[Multiplatform] Grand Theft Auto: San Andreas (deel 11)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.323 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

welke muziek is dat op de achtergrond??????? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik gebruik de hunter verder eigenlijk nooit.

Die verdant meadows airstrip spawnt trouwens wel verschrikkelijk veel dingen. Jetpack, hunter, leviathan, stuntplane, rustler, dat vliegtuig uit vertical bird.

Wat was trouwens jullie eerste reactie toen jullie langzaam die grote hanger in las venturas airport zagen opengaan en kon zien wat er stond? Dat ding is echt verschrikkelijk groot. :o

Ik wilde die at400 naar mijn verdant meadows airstrip brengen om in de hangar op te slaan, maar dat pakte slecht uit. Ten eerste is dat ding gewoon veel groter dan die hangar en daarnaast ook nog eens te breed om daar te kunnen landen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-08 15:02

TommyGun

Stik er maar in!

Scatman_II schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:16:
[...]

Krijg nou wat :X Hebk al die pagina's zitten doorzoeken voor een oplossing totdat ik er gek van werd, net een paar voor het einde, staat een mogelijke oplossing daar :P
Danku! _/-\o_ Ga em direct proberen :)
Ik ga het ook proberen. Heb ook veel ruis hier dus alvast bedankt de orginele poster :)

Edit; hm ik heb helemaal geen eax.dll in m'n Windows / System map. Vreemd maar toch 's testen als ik deze erin gooi :)

Edit 2; Heb het dus nog steeds :(

[ Voor 20% gewijzigd door TommyGun op 06-07-2005 04:39 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 14:04

swampy

Coconut + Swallow = ?

TommyGun schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 04:34:
[...]

Ik ga het ook proberen. Heb ook veel ruis hier dus alvast bedankt de orginele poster :)

Edit; hm ik heb helemaal geen eax.dll in m'n Windows / System map. Vreemd maar toch 's testen als ik deze erin gooi :)

Er staat wel een eax.dll in de installatie map van GTA: San Andreas

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 15:32
even vraagje, hoe zit het met die 50 snapshot's, zijn dat gewoon willekeurig 50 foto's? wanneer moet je ze maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

gwystyl schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 02:15:
Heb ik weer.... ben ik druk aan het foto's maken geweest, heb ik er nu 49 van de 50 :(.
Ik heb alles al een keer nagelopen en adhv deze map de nummertjes waar ik plaatjes van heb weggestreept. Ik heb alleen een paar luchtfoto's die ik niet zo goed kan plaatsen. Verder heb ik nog twijfels over nummer 2, 6, 18, 28 en 33, maar bij geen van allen kan ik met het toestel voor mijn bakkes nog een Photo-Op herkennen. Helaas komt er geen tekentje voor in de plaats van 'hij zat hier maar je hebt 'm al' ....
Kan iemand Mijn savegame even inladen en de genoemde nummers voor me checken en als daar niets op zit zoveel mogelijk andere nummers aflopen? Ik word er helemaal gek van, en ik zie het gewoon niet meer :'(.
De savegame is verder met alle missies behalve de laatste vier terug in Los Santos, met ambulance, vigilante, sprays en hoefijzers (progress ong 80 %).
dude ik heb hetzelfde! ik zit nu op 45/50, en ik heb nog 4 open staan (2 op airport en 1 op de brug waar ik neit bijkant, en die op het marineschip). ik mis er dus ook eentje! :(

ik snap er neits van, ik heb dat kaartje uitgeprint en steeds het nummertje op de map en in het overzicht met screenshots bovenin de gefotografeerde punten doorgestreept.... ik snap er niets van aangezien ik tijdens het fotograveren wel steeds de melding kreeg.

euh waar kunje die foto's bekijken? :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Skankingrudi schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 05:00:
even vraagje, hoe zit het met die 50 snapshot's, zijn dat gewoon willekeurig 50 foto's? wanneer moet je ze maken?
nee, als je door je camera kijkt zie je hier en daar (op 50 plaatsen dus) een icoontje van een camera dat zijn de spots die je meot hebben. het is vrij lastig omdat je vaak redelijk precies op de goeie plaats moet staan en dan de goeie kant opkijken.

zijn op internet wel maps te vinden waarin de snapshot plaatsen aangeven zijn, maar dan nog is het een redelijke klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Chaoss schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 08:51:
[...]

dude ik heb hetzelfde! ik zit nu op 45/50, en ik heb nog 4 open staan (2 op airport en 1 op de brug waar ik neit bijkant, en die op het marineschip). ik mis er dus ook eentje! :(

ik snap er neits van, ik heb dat kaartje uitgeprint en steeds het nummertje op de map en in het overzicht met screenshots bovenin de gefotografeerde punten doorgestreept.... ik snap er niets van aangezien ik tijdens het fotograveren wel steeds de melding kreeg.

euh waar kunje die foto's bekijken? :D
Zullen we elkaars foto's ff langslopen dan? Twee zien meer dan één :). Bij de link naar de map die ik gaf staan daaronder ook screenshots van de fototoestelletjes op hun plekken, maar die komen niet allemaal overeen met mijn plaatjes. Vooral diegenen hoog boven een voorwerp zijn lastig, omdat je dan alleen lucht overhoudt en dat is lastig te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-08 20:53

Bosmonster

*zucht*

Gister ook de horseshoes verzameld met een map. Nadat ik alle 50 langsgelopen was en afgestreept zat ik op 48/50.. Bleek uiteindelijk 2 afgestreept te hebben die ik dacht al gehad te hebben (kon ze op de aangegeven plek niet vinden en had er al een stuk of 8 ofzo voor ik begon) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

