jullie moeten het er maar mee doen :P

Mag ik jullie mailadressen dan even? :P Dan wil ik ze wel mailen :)
Pasta, ik heb je even op msn toegevoegd want ik weet niet precies welke file ik moet hebben :+

btw: heeft er nog iemand meer een tik z'n hoofd dattie elke missie in 5x doet omdat ie eerst 4x op zn kop of in het water belandt :?
Ik word er zo gestoord van :X vooral dat water, ik kom echt elke keer weer daar in terecht 8)7

Verders wel vet spel ;)
Dat herken ik wel ja :P ik moest met een auto ergens heen rijden, en telkens raakte ik op dezelfde plek weer van de weg af, en landde ik in het water :P
Komt ervan als je te gehaast speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 11:16

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Barca schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:03:
De reclame voor GTA San Andreas is nu pas echt losgebarsten. :) Zojuist op MTV gezien.

Via http://www.gta-sanandreas.com/downloads/index.php vond ik de reclame. Directe link: http://www.grandtheftauto...ads/timkatvcommercial.rar
Die reclame is anders al sinds oktober vorig jaar op de TV te zien.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 17:51

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 22:40:

Verders wel vet spel ;)
Alles beter dan niet eens kunnen zwemmen als in alle andere GTA's. Toegegeven, het gaat wat sloom maar ach dat neem ik voor lief. Het is ook wel eens grappig de flora en fauna onderwater eens te bestuderen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Al vanaf GTA1 verzamel ik graag de auto's. Toen ging het zelfs zo ver dat we van iedere auto een screenshot hadden gemaakt, en de namen erbij gezet. Bij GTA San Andreas kan je al aardig wat auto's opslaan in je garage. Kan ik in zo'n vliegtuig hangar niet meerdere auto's krijgen? Heeft iemand een code of truukje daarvoor? Ik zet er natuurlijk liefst 20 in, lekker P.I.M.P.E.N. ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-roberth- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:15:
Al vanaf GTA1 verzamel ik graag de auto's. Toen ging het zelfs zo ver dat we van iedere auto een screenshot hadden gemaakt, en de namen erbij gezet. Bij GTA San Andreas kan je al aardig wat auto's opslaan in je garage. Kan ik in zo'n vliegtuig hangar niet meerdere auto's krijgen? Heeft iemand een code of truukje daarvoor? Ik zet er natuurlijk liefst 20 in, lekker P.I.M.P.E.N. ;)
in de hanger van Las Ventura's kun je er genoeg kwijt. Stuk of 100 zeker wel. Daar staat een dikke boeing geval vliegtuig in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:08:
[...]

Dat herken ik wel ja :P ik moest met een auto ergens heen rijden, en telkens raakte ik op dezelfde plek weer van de weg af, en landde ik in het water :P
Komt ervan als je te gehaast speelt.
Ja, en dan speel ik niet eens echt gehaast ... ik beland er elke keer weer in 8)7
Echt absurd.. of een missie dat je met een lowrider moet rijden stukje, 10x achter elkaar op zn dak hoor. Daarna maar eens HEEL rustig rijden, en ja hoor... in 1x ;)
Acolyte schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:13:
[...]

Alles beter dan niet eens kunnen zwemmen als in alle andere GTA's. Toegegeven, het gaat wat sloom maar ach dat neem ik voor lief. Het is ook wel eens grappig de flora en fauna onderwater eens te bestuderen :).
Mja, ik beland dan ook nog es 9 van de 10 keer in het water waar je niet omhoog kan.... dan verdrink ik mezelf maar of ik pak mn savegame 8)7 gek werd ik er van.
Flora en founa onderwater is wel grappig ja... maar na 5x ben ik die ook wel weer zat :+

Verder heb ik echt een hekel aan die extra missies zoals ambulance, pimp en politie..... geen zin in, gewoon doorgaan! :+

Ik speel bijna nooit spellen eigenlijk maar dit is er wel één waar ik langer dan een week zoet mee ben en nog aardig leuk blijf vinden ook :D Ben al 2 weken bezig namelijk :+

Al met al een zeer geslaagd spel _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:49:
[...]

Ja, en dan speel ik niet eens echt gehaast ... ik beland er elke keer weer in 8)7
Echt absurd.. of een missie dat je met een lowrider moet rijden stukje, 10x achter elkaar op zn dak hoor. Daarna maar eens HEEL rustig rijden, en ja hoor... in 1x ;)

[...]

