Hoi,
ik heb een probleem met div's. Ik heb een hoofddiv met een bepaalde width en daarbinnen bevinden zich een aantal div's die left gefloat zijn. ff om gemakkelijk te maken inline css he:
<div style='width:400px;'>
<div style='float:left;'>
<div>image</div>
<div>omschrijving</div>
</div>
<div>image</div>
<div>omschrijving</div>
</div>
<div>image</div>
<div>omschrijving</div>
</div>
</div>
Nu, hoe groter de foto (height), hoe groter de div. De div's die niet meer in de width kunnen van de hoofddiv springen automatisch naar beneden. De DIV springt wel naar beneden maar hij gaat meteen onder de kleinste div staan. Hij zou dus eigenlijk helemaal links moeten uitgelijnd staan onder de vorige div's maar dat doet ie niet. Zie voorbeeld:
voorbeeld
kan iemand me even helpen, kheb serieus gezocht
ik heb een probleem met div's. Ik heb een hoofddiv met een bepaalde width en daarbinnen bevinden zich een aantal div's die left gefloat zijn. ff om gemakkelijk te maken inline css he:
<div style='width:400px;'>
<div>image</div>
<div>omschrijving</div>
</div>
<div>image</div>
<div>omschrijving</div>
</div>
<div>image</div>
<div>omschrijving</div>
</div>
</div>
Nu, hoe groter de foto (height), hoe groter de div. De div's die niet meer in de width kunnen van de hoofddiv springen automatisch naar beneden. De DIV springt wel naar beneden maar hij gaat meteen onder de kleinste div staan. Hij zou dus eigenlijk helemaal links moeten uitgelijnd staan onder de vorige div's maar dat doet ie niet. Zie voorbeeld:
voorbeeld
kan iemand me even helpen, kheb serieus gezocht
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 16:12 ]