ik heb een vraag mbt de missie: "Mike Toreno". In deze missie moet je dus eerst Toreno opsporen, daarna bevrijden en ontsnappen aan de cops. Mijn vraag:
spoiler:
als je van het vliegtuigveld wilt ontsnappen, dacht ik...heeij daar achter in de hoek staat een helicopter. Ik daarin met die 2, stijg op en wil terug vliegen. Zie ik halverwege, dat er nog een gele marker op de map staat bij de uitgang van het vliegveld. Ik vlieg dus terug, en zie vanuit de lucht idd de rode marker. Nou ik dan maar landen, maar zodra ik op de grond sta is deze weg, en kom ik niet voorbij die gele marker dus.
Is de missie dus zo niet uit te spelen??? Moet je perc. met een auto ontsnappem??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:23:
Gister ook de horseshoes verzameld met een map. Nadat ik alle 50 langsgelopen was en afgestreept zat ik op 48/50.. Bleek uiteindelijk 2 afgestreept te hebben die ik dacht al gehad te hebben (kon ze op de aangegeven plek niet vinden en had er al een stuk of 8 ofzo voor ik begon) :)
Sommige daarvan liggen ook op mooie plekken ja... op level -1 in een parkeergarage, in een treintunnel (en ik maar zoeken bovengronds |:( )
Bij dit soort dingen zijn Jetpacks wel handig. Ik had alleen een paar keer dat als ik een tijdje op zoek was naar één specifieke foto (daarbij rondlopend zonder jetpack maar met camera), mijn jetpack ineens weg was :'(. Kon ik weer nieuwe gaan halen.
Vanavond maar 's aan de oesters (heb er 4 of 5 toevallig gevonden, maar die zitten ook op de meest onmogelijke plekken volgens mij).
Weet iemand of de bloemen/gifts ook verplicht zijn? Die staan namelijk wel op de 100% checklist van faq.gtasanandreas.nl, maar er staat niets bij over een reward en ze komen ook niet voor in de stats?
Rfce schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:42:
ik heb een vraag mbt de missie: "Mike Toreno". In deze missie moet je dus eerst Toreno opsporen, daarna bevrijden en ontsnappen aan de cops. Mijn vraag:
spoiler:
als je van het vliegtuigveld wilt ontsnappen, dacht ik...heeij daar achter in de hoek staat een helicopter. Ik daarin met die 2, stijg op en wil terug vliegen. Zie ik halverwege, dat er nog een gele marker op de map staat bij de uitgang van het vliegveld. Ik vlieg dus terug, en zie vanuit de lucht idd de rode marker. Nou ik dan maar landen, maar zodra ik op de grond sta is deze weg, en kom ik niet voorbij die gele marker dus.
Is de missie dus zo niet uit te spelen??? Moet je perc. met een auto ontsnappem??
Meestal kan je ook gewoon met een heli of ander voertuig ontsnappen, als je maar de markers meeneemt om bepaalde gebeurtenissen te triggeren (volgende marker, zooi politie achter je aan, cutscene e.d.)

[ Voor 32% gewijzigd door gwystyl op 06-07-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

gwystyl schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:45:
[...]

Sommige daarvan liggen ook op mooie plekken ja... op level -1 in een parkeergarage, in een treintunnel (en ik maar zoeken bovengronds |:( )
Bij dit soort dingen zijn Jetpacks wel handig. Ik had alleen een paar keer dat als ik een tijdje op zoek was naar één specifieke foto (daarbij rondlopend zonder jetpack maar met camera), mijn jetpack ineens weg was :'(. Kon ik weer nieuwe gaan halen.

[...]
Jetpack doet wonderen inderdaad. Kostte me maar een uurtje ofzo om langs alle 50 te vliegen. De foto's op de site bij de map zijn af en toe wel handig als je hem niet kunt vinden. Bijvoorbeeld bij de treintunnel ^^

Oesters lijkt me lastig worden. Kun je volgens mij niet zomaar met jetpack doen? Misschien maar water-helicopter pakken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:59:
[...]

Jetpack doet wonderen inderdaad. Kostte me maar een uurtje ofzo om langs alle 50 te vliegen. De foto's op de site bij de map zijn af en toe wel handig als je hem niet kunt vinden. Bijvoorbeeld bij de treintunnel ^^

Oesters lijkt me lastig worden. Kun je volgens mij niet zomaar met jetpack doen? Misschien maar water-helicopter pakken ofzo.
Kan wel, als ze niet tever van de kant liggen gewoon jetpack op het land achterlaten en ff erheen zwemmen. In een paar vijvers/zwembaden ben ik met de jetpack gaan pootjebaden, dat wil ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
En als je je jetpack tog kwijtraakt typ je ff rocketman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu al een tijdje in Las Venturas, en heb ook al een keer de minigun gehad.
Maar die is zo op. Kun je hem ook een keer kopen in ammu nation?
Of verschijnt de minigun NOOIT in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:14:
Ik zit nu al een tijdje in Las Venturas, en heb ook al een keer de minigun gehad.
Maar die is zo op. Kun je hem ook een keer kopen in ammu nation?
Of verschijnt de minigun NOOIT in de winkel?
nee, nooit :'(

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 23:36

Martinspire

Awesomeness

wie speelt hier trouwens net als ik graag met de trainer aan (alleen unlimited hp en geen coppers) zooooo relaxed om dan ff een megacrash te maken 8)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 16:27
djmantri schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:21:
wie speelt hier trouwens net als ik graag met de trainer aan (alleen unlimited hp en geen coppers) zooooo relaxed om dan ff een megacrash te maken 8)
Eerst 100%, dan trainers/cheats/mods... Das mijn instelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Neoblade111 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:13:
En als je je jetpack tog kwijtraakt typ je ff rocketman
Ik neem de moeite van het verzamelen voor 100% score.. een cheat gebruiken werkt dan nogal averechts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58

Metro2002

Memento mori

Even een vraag over de performance van het spel
Het spel loopt op zich redelijk (rond de 20-25fps) maar het mag van mij nog wel wat soepeler, zeker als het heel druk wordt loopt de framerate naar ongeveer 15 terug.

Waar is dat spel van afhankelijk vooral? processorkracht? videokaartkracht? veel geheugen?

Ik heb een AMD 1800@2000+ draaien met een ATI9700 (vanochtend overclocked naar pro, nog niet in het spel getest) 128MB en 1024MB ram geheugen DDR 333

OS is windows XP met alle laatste drivers.
Ik draai het spel met 1280x960 en 1x FSAA via het spel zelf en effects op very high en view distance max (ik heb al met deze instellingen gespeeld maar effects doet niet veel voor de snelheid en view distance ook niet echt)

Dus wat moet ik overklokken of upgraden om het spel wat soepeler te laten lopen?

en kan die vreselijk lelijke motionblur niet uit??????? :r

[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 06-07-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
ik heb het spel geinstalleerd en grafisch op hoogste maar het valt me zwaar tegen

ben daar best wel door verrast want op internet en in pc gameplay stond dat het grafisch zeer goed was....niet dus

misschien ben ik wel een beetje verwend geraakt door farcry etc

maarja ik ga em sowieso spelen. Goede gameplay had ik gelezen (als je de toetsen etc goed hebt ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Wanneer kan je die auto-garage in San Fierro kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gwystyl schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:59:
[...]