Mja, ik beland dan ook nog es 9 van de 10 keer in het water waar je niet omhoog kan.... dan verdrink ik mezelf maar of ik pak mn savegame 8)7 gek werd ik er van.
Flora en founa onderwater is wel grappig ja... maar na 5x ben ik die ook wel weer zat :+

Verder heb ik echt een hekel aan die extra missies zoals ambulance, pimp en politie..... geen zin in, gewoon doorgaan! :+

Ik speel bijna nooit spellen eigenlijk maar dit is er wel één waar ik langer dan een week zoet mee ben en nog aardig leuk blijf vinden ook :D Ben al 2 weken bezig namelijk :+

Al met al een zeer geslaagd spel _O_
Volgens mij ben ik dezelfde type speler als jij :P
Ik wil wel de 100% en de leuke bonusjes die je krijgt voor die extra missies, dus doe ik ze wel.
Of mn vriendin doet ze, die vind het leuk om ze te doen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:49:
Hmhm ja het is stom dat die ladders in San Fierro niet daadwerkelijk beklimbaar zijn, dan moet je echt een pokkestuk omzwemmen. Wat dan wel weer chill is is dat er bij sommige kades die her en der aan die wand zitten Coast Guards liggen, dan gaat het ineens een stuk sneller.
Of maak er een sport van om in het water een boot te jatten :9 (zoals ik wel eens doe om me chaggie humeur kwijt te raken juist OMDAT ik erin ben gepleurd). Zo'n rubberbootje wil nog wel maar probeer maar eens zo'n speedboot te pakken of een zeilboot :D

Ook een goeie manier om je stamina en lung cap. te verhogen :Y)

edit: heeft iemand btw al ontdekt dat je ook sidemissies heb bij de trein? :*)
spoiler:
Freight Missions heten die. Niets moeilijks aan btw, het zijn 2 volle rondes door de staat heen tuffen met zo'n trein en bij elk station cargo afleveren. Tijd is geen enkel probleem als je de trein constant op z'n max laat rijden en op tijd afremt bij het station.
De reward is niet echt noemenswaardig: $50.000 en gratis reizen met de trein. Ik wist niet eens dat je als passagier kon reizen met dat ding joh :D ik kaapte hem altijd als ik ff snel tussen de steden moest switchen :9

[ Voor 34% gewijzigd door Acolyte op 07-07-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Moest ik die Hydra ( straaljager ) stelen bij de Marine, dus ik hem later vervolgens geparkeerd in de Hangar bij mijn vliegveld, en nu had ik hem gesaved, en geload ook weer. Staat dat ding gewoon niet meer in mijn hangar, terwijl dat er wel stond toen ik de missie gehaald had... nou leuk weer.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:44
Komt vanzelf weer terug.. soms spawnt ie niet

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:32:
[...]

in de hanger van Las Ventura's kun je er genoeg kwijt. Stuk of 100 zeker wel. Daar staat een dikke boeing geval vliegtuig in :P
Er kunnen er maar 4 in. Alles wat je er extra inzet verdwijnt na een tijdje.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Dat is echt vaag dat ze dat zo hebben gedaan want die kleine garage op je vliegveld daar kunnen er ook maar 4 in, je zou toch verwachten dat er in die hangar wel een stuk of 20 auto's of zo in zouden kunnen, daarom vond ik t ook zo raar dat er steeds auto's verdwenen bij mij :P later was ik erachter gekomen dat er maar maximaal vier in konden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 01-08 14:04

swampy

Coconut + Swallow = ?

fsfikke schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:35:
[...]

Of je zet de TimeSyncTool aan :Y) . Leuk progje om de tijd van GTA gelijk te laten lopen met de echte tijd, maar dankzij de time zone functie kan je de uren aanpassen zoals je wil :P
Time Sync Tool.... heb het geprobeerd maar het geeft rare artefacten! De lucht blijft "knipperen"

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

echt dom dat er max zit aan aantal voertuigen @hangar @las venturas. na 4 tanks zat dat ding al vol. en ik was van plan nog 20 tanks te jatten met m'n jetpack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:29

Polycom

Poes van goud

Had de game al uitgespeeld maar net de robbery missies gedaan :) best leuk. Kreeg bij de laatste missie van het beroven van de casisno 100.000 olé ben ik weer rijk (teveel huizen gekocht)

Trouwens, soms belt die catalina (die hyper actieve chick) me op. Kom ik haar verder nog tegen in het spel ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:41

chromeeh

the Gnome

Ben nu ook bij de flight school.... best nog wel pittig :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit prolly een bug in het spel. Erg fijn joh ... not :(

Ik kan dus ook totaal geen taxi-missies doen. En meer mensen schijnen het probleem te hebben:

http://www.gtaforums.com/...c=200068&view=getlastpost

En ik heb ook m'n pilot licence vroeg gehaald, en kan nu dus ook geen taxi's doen. Rare bug. Klote bug.

