Toon posts:

maximum aan gb in p2

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoeveel GB er maxiamaal aan een pentium2 bord geplakt kan worden.en of ik er zo een cel 400 mhz cpu in kan plakken.
Ik ben namelijk bezig met een webservertje. Alleen nou heeft mijn oude schijf het begeven en wil ik een 20 of 40 gb schijfje erin hangen. Dit vind ik zelf meer als voldoende en het moet ook effe goedkoop mogelijk zijn. De specs zijn : MSI MS6163 moederbordje 233mx

Hoop snel op een antwoord.........
alvast bedankt

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:47
Zowiezo heeft ie geen last van de 8 GB limiet de volgende is 32 Gbyte en daar heeft ie last van, oude hardeschijven en geloof de nieuwe generatie ook nog hebben daar een jumper voor, of kan je met een tooltje dat omzeilen :).

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Gebruik eerst de search eens maar hier moet het staan.

Verwijderd

Topicstarter
thx.
Mijn bios is van 1998 zie ik net, dus ga proberen een 20 gb anders 40 gb erin te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand toevallig ook nog of ik er zonder moeite een 400 mhz cpu in kan knallen ??

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
ooit wel eens van een bios boekje gehoord??

Nintendo SWITCH! FTW

Verwijderd

Topicstarter
nep niet als je de mobo van iemand gekregen hebt.

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Cryonist

- Something clever -

Boekjes en specificaties zijn altijd op te vragen bij de fabrikant, in jouw geval dus MSI

2 Resultaten in de search naar 6163 op de MSI site, kies degene die je hebt.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Verwijderd

Topicstarter
thx
Had ik eigenlijk ook kunnen weten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. Open je wel een topic, doe dat dat op de juiste plek (moederbord noch harde schijf valt onder Overige Hardware) en geef volledige info.

Helaas op alle punten ontoereikend, dus dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.