Zullen we elkaars foto's ff langslopen dan? Twee zien meer dan één :). Bij de link naar de map die ik gaf staan daaronder ook screenshots van de fototoestelletjes op hun plekken, maar die komen niet allemaal overeen met mijn plaatjes. Vooral diegenen hoog boven een voorwerp zijn lastig, omdat je dan alleen lucht overhoudt en dat is lastig te controleren.
die link heb ik idd ook gebruikt, maar waar kunje ingame de gemaakte foto's bekijken? want ik begrijp uit je vorig epost dat dat ook kan?

kwas er gisteravond vrij lang mee bezig toen ik er achter wkam dat ik dus eentje mis.... had toen geen zin meer om het verder te gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-08 18:30

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

TommyGun schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 04:34:
[...]

die eax.dll staat idd in je San Andreas hoofdmap zoals swampy zei :9

ik heb ook nog een iets oudere versie van die eax.dll als je toch nog ruis zou horen:

eax.zip: 3.0.6.5
eax2.zip: 3.0.1.0
originele van SA: 4.0.0.1

hier vind je de nog iets oudere (3.0.1.0) indien de 3.0.6.5 nog ruis zou geven:
http://users.pandora.be/massiv/SA/eax2.zip

[ Voor 6% gewijzigd door TwistedAnimator op 06-07-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Chaoss schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:07:
[...]

die link heb ik idd ook gebruikt, maar waar kunje ingame de gemaakte foto's bekijken? want ik begrijp uit je vorig epost dat dat ook kan?

kwas er gisteravond vrij lang mee bezig toen ik er achter wkam dat ik dus eentje mis.... had toen geen zin meer om het verder te gaan bekijken.
Onder de map staan woordjes Photo-op01 t/m 50

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62037/thumb.jpg

en als je op die linkjes eronder klikt krijg je dit soort dingen Voorbeeldje Photo-Op 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gwystyl schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:21:
[...]

Onder de map staan woordjes Photo-op01 t/m 50

[afbeelding]

en als je op die linkjes eronder klikt krijg je dit soort dingen Voorbeeldje Photo-Op 5
hehe we praten een beetje langs elkaar heen, kunje in het spel zelf ook de gemaakte foto's bekijken? waar wil je ze anders mee gaan vergelijken? kzit nu niet thuis dus kan ook niet ff in gta gaan kijken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:40

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Metro2002 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:36:
Het spel loopt op zich redelijk (rond de 20-25fps) maar het mag van mij nog wel wat soepeler, zeker als het heel druk wordt loopt de framerate naar ongeveer 15 terug.

Waar is dat spel van afhankelijk vooral? processorkracht? videokaartkracht? veel geheugen?
Dus wat moet ik overklokken of upgraden om het spel wat soepeler te laten lopen?

motionblur kan voor zover ik weet niet uit (miss dat er een mod bestaat ;) )

En ik denk dat gta voornamelijk van je grafische kaart afhankelijk is.
Wat je zou kunnen doen is om die fsaa uit te zetten of anders je resolutie een standje lager zetten (dat laatste levert iig de nodige snelheid op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Pendaco schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:35:
[...]

motionblur kan voor zover ik weet niet uit (miss dat er een mod bestaat ;) )

En ik denk dat gta voornamelijk van je grafische kaart afhankelijk is.
Wat je zou kunnen doen is om die fsaa uit te zetten of anders je resolutie een standje lager zetten (dat laatste levert iig de nodige snelheid op)
Ja dat helpt wel iets maar dan wordt het beeld zo blokkerig en lelijk (fijn zo'n 21" crt (8> )
Scheelt te weinig om de mindere beeldkwaliteit te accepteren zeg maar ;)
maar ik vanavond eens kijken of de overklok heeft geholpen (Het heeft iig mijn 3dmark2005 score met 200 punten verhoogd :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb een AMD 1800@2000+ draaien met een ATI9700 (vanochtend overclocked naar pro, nog niet in het spel getest) 128MB en 1024MB ram geheugen DDR 333

Ik draai het spel met 1280x960 en 1x FSAA via het spel zelf en effects op very high en view distance max (ik heb al met deze instellingen gespeeld maar effects doet niet veel voor de snelheid en view distance ook niet echt)

het draait hier ook niet super soepel, hoe kunje de fps bekijken?? ik heb een:

-Athlon XP 2600+ met een fsb van 182mhz :+
-1 GB corsair 400mhz, maar draaid dus op 182mhz (downgeklokt? :? )
-Ati Radeon 9600XT standaard snelheid... valt volgens mij ook niet veel extra uit te halen

ik draai het spel op 1280x1024 met 3xFSAA. high settings... FSAA utizetten merk ik amper wat van, maar ik heb vooral lag tijdens mist en regen... ook merk ik in andere spellen dat mist vaak voro alg zorgt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Chaoss schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:33:
[...]

hehe we praten een beetje langs elkaar heen, kunje in het spel zelf ook de gemaakte foto's bekijken? waar wil je ze anders mee gaan vergelijken? kzit nu niet thuis dus kan ook niet ff in gta gaan kijken oid.
Nee dat kan niet helaas. Ik heb mijn laptop erbij staan en switch daarmee tussen de map met locaties en mijn "<Mijn documenten>\GTA User files\gallery" bestanden. Daar slaat hij nl de foto's op met daarbij de melding 'photo x van 50'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Chaoss schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:57:
[...]

het draait hier ook niet super soepel, hoe kunje de fps bekijken?? ik heb een:

-Athlon XP 2600+ met een fsb van 182mhz :+
-1 GB corsair 400mhz, maar draaid dus op 182mhz (downgeklokt? :? )
-Ati Radeon 9600XT standaard snelheid... valt volgens mij ook niet veel extra uit te halen

ik draai het spel op 1280x1024 met 3xFSAA. high settings... FSAA utizetten merk ik amper wat van, maar ik heb vooral lag tijdens mist en regen... ook merk ik in andere spellen dat mist vaak voro alg zorgt? :X
FPS, eh :D kwestie van ongeveer inschatten hoeveel FPS ie draait, geloof me. als je iets te vaak naar 3Dmark hebt gekeken weet je dat ongeveer wel (8> :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 01:03:
[...]