Heeft iemand hier een oplossing voor? (zonder cheat of opnieuw beginnen?) Ik heb bijna 90% van de game uit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
PuDy schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 02:15:
Had de game al uitgespeeld maar net de robbery missies gedaan :) best leuk. Kreeg bij de laatste missie van het beroven van de casisno 100.000 olé ben ik weer rijk (teveel huizen gekocht)

Trouwens, soms belt die catalina (die hyper actieve chick) me op. Kom ik haar verder nog tegen in het spel ofzo?
Nee, GTA 3 gaan spelen daarvoor :P

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-08 20:53

Bosmonster

*zucht*

-roberth- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:15:
Je kunt in de meeste garages in SA meerdere voertuigen kwijt. In je garage in San Fierro bijvoorbeeld 4. In je hangar weet ik het niet.. nooit wat anders ingestopt dan een vliegtuig :P

[edit]
oops.. zat blijkbaar nog een pagina achter :P

beetje loze reactie dusss ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 07-07-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

-RazieL- schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 02:10:
echt dom dat er max zit aan aantal voertuigen @hangar @las venturas. na 4 tanks zat dat ding al vol. en ik was van plan nog 20 tanks te jatten met m'n jetpack...
Wederom zelfde verhaal: beperkte geheugen in PS2.. en een erg letterlijke port :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 17:51
-ScuL- schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:30:
Komt vanzelf weer terug.. soms spawnt ie niet
Klopt die Hydra spawned soms gewoon niet. Wat ik dan meestal doe is effe in mijn tank in de hangar springen en er weer uit....tada daar is de Hydra. Beetje vreemde manier maar het werkt wel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Yeah of ff je jetpack pakken stukkie wegvliegen en weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:34
Ik wil de taxi missies doen, pak een taxi, druk op 2, krijg ik het bericht, "kan geen klant vinden, zoek verder". Ik ben langs allerlij plekken gereden, in elke stad ben ik geweest, verschillende taxi´s geprobeerd maar het lukt me niet om een klant te vinden. Het is toch gewoon een questie van rondrijden tot dat er een klant op je radar verschijnt?

[EDIT] Oh, sorry, had ff niet gezien dat het hier een paar post hiervoor al over ging. Bug dus :S

[ Voor 15% gewijzigd door 2_05 op 07-07-2005 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Bosmonster schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:03:
[...]
Je kunt in de meeste garages in SA meerdere voertuigen kwijt. In je garage in San Fierro bijvoorbeeld 4. In je hangar weet ik het niet.. nooit wat anders ingestopt dan een vliegtuig :P
Waar vind ik die hanger dan? Bij je vliegveld in de desert?

[EDIT] Oh, al gevonden. Vet, wist niet dat je die kon gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door 2_05 op 07-07-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

2_05 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 09:25:
Ik wil de taxi missies doen, pak een taxi, druk op 2, krijg ik het bericht, "kan geen klant vinden, zoek verder". Ik ben langs allerlij plekken gereden, in elke stad ben ik geweest, verschillende taxi´s geprobeerd maar het lukt me niet om een klant te vinden. Het is toch gewoon een questie van rondrijden tot dat er een klant op je radar verschijnt?
Nee vaak roept ineens een 'klant' maar let op je moet niet hard rijden....
Erg langzaam rijden langs drukke gebieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

MetroidPrime schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:10:
Die reclame is anders al sinds oktober vorig jaar op de TV te zien.
Ja, ik heb het volledig mis. :+ Er is nu een reclame te zien speciaal voor de PC & XBOX terwijl deze degene voor de PS was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Beetje hulp nodig bij millie daten:

spoiler:
Ik ben al bij Return to Los Santos, maar ik heb de laatste missie dat je dat casino moet beroven in Las Venturas niet gedaan. Daarvoor had je die keycard nodig.
Goed, daarvoor moet je dat vrouwtje daten. Ik had hier al gelezen dat je een of twee keer met haar uit moet, of dat je haar moet omleggen en dan krijg je een telefoontje dat je die keycard kan ophalen.

Alleen mijn probleem is: ze wil niet met mij uit. I'm nof fit enough. Ik neem aan dat ik dan weer die sportschool in moet, ofzo? Maar hoe ver moet je dan je balkje muscle hebben? Kijk, ik wil haar ook wel omleggen, maar ook dat lukt ook niet omdat ze gelijk weer naar binnen gaat omdat ik er blijkbaar uit zie als Peter Beense. :Y) What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn die homies waardeloos. Ze schieten totaal NIET in een buurtoorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dionysos schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:19:
Beetje hulp nodig bij millie daten:

spoiler:
Ik ben al bij Return to Los Santos, maar ik heb de laatste missie dat je dat casino moet beroven in Las Venturas niet gedaan. Daarvoor had je die keycard nodig.
Goed, daarvoor moet je dat vrouwtje daten. Ik had hier al gelezen dat je een of twee keer met haar uit moet, of dat je haar moet omleggen en dan krijg je een telefoontje dat je die keycard kan ophalen.

Alleen mijn probleem is: ze wil niet met mij uit. I'm nof fit enough. Ik neem aan dat ik dan weer die sportschool in moet, ofzo? Maar hoe ver moet je dan je balkje muscle hebben? Kijk, ik wil haar ook wel omleggen, maar ook dat lukt ook niet omdat ze gelijk weer naar binnen gaat omdat ik er blijkbaar uit zie als Peter Beense. :Y) What to do?
Stamina kun je in ieder geval tot max halen als je dat nog niet hebt.

Ik had mn muscle op iets van 60% (probeer dat van 100% langzaam weer terug te brengen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:22:
idd daar had ik dus ook al last van, ik vrolijk 7 homies meenemen naar zo'n war, lopen ze alleen een beetje in de weg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2_05
Nogal ja, sterker nog, bij mij staan ze meer in de weg. Wil je schieten, gaan ze voor je staan. Rol je opzij, gaan ze weer voor je staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
2_05 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 10:35:
[...]

Nogal ja, sterker nog, bij mij staan ze meer in de weg. Wil je schieten, gaan ze voor je staan. Rol je opzij, gaan ze weer voor je staan.
Sweet net zo :{
Niks heb je aan ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:35:
Dan gaat het bij mij om de minuur regen en de zon schijnen. Ziet er erg vaag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:48
Ik kan de missie waarbij je met een motor steeds voor een trein moet rijden maar niet halen. Die dikke knakker achterop de motor kan niet alle gangleden afschieten... :?
Ik blijf steeds (schuin) voor de trein rijden maar uiteindelijk blijven er steeds 2 gangleden leven :(

Iemand tips :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, je moet niet voor de trein rijden maar er naast!
Zodat die smoke in een rechte lijn die poppetjes kan schieten.
Ook moet je zover mogelijk rechts rijden, als je te dicht bij rijdt schiet hij op de trein ipv van op de mannetjes. Er staat ook een auto op het spoor die onploft, zorg ervoor dat je niet achter de trein gaat rijden bij dat stuk maar met een wijde boog om die auto heen gaat of voor de trein gaat rijden.
En als het echt niet lukt plaats je hier je savegame dan doet iemand anders hem voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:02:
Ik kan de missie waarbij je met een motor steeds voor een trein moet rijden maar niet halen. Die dikke knakker achterop de motor kan niet alle gangleden afschieten... :?
Ik blijf steeds (schuin) voor de trein rijden maar uiteindelijk blijven er steeds 2 gangleden leven :(

Iemand tips :+
Ervoor...ik reed schuin achter die gastjes en die "dikke knakker" schoot ze allemaal precies op tijd af. Had alleen een probleem toen ik per ongeluk een hobbeltje pakte en onderstebove kwam te liggen. Moest ik even opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Weten julllie zeker dat die missies van zero niet verplicht zijn? Ik heb net Yak kah boom boom gedaan en ik zie behalve die Z geen andere tekens voor missies te doen? Of krijg ik nog een telefoontje ofzo...