Maar hoe sla je die replays dan op? Of worden die standaard op je pc opgeslagen als je op replay ramt?
Met F3 wordt er een .rep bestand in je user files opgeslagen. Ben er nog niet helemaal uit hoe je die dingen buiten GTA kunt bekijken, helaas.
Mocht je meerdere replays willen opslaan moet je vooral niet vergeten ff je rep file te renamen aangezien GTA anders die eerste overschrijft... :o

Oh btw, ik draai hier een AMD 3500+ @2400mhz, 1GB ram, ATI X800XT PE en WinXP fully updated. Ik haal nu bijna altijd tussen de 40 - 50 fps maar in sommige delen van Los Santos haal ik maar 15fps (niet eens druk oid, heel vaag) en bij regen, mist en storm geen last van grote framerateverschillen (wil wel eens zakken naar 30 ofzo maar dan is het nog wel speelbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:06:
[...]

FPS, eh :D kwestie van ongeveer inschatten hoeveel FPS ie draait, geloof me. als je iets te vaak naar 3Dmark hebt gekeken weet je dat ongeveer wel (8> :7
Dat lijkt me bullshit aangezien je hersenen niet meer dan 25fps aan kan (heb ik ooit eens gelezen) Je zou het kunnen raden als het onder de 25fps zit en daarboven is gewoon in de rondte schatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Metro2002 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:06:
[...]

Of Fraps gebruiken -> www.fraps.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Phase-Shifter schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 00:16:
Whoei, die twee schansen op Las Venturas Airport en een opgefokte Elegy zijn blijkbaar de snelste manier om van Las Venturas naar Los Santos te reizen...
Ik kwam uiteindelijk tot stilstand bij dat grote klaverblad waar je ook die horseraces kunt doen...
Deze screen heb ik gemaakt terwijl ik nog airborn was:

[afbeelding]

Now, try to beat that! >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.jonasfikke.com/felix/tja1.JPG >:) })

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:12:
[...]

Dat lijkt me bullshit aangezien je hersenen niet meer dan 25fps aan kan (heb ik ooit eens gelezen) Je zou het kunnen raden als het onder de 25fps zit en daarboven is gewoon in de rondte schatten.
als jij het verschil tussen 30 en 50fps niet kan zien is er volgens mij wel iets mis met je ;)
Volgens mij was het ook nog iets met dubbele frames oid waardoor je oog tot ongeveer 50fps kan zien.
Maargoed, zoveel haalt GTA niet dus vandaar dat ik het redelijk kan inschatten ;) boven de 30fps wordt het overigens wel moeilijker om verschil te zien .

Nog even een edit, heb even opgezocht over die framerate en het oog. Je oog ziet alles VANAF de 30FPS als vloeiend en kan dit tot 60FPS registreren.
Dit is een beperking van de hersenen en niet van het oog zelf, uit testen is gebleken dat het oog tot 220FPS kan registreren :7

[ Voor 19% gewijzigd door Metro2002 op 06-07-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:16

ThunderNet

Flits!

Nog een kleine tip:
Voor het rijden met voortuigen, gebruik ik een Joystick, voor auto's misschien niet de mooiste oplossing, maar ik kan je zeggen, met motoren rijden wordt een stuk aangenamer :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 22:57
[...]

Onzin hoor. Na 25fps wordt een beeld inderdaad als 'vloeiend' ervaren, maar dat wil niet zeggen dat je het verschil tussen 25 en 50fps niet merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-08 12:17
Ik heb een ps2 en een super pctje, maar heb dan toch op de pc gehaald.

Vorige delen had ik allemaal op de ps2 gespeeld. Wat ik mij alleen nu afvraag is wat jullie beter vinden spelen? Ik zelf denk dat de graphics op de pc wat scherper zijn dan de ps2.

Verder had ik effe wat cheats geprobeerd en wat mij opviel is dat ik helemaal niet kan vliegen. Ik crash gelijk!!!!

Anyway ik ga hem serieus spelen, dus zonder al die cheats maar ik vroeg me alleen af hoe dat eruit zou zien allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 01-08 14:04

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, je kan een resolutie lager gaan dat schijnt te helpen

FSAA dertegen is niet echt de grootste invloed!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

[...]

Als je stilstaat zul je het niet merken, maar zodra je zelf gaat bewegen (snel rondkijken bijvoorbeeld) merk je het verschil wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

swampy schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:30:
[...]

Mmm, je kan een resolutie lager gaan dat schijnt te helpen

FSAA dertegen is niet echt de grootste invloed!
FSAA op een 9700 is niet echt gebruikelijk (was vrij nieuw in die tijd). Dat zal dus juist een behoorlijke FPS vreter zijn.

Zelfs op moderne kaarten is AA nog een flinke FPS vreter.

De keuze lage resolutie met FSAA of hogere resolutie zonder is dan aan jou. (of laag zonder of hoog met natuurlijk als je systeem het wel of niet trekt :P). Gewoon een kwestie van even proberen en wat je zelf het mooiste vind. Persoonlijk heb ik liever een wat hogere resolutie dan maar zonder FSAA.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:39:
[...]

FSAA op een 9700 is niet echt gebruikelijk (was vrij nieuw in die tijd). Dat zal dus juist een behoorlijke FPS vreter zijn.

Zelfs op moderne kaarten is AA nog een flinke FPS vreter.

De keuze lage resolutie met FSAA of hogere resolutie zonder is dan aan jou. (of laag zonder of hoog met natuurlijk als je systeem het wel of niet trekt :P). Gewoon een kwestie van even proberen en wat je zelf het mooiste vind. Persoonlijk heb ik liever een wat hogere resolutie dan maar zonder FSAA.
FSAA aan of uit maakt voor de snelheid niet veel uit hoor, en zo nieuw was FSAA niet toen de 9700 uitkwam. Ik speel bijna al mijn spellen met 4x FSAA en 4x anasotropic filtering en bijna geen waarneembare snelheidverliezen.
en zelfs op 1280x960 zie ik duidelijk verschil tussen fsa aan en fsa uit :P (ja ik ben een beeldpurist :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de motorschool alles op 100% behalve de 180, en ik zou niet weten hoe ik dat moet doen, moet je op een bepaalde manier remmen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je ff kijken wat je fout doet.
Je moet gewoon hard aankomen rijden, handrem bocht en precies goed stoppen bij die pionnetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Metro2002 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:53:
[...]