Je krijgt nu ook steeds meer voor missies, schiet wel lekker op 25.000 (wordt straks vast nog veel meer ;) )
spoiler:
Wel verrot dat bij die missie ervoor met die boot en die helikopter je ineens al je wapens kwijt bent.. :/ . Die jap in die pyama aan het einde maakte een hoop goed.. ik pakte gelijk mijn shot gun en hoppa.. geen geouwehoer..dood is dood :P

[ Voor 11% gewijzigd door Waypoint op 07-07-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 01-08 14:04

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ach ja, je homies schieten inderdaad gewoon waardeloos!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die van Zero zijn niet verplicht nee.
Je krijgt gewoon andere missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Waypoint schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:27:
Weten julllie zeker dat die missies van zero niet verplicht zijn? Ik heb net Yak kah boom boom gedaan en ik zie behalve die Z geen andere tekens voor missies te doen? Of krijg ik nog een telefoontje ofzo...

Je krijgt nu ook steeds meer voor missies, schiet wel lekker op 25.000 (wordt straks vast nog veel meer ;) )
spoiler:
Wel verrot dat bij die missie ervoor met die boot en die helikopter je ineens al je wapens kwijt bent.. :/ . Die jap in die pyama aan het einde maakte een hoop goed.. ik pakte gelijk mijn shot gun en hoppa.. geen geouwehoer..dood is dood :P
spoiler:
Ach, met al die centen koop je toch zo wat nieuwe guns? :P Zeker als je al wat bij inside track betting bent langs geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Acolyte schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 00:13:
[...]

Hmhm ja het is stom dat die ladders in San Fierro niet daadwerkelijk beklimbaar zijn, dan moet je echt een pokkestuk omzwemmen. Wat dan wel weer chill is is dat er bij sommige kades die her en der aan die wand zitten Coast Guards liggen, dan gaat het ineens een stuk sneller.
Of maak er een sport van om in het water een boot te jatten :9 (zoals ik wel eens doe om me chaggie humeur kwijt te raken juist OMDAT ik erin ben gepleurd). Zo'n rubberbootje wil nog wel maar probeer maar eens zo'n speedboot te pakken of een zeilboot :D

Ook een goeie manier om je stamina en lung cap. te verhogen :Y)

edit: heeft iemand btw al ontdekt dat je ook sidemissies heb bij de trein? :*)
spoiler:
Freight Missions heten die. Niets moeilijks aan btw, het zijn 2 volle rondes door de staat heen tuffen met zo'n trein en bij elk station cargo afleveren. Tijd is geen enkel probleem als je de trein constant op z'n max laat rijden en op tijd afremt bij het station.
De reward is niet echt noemenswaardig: $50.000 en gratis reizen met de trein. Ik wist niet eens dat je als passagier kon reizen met dat ding joh :D ik kaapte hem altijd als ik ff snel tussen de steden moest switchen :9
Hoe stap je in een trein dan? Gewoon op enter drukken als die stilstaat bij een station? Kaapt die hem niet dan? Vindt het wel jammer dat je niet achterin een taxi kan zitten :P
shuogg schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:29:
[...]

spoiler:
Ach, met al die centen koop je toch zo wat nieuwe guns? :P Zeker als je al wat bij inside track betting bent langs geweest
Ja ik heb nu ook 1.5 miljoen ofzo, maar nu moet ik dat sniper rifle weer opzoeken enzo ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Waypoint op 07-07-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Waypoint schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:29:
[...]

Hoe stap je in een trein dan? Gewoon op enter drukken als die stilstaat bij een station? Kaapt die hem niet dan? Vindt het wel jammer dat je niet achterin een taxi kan zitten :P
[...]

Ja ik heb nu ook 1.5 miljoen ofzo, maar nu moet ik dat sniper rifle weer opzoeken enzo ;)
Die kun je ook gewoon kopen hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Waypoint schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:29:
[...]

Als je geluk hebt pak je een trein met wagonnen eraan, je hebt ook wel eens treinen met alleen zo'n plateau. Je moet dan niet bij de voorste trein zijn maar bij zo'n wagon zit ook een deurtje als et goed is :). Druk op enter en hij gaat in die trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 11:55

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Acolyte schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:37:
[...]

Als je geluk hebt pak je een trein met wagonnen eraan, je hebt ook wel eens treinen met alleen zo'n plateau. Je moet dan niet bij de voorste trein zijn maar bij zo'n wagon zit ook een deurtje als et goed is :). Druk op enter en hij gaat in die trein.
Dan kan je meerijden naar waar dat ding heengaat inderdaad, als je wel de locomotief pakt kan je zelf richting en snelheid bepalen en met '2' de freight missions gaan doen. De timing daarvan staat wel vrij strak als je het mij vraagt. Je mag niet te hard, anders vlieg je de bocht uit, maar als je te langzaam bent of doorschiet bij een station haal je het niet binnen de tijd... afremmen en stukkie teruggaan kost echt veel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/413/gtasnapshotsmap1xp.png

Weet iemand waar precies nummer 14 en nummer 8 zitten? ik heb overal gekeken, maar ik kan ze niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 06:55:
Er zit prolly een bug in het spel. Erg fijn joh ... not :(

Ik kan dus ook totaal geen taxi-missies doen. En meer mensen schijnen het probleem te hebben:

http://www.gtaforums.com/...c=200068&view=getlastpost

En ik heb ook m'n pilot licence vroeg gehaald, en kan nu dus ook geen taxi's doen. Rare bug. Klote bug.

Heeft iemand hier een oplossing voor? (zonder cheat of opnieuw beginnen?) Ik heb bijna 90% van de game uit ..
Hmm..das klote :/, je kan proberen een saved game van iemand anders - die ongeveer even ver als jij bent - over te nemen..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 11:55

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RoD schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:26:
[afbeelding]

Weet iemand waar precies nummer 14 en nummer 8 zitten? ik heb overal gekeken, maar ik kan ze niet vinden :/
Check deze map en dan
nummer 39 (aan de achterkant van het gebouw van nr 17, bovenkant van het gebouw) en
nummer 31 (vlakbij de brug gaan staan (eind van de vangrail aan de waterkant) en dan boven de brug zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

gwystyl schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:39:
[...]

Check deze map en dan
nummer 39 (aan de achterkant van het gebouw van nr 17, bovenkant van het gebouw) en
nummer 31 (vlakbij de brug gaan staan (eind van de vangrail aan de waterkant) en dan boven de brug zelf)
Bedankt, die is een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Ik zit met 2 problemen met dit spel.

Eerste probleem is de user track player... I tryed it all.. Liedjes in het mapje, snelkoppelingen naar liedjes erin, snelkoppeling naar mapje erin. Niets werkt! Ja ik heb het spel laten scannen op user tracks, elke keer weer. Ook met de settings van Auto scan gespeeld. Ik krijg alleen maar reclame op die zender, maakt ook verder niet uit of ik radio, random of sequential instel. Gewoon alleen maar reclame. Ik probeer alleen MP3's af te spelen. Iemand nog een tip, want alles wat ik tegen ben gekomen heb ik volgens mij toch echt geprobeerd.

2e probleem is dat het spel soms op vreemde manier crasht. M'n systeem is stabiel dus daar ligt het gegarandeerd niet aan. Ik had eerst bij de missie wu zi mu, dat ik na de cinematic gewoon een zwart scherm kreeg. Ik kon wel naar het pauze menu maar de missie zelf dus niet doen. Toen heb ik de save maar naar een vriend gemaild en de missie daar gedaan. Toen is het weer een hele tijd goed gegaan en nu zit ik bij een missie die steeds op hetzelfde stukje (als mn achtervolging een bepaald punt gepasseerd heeft) terug klapt naar windows. Iemand hier een oplossing voor??

Specs:

AMD XP-M 2400+
DFI Lanparty NFII Ultra B
2x 512MB PC3200
Sapphire R9800 Pro
Audio: on-board
Zalman ZM400B-APS

bij voorbaat dank :)

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Weet iemand wat je nou precies moet doen bij die missie Dam And Blast?

spoiler:
Ik ben in het vliegtuig gestapt, en naar dat punt gevlogen, maar daar wordt niet echt duidelijk aangegeven wat ik nou moet.. er uit springen kan niet, en ik heb geen idee waar ik moet landen.
Moet ik eerst een parachute halen misschien? en waar moet ik precies springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ GuuZ : was het niet gewoon : liedjes selecteren : kopieren naar Documents&Settings/GTA San Andreas User Files/User Tracks ?
zo heb ik het toch gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:01:
@ GuuZ : was het niet gewoon : liedjes selecteren : kopieren naar Documents&Settings/GTA San Andreas User Files/User Tracks ?
zo heb ik het toch gedaan.
geprobeerd resulteert in alleen maar reclame

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

RoD schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:00:

spoiler:
Ik ben in het vliegtuig gestapt, en naar dat punt gevlogen, maar daar wordt niet echt duidelijk aangegeven wat ik nou moet.. er uit springen kan niet, en ik heb geen idee waar ik moet landen.
spoiler:
Je moet er wel uit springen en dan met je parachute (LMB button) naar het rode rondje zweven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

GuuZ schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:03:
[...]

geprobeerd resulteert in alleen maar reclame
Ik heb heel af en toe ook wel eens dit probleem...
Sluit dan de game af, haal de link naar m'n mp3 folder weg, start de game, doe weer een track scan, plaatst de link terug weer een track scan en werkt het weer :)

En ook op je mp3 'radio' krijg je reclame blokken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

chromeeh schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:07:
[...]