FSAA aan of uit maakt voor de snelheid niet veel uit hoor, en zo nieuw was FSAA niet toen de 9700 uitkwam. Ik speel bijna al mijn spellen met 4x FSAA en 4x anasotropic filtering en bijna geen waarneembare snelheidverliezen.
en zelfs op 1280x960 zie ik duidelijk verschil tussen fsa aan en fsa uit :P (ja ik ben een beeldpurist :+)
Ik ben ook een beeldpurist, daarom speel ik liever in hogere resolutie zonder FSAA. Het FS gedeelte wil namelijk zeggen dat ie domweg het hele beeld wat blurred en ik heb het liever strak.

En knappe videokaart als je geen verschil merkt tussen geen AA/AF en wel (al maakt het bij de ene game meer uit dan anderen)... AA/AF zijn namelijk nog steeds flinke fps vreters. Misschien dat ze het daarom altijd wel nadrukkelijk meenemen in benchmarks :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 10:53
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:02:
[...]

Ik ben ook een beeldpurist, daarom speel ik liever in hogere resolutie zonder FSAA. Het FS gedeelte wil namelijk zeggen dat ie domweg het hele beeld wat blurred en ik heb het liever strak.

En knappe videokaart als je geen verschil merkt tussen geen AA/AF en wel (al maakt het bij de ene game meer uit dan anderen)... AA/AF zijn namelijk nog steeds flinke fps vreters. Misschien dat ze het daarom altijd wel nadrukkelijk meenemen in benchmarks :P
Helemaal gelijk! Ik draai zelf San Andreas op een 9800XT. en alles vol open draait hij echt perfect. geen framedrops e.d. Maar ik moet dan ook echt niet proberen om FSAA aan te zetten. Dan loopt hij dus wel slecht. En inderdaad: knappe videokaart waar je het verschil niet bij merkt als je FSAA aan of uit zet. Ook de nieuwste X850XT-kaarten kennen dit probleem... Precies de reden voor mij om deze ook niet aan te schaffen en wachten op de volgende generatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:32:
Moet je ff kijken wat je fout doet.
Je moet gewoon hard aankomen rijden, handrem bocht en precies goed stoppen bij die pionnetjes..
wat bedoel je precies met precies goed stoppen bij die pionnetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:10:
[...]

wat bedoel je precies met precies goed stoppen bij die pionnetjes?
met je motor in de goede richting (recht) en niet te ver van het einde van het stopvak af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36
MarcoC schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:23:
[...]

Onzin hoor. Na 25fps wordt een beeld inderdaad als 'vloeiend' ervaren, maar dat wil niet zeggen dat je het verschil tussen 25 en 50fps niet merkt.
Ik noem een beeld pas vloeiend als het aantal frames per seconde gelijk blijft, zonder haperingen. Ook al mist het beeld/spel één frame, dat valt meteen op!
Beter 25fps vloeiend dan 50fps met framedrops naar 30 en tot 70. Ik vind dat het rustiger is voor je ogen. GTA heeft dus continue 25fps, alhoewel mijn systeem zelfs dat niet trekt :(. GTA Vice City neem ik daarom maar even als voorbeeld.
Frame Limiter aan: 30fps continue, zonder haperingen
Frame Limiter uit: 60fps, droppend naar 40fps en soms ver in de 130! Veel vervelender dan 30fps zonder haperingen. Bovendien zijn alle wegen niet op tijd geladen. Daarom vind ik een film kijken op een PAL TV fijner dan op een NTSC TV, want bij PAL worden de 24fps versneld naar 25fps en bij NTSC zie je haperingen, omdat het beeld wordt "omgezet naar 30fps" (dan krijg je dus frame nr. 1-2-3-3-4-5-6-6-7-8-9-9, etc...). Daarom bij GTA -> Frame Limiter AAN voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-10-2022
Dear Homies,

ik heb een probleem met de ''FREEFALL'' missie.
is er een iemand die mij wil helpen.
alvast bedankt.

http://s34.yousendit.com/...OOHJTZ9MQP300ILB1ON0IEIEI

mvg

thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je nog eens iets grappigs wil doen.. pak een hijskraan en laat de magneet boven de grond bungelen. Rij er vervolgens met een auto onderdoor en je wordt aan de magneet gezogen..

Vervolgens kun je lekker bungelen en zit je vast in de auto :+ Want je kan niet uitstappen als je boven de grond hangt..

Ik had dat dus per ongeluk toen ik een auto naar de export bracht. Ik had daarvoor een tanker naar boven getakeld en de magneet hing er nog. Met de volgende auto reed ik nu naar de export plek en hing vervolgens aan de magneet.. een meter boven de plek om de export af te maken :+

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
In Las Venturas is een missie, "Free Fall" waarbij je een vluistuigje moet onderscheppen. Je moet hiervoor door een 'ring' achter het vliegtuig vliegen. Op de een of andere manier lukt me dit NIET, heb al vanalles geprobeerd. Kan je het beste in tegengestelde richting erdoor vliegen, of omdraaien en hem achterna gaan? Beetje jammer die vliegtuigmissies als je het mij vraagt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Als je een beetje terugkijkt.. zie je dat het Freefall vraagstuk al een keer of 100 is beantwoord..

Gewoon zo hoog mogelijk klimmen, draaien en duikvlucht naar de ring.. supereasy als je maar zo hoog mogelijk komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik had hem in twee keer.

Pak het vliegtuigje. Vlieg gewoon richting die gele blip. Zorg dat je heel hoog gaat; dus zo schuin als het vliegtuigje kan. Dan vlieg je zo een tijdje door. Op een gegeven moment zie je dat je dichtbij dat vliegtuig komt. Dan moet je gaan duiken en zo achter dat andere vliegtuig zien te komen.

Je haalt dan zo dat ene vliegtuig in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik heb bij gtasa de framelimiter uit. Die 25 fps doen bijna pijn aan mijn ogen en zonder de framelimiter is de fps altijd hoog genoeg dat het altijd vloeiend is.