Ik heb heel af en toe ook wel eens dit probleem...
Sluit dan de game af, haal de link naar m'n mp3 folder weg, start de game, doe weer een track scan, plaatst de link terug weer een track scan en werkt het weer :)

En ook op je mp3 'radio' krijg je reclame blokken....
tryed... werkt niet.... opvallen is dat hoeveel mp3's of snelkoppelingen ik in dat mapje zet.. het scannen is altijd met 3 seconden gedaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
GuuZ schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:12:
[...]

tryed... werkt niet.... opvallen is dat hoeveel mp3's of snelkoppelingen ik in dat mapje zet.. het scannen is altijd met 3 seconden gedaan......
Ik had ergens gelezen, dat het hielp om QuickTime te (her)installeren en die dan als primaire MP3 speler te laten gelden. Geeft niet de garantie dat het voor jou ook werkt. Ik ga het niet doen in ieder geval, heb er gewoon vrede mee dat hij niet werkt op de manier zoals het eigenlijk wel zou moeten denk ik.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

bedankt voor de tip.... ik heb quicktime er maar afgepleurd omdat ik dat toch niet gebruik.... en voila hij werkte!!

nu zit ik alleen nog met mijn 2e probleem:
2e probleem is dat het spel soms op vreemde manier crasht. M'n systeem is stabiel dus daar ligt het gegarandeerd niet aan. Ik had eerst bij de missie wu zi mu, dat ik na de cinematic gewoon een zwart scherm kreeg. Ik kon wel naar het pauze menu maar de missie zelf dus niet doen. Toen heb ik de save maar naar een vriend gemaild en de missie daar gedaan. Toen is het weer een hele tijd goed gegaan en nu zit ik bij een missie die steeds op hetzelfde stukje (als mn achtervolging een bepaald punt gepasseerd heeft) terug klapt naar windows. Iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

2mb schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:29:
* 2mb heeft ook een mooi filmpje 8)

[afbeelding]

xvid/mp3 - 5,77 MB

welke muziek is dat op de achtergrond??????? :)
iemand????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-08 17:03
Ja dat probleem had ik eerst ook wel eens GuuZ. Hoe ik het heb opgelost is om de laatste Omega Drivers te installeren. Misschien moet je ook eens proberen om de laatste drivers te installeren? :?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

ik zou toch zweren dat ik hier de laatste catalysts had.. maar ik zal het eens proberen ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 14:01

Nakebod

Nope.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was al beantwoord :)
Coca & Villa - La Noche (D-Formation mix) ;)
edit: te laat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 22:41
GuuZ schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:56:
Ik zit met 2 problemen met dit spel.

Eerste probleem is de user track player... I tryed it all.. Liedjes in het mapje, snelkoppelingen naar liedjes erin, snelkoppeling naar mapje erin. Niets werkt! Ja ik heb het spel laten scannen op user tracks, elke keer weer. Ook met de settings van Auto scan gespeeld. Ik krijg alleen maar reclame op die zender, maakt ook verder niet uit of ik radio, random of sequential instel. Gewoon alleen maar reclame. Ik probeer alleen MP3's af te spelen. Iemand nog een tip, want alles wat ik tegen ben gekomen heb ik volgens mij toch echt geprobeerd.
Ik had precies hetzelfde probleem.
Heb ik opgelost door alle mp3tjes in die map te renamen naar wma.
Dan werkt het bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ

GuuZ

is liev

Conan schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:58:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem.
Heb ik opgelost door alle mp3tjes in die map te renamen naar wma.
Dan werkt het bij mij wel :)
heb je toevallig quicktime op je pc staan? eraf gooien! de reden dat wma wel werkt is dan waarschijnlijk omdat quicktime niet met wma's kan werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hij de in de bestandsnaam "mp3" heeft vervangen door "wma" en niet naar wma heeft ge-encode en dat het daardoor dus wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-08 23:22

2mb

GuuZ schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:10:
[...]

heb je toevallig quicktime op je pc staan? eraf gooien! de reden dat wma wel werkt is dan waarschijnlijk omdat quicktime niet met wma's kan werken??
De reden daarvan is dat als je ze renamed naar .wma dat het spel ze dan (blijkbaar) via de Windows Media Player afspeelt (DirectX filter/codec of zoiets). Blijbaar was er dus iets mis met je mp3 codec zoals Windows hem standaard herkend. Als je problemen hebt kun je dus proberen om even je wmp te updaten of zoals gezegt QuickTime opnieuw installeren. Hier draai ik met QuickTime Alternative en alles werkt prima.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:52:
[...]

was al beantwoord :)

[...]

edit: te laat :)
Bedankt allemaal voor de hulp 8)
GoT O+

Enne, kom maar op met nieuwe filmpjes!

[ Voor 4% gewijzigd door 2mb op 07-07-2005 19:00 ]

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:48
Ik zit nu vast bij de volgende missie;
ik moet voor OG Loc muziekteksten jatten. Ik krijg het maar niet voor elkaar om levend weg te komen |:( Ik vraag het niet graag maar kan misschien iemand deze missie voor mij doen? :+

Hier de savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan een plek niet vinden
1. de mountainbike wedstrijd "cobra run"
iemand?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

lochtejans schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:06:
Ik zit nu vast bij de volgende missie;
ik moet voor OG Loc muziekteksten jatten. Ik krijg het maar niet voor elkaar om levend weg te komen |:( Ik vraag het niet graag maar kan misschien iemand deze missie voor mij doen? :+

Hier de savegame
Gewoon goed dekking zoeken en op het hoofd mikken, dan moet het lukken, ik vond het best wel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:08:
ik kan een plek niet vinden
1. de mountainbike wedstrijd "cobra run"
iemand?
Bovenop de berg ten zuiden van San Fiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hmmmm zit nu in de bike school...
Krijg alleen die stoppie niet goed :/
Ik heb gewoon niet genoeg snelheid om een stoppie tot het einde te maken....
Iemand tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:09

Coldcat

HODL

bedoel je die stoppie met die stunt ervoor?

daar druk je pas op het laatste moment op de knop naar voren en doe verder niets. Dan rijd hij vanzelf op het voorwiel in de zone. Je moet dan wel even remmen anders ga je zelfs te ver :O

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:39
Foutje :)

[ Voor 97% gewijzigd door Ahmi op 07-07-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
RoD schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:00:

spoiler:
spoiler:
Er zit een Corona(rood rondje) heel hoog, vlieg ff wat naar boven, dan zie je hem :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ahmi op 07-07-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Achmedd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:27:
[...]

spoiler:
Er zit een Corona(rood rondje) heel hoog, vlieg ff wat naar boven, dan zie je hem :)
Ik ben er net zelf al achter gekomen, bij toeval :P
Stom...

Maar bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Achmedd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:26:
[...]

Je moet heel snel W,W,W,W (of knopje voor vooruit) rammen, dan gaat ie sneller trappen :)
Volgens mij bedoelt ie de motorrijschool dan moet je "pijltje omhoog" en S tegelijk indrukken voor een stoppie ;)
2mb schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:56:
Enne, kom maar op met nieuwe filmpjes!
Ik zal nog ff kijke of ik een filmpje kan maken, er was dacht ik erges een hele grote schans vlak bij de dam :)

[ Voor 32% gewijzigd door -Eraser- op 07-07-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
RoD schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:29:
[...]

Ik ben er net zelf al achter gekomen, bij toeval :P
Stom...

Maar bedankt :D
Kan hoor, ding zit echt idioot hoog, en zie je niet zo snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Coldcat schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:26:
bedoel je die stoppie met die stunt ervoor?

daar druk je pas op het laatste moment op de knop naar voren en doe verder niets. Dan rijd hij vanzelf op het voorwiel in de zone. Je moet dan wel even remmen anders ga je zelfs te ver :O
Nee die zonder stunt :D
Op de een of andere manier doe ik iets gruwelijk fout :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:09

Coldcat

HODL

dan moet je gewoon gas geven en even ervoor gaan remmen met het pijltje omhoog. Dan laat je de rem los en zorg je ervoor dat je niet omvalt of niet terugklapt(dat door middel van het pijltje omhoog in te drukken) en dan moet het wel lukken

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.