Overigens merk ik bij weinig spellen een verschil in fps met en zonder fsaa/af. In alle gevallen is het gewoon prachtig vloeiend :)
Pas bij een game als far cry merk je dat de fps soms wel naar de 30 gaat met 8xfsaa en 16xaf, maar dan zet ik de fsaa gewoon op 4 en is het weer top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
ja ik ben er al een dag of wat mee beizg dus ik zet niet zomaar mn verzoek neer.

dus please.
http://s34.yousendit.com/...OOHJTZ9MQP300ILB1ON0IEIEI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OGangstah
Mij lukt het dus ook echt niet, gooi van frustratie bijna mn tobo het raam uit....adem in, adem uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Wat lukt dan precies niet?

Het omhoog vliegen?

Of het draaien en vervolgens weer omlaag vliegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
gewoon dat klereding rechthouden en naar beneden duiken en erachter hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Heb je de flightschool afgemaakt? Want een beetje vliegskill is wel handig om een vliegtuig onder controle te houden, anders wil die inderdaad nogal erg heftig reageren.

Anders gewoon eerst ff met een vliegtuigje gewoon beetje rondvliegen tot je max skill hebt en de controls ook een beetje onder de knie hebt.. want het is gewoon een kwestie van oefening!

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 20-08 17:03
Geen idee of het al eens eerder is langs gekomen en ik had niet de tijd om 10 topics door te spitten. :9

Ik speel dus gewoon heb alles uitgespeelt, iig heb zo'n savegame gebruikt. Nu vond ik opeens zo'n militaire basis met straaljages en al dat soort brute dingen. }) Maar zodra ik in de buurt ben van die basis krijg ik meteen 4 sterren politie achter me aan. :| Hoe kan ik gewoon ongemerkt zo'n dingetje pakken. Is er ergens een militair outfit te krijgen ofzo?

Ohja en hoe klap je zo'n parachute uit? Heb geen flauw idee, lol. |:(

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer ns wat met die parachute :P
Gewoon linkermuisknop indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
RoD schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:55:
Probeer ns wat met die parachute :P
Gewoon linkermuisknop indrukken.
Hmmmz... Dat deed ie bij mij dus niet. Misschien had ik hem niet geselecteerd maar ik had wel zo'n zakje op me rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

xtreme_lunatic schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:52:
Geen idee of het al eens eerder is langs gekomen en ik had niet de tijd om 10 topics door te spitten. :9

Ik speel dus gewoon heb alles uitgespeelt, iig heb zo'n savegame gebruikt. Nu vond ik opeens zo'n militaire basis met straaljages en al dat soort brute dingen. }) Maar zodra ik in de buurt ben van die basis krijg ik meteen 4 sterren politie achter me aan. :| Hoe kan ik gewoon ongemerkt zo'n dingetje pakken. Is er ergens een militair outfit te krijgen ofzo?

Ohja en hoe klap je zo'n parachute uit? Heb geen flauw idee, lol. |:(
Als je gewoon de missies had gespeeld had je een harrier mogen jatten op de basis...

Als je een savegame hebt die je uitgespeeld hebt staat die ook op je vliegveld...

*zucht*

en dan had je ook geweten hoe een parachute werkt...

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:58:
[...]

Als je gewoon de missies had gespeeld had je een harrier mogen jatten op de basis...

Als je een savegame hebt die je uitgespeeld hebt staat die ook op je vliegveld...

*zucht*

en dan had je ook geweten hoe een parachute werkt...
Ehmm sorry dude. Ik ben gewoon bezig zonder die missies. Had daar geen zin in. Ik weet niet eens waar mijn vliegveld is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

xtreme_lunatic schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:00:
[...]

Ehmm sorry dude. Ik ben gewoon bezig zonder die missies. Had daar geen zin in. Ik weet niet eens waar mijn vliegveld is. :'(
nofi.. maar moeten wij dan uit gaan leggen waar alles is en hoe alles werkt?

In de woestijn in het noorden zie je een vliegveld op de map. Dat is jouw vliegveld. Daar kun je allerlei vliegtuigen, helicopters en ook de jetpack vinden.

Overigens kun je je ook gewoon een weg schieten door de basis en een vliegtuig jatten volgens mij.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 06-07-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:05:
[...]

In de woestijn in het noorden zie je een vliegveld op de map. Dat is jouw vliegveld. Daar kun je allerlei vliegtuigen, helicopters en ook de jetpack vinden.
Infeite of je me niks te zeggen nee, maar toch bedankt dat je me hebt geholpen! _/-\o_ Ik ga het dalijk eens zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:31:
Heb je de flightschool afgemaakt? Want een beetje vliegskill is wel handig om een vliegtuig onder controle te houden, anders wil die inderdaad nogal erg heftig reageren.

Anders gewoon eerst ff met een vliegtuigje gewoon beetje rondvliegen tot je max skill hebt en de controls ook een beetje onder de knie hebt.. want het is gewoon een kwestie van oefening!
check mn savegame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Laatst online: 11-08 23:22

2mb

SYQ schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 03:32:
[...]
welke muziek is dat op de achtergrond??????? :)
Coca & Villa - La Noche (D-Formation mix) ;)

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OGangstah
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:31:

ja zeker heb ik die afgemaakt, anders kan je die missie volgens mij ook helemaal niet spelen, anyway, wat lukt er wel kun je beter zeggen ben altijd NET te laat en haal t niet optijd bij die ring te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Die achtervolging van freddy verkloot ik aldoor... :/ zijn er nog trucjes voor? Ik pleur aldoor op m'n bek op die motor namelijk :( .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 18:04
OGangstah schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:18:
[...]

ja zeker heb ik die afgemaakt, anders kan je die missie volgens mij ook helemaal niet spelen, anyway, wat lukt er wel kun je beter zeggen ben altijd NET te laat en haal t niet optijd bij die ring te zijn...
Die missie is best lastig inderdaad.. Maar als je eenmaal het truukje doorheb is die redelijk makkelijk.. Bij het optrekken bv moet je dacht ik in 1x een heel stuk klimmen en niet geleidelijk aan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

ucchan schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:21:
Die achtervolging van freddy verkloot ik aldoor... :/ zijn er nog trucjes voor? Ik pleur aldoor op m'n bek op die motor namelijk :( .
Rustig rijden. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 18:04
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:05:
[...]

Overigens kun je je ook gewoon een weg schieten door de basis en een vliegtuig jatten volgens mij.
uhm, dat vliegveld wordt pas van jouw na een aantal missies.. Jetpack verschijnt pas na die missie van peace ofzo (weet ze naam ff nie meer) en de rest van de vliegtuigen verschijnen ook pas na missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dat je met dat Dodo achtig vliegtuigje achter dat grote vliegtuig moeten gaan vliegen is echt klote. Free Fall dus lees ik net. Ik kom steeds niet hoog genoeg met dat ding met als gevolgd dat ie het land bereikt voordat ik er uberhaupt in de buurt ben gekomen. Ding is ook zo traag als een schildpad. Ik knal dalijk ook alles uit het raam. Bagger besturing van die stinkende vliegtuigen bah!

@ Swampy; je hebt gelijk. Zal het dalijk eens proberen met deze eax.dll file :)

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 06-07-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Dat vliegen hadden ze wat mij betreft idd wat eenvoudiger kunnen houden. Landingsgestel uit, rudder, en al die dingen vind ik meer thuishoren bij een flightsim. Dit hoort meer een arcadegame te zijn naar mijn idee..

Desalniettemin vind ik dat het vliegen zelf gewoon moet lukken voor iedereen, het is een kwestie van veel, heel veel oefenen. Die flight school is er niet voor niets en je moet niet voor niets minimaal 70% hebben om door te gaan. Daarom juist vind ik het wat voorbarig dat je je license al haalt na de 3e vliegmissie. Je kunt dan echt nog veel te weinig met dat ding naar mijn idee :P.

Ik zit er ook vaak genoeg tandenknarsend achter maar ik merk wél vooruitgang in mijn vliegskills, en zolang die er maar is geef ik niet op :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

gideon82 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:23:
[...]

uhm, dat vliegveld wordt pas van jouw na een aantal missies.. Jetpack verschijnt pas na die missie van peace ofzo (weet ze naam ff nie meer) en de rest van de vliegtuigen verschijnen ook pas na missies
Als je nou even leest waar de reactie op was, had je gezien dat het was op iemand die een 100% savegame gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Acolyte schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:39:
Dat vliegen hadden ze wat mij betreft idd wat eenvoudiger kunnen houden. Landingsgestel uit, rudder, en al die dingen vind ik meer thuishoren bij een flightsim. Dit hoort meer een arcadegame te zijn naar mijn idee..

Desalniettemin vind ik dat het vliegen zelf gewoon moet lukken voor iedereen, het is een kwestie van veel, heel veel oefenen. Die flight school is er niet voor niets en je moet niet voor niets minimaal 70% hebben om door te gaan. Daarom juist vind ik het wat voorbarig dat je je license al haalt na de 3e vliegmissie. Je kunt dan echt nog veel te weinig met dat ding naar mijn idee :P.

Ik zit er ook vaak genoeg tandenknarsend achter maar ik merk wél vooruitgang in mijn vliegskills, en zolang die er maar is geef ik niet op :P.
Yeah de vliegtuigen reageren vooral veel te aggressief. Een seconde een knop indrukken en je zit al ondersteboven.

Maar met wat oefenen en vooral heel voorzichtig de controls gebruiken moet het wel lukken, al blijft het vrij lastig.

Vooral het landen is tricky, omdat de landingsbanen in SA vrij kort zijn en je ook lastig goed aan kunt vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:54:
Hey mensen, je kunt ook gewoon ingame een replay van de laatste 30 seconden bekijken door op F1 te drukken he ;) in plaats van Fraps te gebruiken..

Geeft een veel vloeiender beeld bij mij.
Leuk idee btw op het gtaforums.com forum: veel filmpjes verzamelen en dan zelf 1 grote in mekaar knutselen als ware het een videobewerkingsproject. Lijkt mij wel leuk om te doen. Dus iedereen z'n filmpjes maar insturen enzo :) veel van die stunts achter mekaar zetten met wat vette muziek eronder en je kunt zo een 'korte film' maken :9
Maar hoe sla je die replays dan op? Of worden die standaard op je pc opgeslagen als je op replay ramt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ehh, ik heb zo'n quarry missie gestart, moest ik een dumper naar het vliegveld rijden, daar aangekomen zie ik dat ik schijnbaar een insane stunt heb gemaakt en zie ik onder in beeld dat wat op die screenshot staat, ik ben geen seconden met meer dan 2 wielen van de grond geweest 8)7 8)7 .

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:42:
[...]

FRAPS aanzetten en replay afspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand tips voor het overnemen van de hoods als je weer trug bent in Los Santos? Op mijn playstation knalde ik er zo doorheen, maar nu ben ik echt super snel dood [heb een M4 als gun]. Ondanks dat Sweet en een aantal gangmembers me "helpen" [meestal staan ze in de weg]. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:45:
[...]

FRAPS aanzetten en replay afspelen :)
Kun je niet gewoon Fraps tijdens het spelen al aanzetten? (moet je de video-instellingen wel lager zetten)
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:52:
Heeft iemand tips voor het overnemen van de hoods als je weer trug bent in Los Santos? Op mijn playstation knalde ik er zo doorheen, maar nu ben ik echt super snel dood [heb een M4 als gun]. Ondanks dat Sweet en een aantal gangmembers me "helpen" [meestal staan ze in de weg]. Help?
Een tank uit Area 69 jatten :9 of een minigun, werkt ook erg goed en gaat allebei veel sneller als dat je ze met bijv. een m4 neerschiet

[ Voor 50% gewijzigd door -Eraser- op 06-07-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

-Eraser- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:56:
[...]

Kun je niet gewoon Fraps tijdens het spelen al aanzetten? (moet je de video-instellingen wel lager zetten)
yeah kan, maar dan ben je dus continue aan het opnemen.. makkelijker is als er wat cools gebeurt de replay opslaan en afspelen en alleen dat opnemen.

FRAPS trekt zelfs in laagste resolutie nog een paar MB per seconde, dus dan heb je na een avondje GTA'en een file van een paar gig op je schijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte

Acolyte

Lid

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:42:
[...]

Met F3 wordt er een .rep bestand in je user files opgeslagen. Ben er nog niet helemaal uit hoe je die dingen buiten GTA kunt bekijken, helaas.
Mocht je meerdere replays willen opslaan moet je vooral niet vergeten ff je rep file te renamen aangezien GTA anders die eerste overschrijft... :o
Maar ben er achter dat Fraps beter werkt :/ ik krijg in-game wel haperingen en <20fps soms maar als ik dan het filmpje bekijk is het vloeiend 30fps (of zelfs 60fps als je dat instelt in fraps)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 14:31
eens even een vraagje, in het stadion in het 3e deel (las Venturas geloof ik) zitten 2 missies.
1x dirt track op maandag en woensdag en 1x kickstart de rest van de week.

maar waar in het spel kan ik zien welke dag het is, want ik moet de dirt track race nog doen, maar ik ben al vaak langs gegaan, maar steeds kreeg ik kickstart.

help?

[ Voor 6% gewijzigd door polo1987 op 06-07-2005 18:30 ]

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

-Eraser- schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:56:
[...]

[...]

Een tank uit Area 69 jatten :9 of een minigun, werkt ook erg goed en gaat allebei veel sneller als dat je ze met bijv. een m4 neerschiet
Maar met een tank kan je niet een gangwar starten. Ik heb het wel eens geprobeerd. Iets van 20 van die Ballas overhoop geknald, maar ho maar dat ik een 'war hebt geprovoked'.

Ik neem aan dat dan de bedoeling is dat je er eerst een stuk of drie neerschiet met je m4 o.i.d en dan in de tank stapt????? Of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 10:09

Coldcat

HODL

Bosmonster schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 17:42:
[...]

Yeah de vliegtuigen reageren vooral veel te aggressief. Een seconde een knop indrukken en je zit al ondersteboven.

Maar met wat oefenen en vooral heel voorzichtig de controls gebruiken moet het wel lukken, al blijft het vrij lastig.

Vooral het landen is tricky, omdat de landingsbanen in SA vrij kort zijn en je ook lastig goed aan kunt vliegen.
Het vliegen is juist hartstikke easy. Wat wil je dan dat als je 3 seconden je a indrukt een barrel-role gemaakt hebt? Alleen het stuntvliegtuig en de harrier vliegen voor mij relaxed. De rest reageert juist veel te traag. Vooral die dodo heeft echt geen trekkracht :(

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dionysos schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:24:
[...]

Maar met een tank kan je niet een gangwar starten. Ik heb het wel eens geprobeerd. Iets van 20 van die Ballas overhoop geknald, maar ho maar dat ik een 'war hebt geprovoked'.

Ik neem aan dat dan de bedoeling is dat je er eerst een stuk of drie neerschiet met je m4 o.i.d en dan in de tank stapt????? Of zie ik het verkeerd?
ja je moet gewoon eerst 3/4 man met je m4 of ander wapen afschieten en dan in je tank stappen en verder gaan schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

polo1987 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:24:
eens even een vraagje, in het stadion in het 3e deel (las Venturas geloof ik) zitten 2 missies.
1x dirt track op maandag en woensdag en 1x kickstart de rest van de week.

maar waar in het spel kan ik zien welke dag het is, want ik moet de dirt track race nog doen, maar ik ben al vaak langs gegaan, maar steeds kreeg ik kickstart.

help?
je ziet in het spel welke dag het is door middel van je tab toets in te drukken. Dan staat er onder al je skills de dag van de week en dan weet je wanneer het welke dag is, als dat niet werkt kun je ook altijd naar de import gaan en daar de dag even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 14:31
Coldcat schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:38:
[...]

je ziet in het spel welke dag het is door middel van je tab toets in te drukken. Dan staat er onder al je skills de dag van de week en dan weet je wanneer het welke dag is, als dat niet werkt kun je ook altijd naar de import gaan en daar de dag even checken.
dank je wel, TAB toets werkt perfect :D

nu nog wachten tot maandag :P

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

als je de tijd wilt "doorspelen" zonder cheats gebruiken kun je de game gaan saven. Dan gaat je gastje slapen :) en krijg je er 6 uur tijd bij. Misschien verzacht dat het helpen wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Kan iemand tips geven voor de 2e missie van zero, ik weet dat je met w,s,q,e kunt sturen.Maar het lukt me niet om het vliegtuig goed onder controle te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoelat
is er nou niemand die me wil helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 18-08 10:53
Vliegen is inderdaad super simpel in San Andreas. Ik vlieg zo met een harrier op volle snelheid door die heuvels en bomen bij die berg in de buurt. En inderdaad alleen de harrier en het stuntvliegtuig vliegen goed. dit omdat ze snel zijn én wendbaar. Enne. die missie waar je boven dat vliegtuig door een ring moet vliegen is ook te makkelijk. Je hoeft niet eens hoog te vliegen. gewoon een mooie bocht maken en dan recht achter het vliegtuig komen. je bent toch sneller, en dan haal je het vliegtuig makkelijk in ;)

Enne owja, op hoge snelheid worden vliegtuigen wendbaarder, dus zo'n duikvlucht is ook niet altijd handig omdat hij dan sneller draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Coldcat schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:47:
als je de tijd wilt "doorspelen" zonder cheats gebruiken kun je de game gaan saven. Dan gaat je gastje slapen :) en krijg je er 6 uur tijd bij. Misschien verzacht dat het helpen wat.
4 uur gaat erbij :)

Ook leuk ;) Hijskraan + magneet + brandweer wagen met ventjes = link

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Skoelat schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 19:04:
is er nou niemand die me wil helpen???
Je file is expired; dat gebeurt na 25 downloads of 7 dagen volgens de melding. Mail hem me maar (adres in profiel), dan zal ik vanavond ff kijken als ik klaar ben met presentatie bouwen (kan nog ff duren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:07
Ik ben nu bij de laatste missie en ik heb een paar vraagjes:

PAS OP: dit is hoogst-spoilergevoelige informatie over de verhaallijn helemaal op het einde van het spel, niet lezen als je niks vooruit wilt weten!

spoiler:
Kan er iemand mij vertellen waarom de hele stad in rep en roer is op het einde, dat overal politie is, brandende auto's etc, en waarom tijdens de laatste missie de Ballas en de Vagos etc allemaal samenwerken tegen jou in dat crack-lab. Ik heb namelijk een aantal cut-scenes gemist omdat mijn broer achter mij stond te bassen met zijn gitaar, ik kon dus niks verstaan...

Verder wil ik even vragen hoelang de missie nog doorgaat na de achtervolging met de brandweerwagen, sweet sprong mis bij mij, en toen was de missie gefailed.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.