Toon posts:

backup op meerdere schijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal USB cardreaders. Nu wil ik, als ik op een knop druk, 1 of meerdere bestandjes tegelijk kopieeren naar de SD/MMC kaartjes.

Bestaat er een programma welke een bestandje in 1x naar meerdere schijven kopieert ?

Voor de huilebalken: Ik heb al gezocht op GOT en google maar kon niks vinden

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid » Een paar handige freeware tooltjes
No Hands Backup - überhandige backupprogramma
SyncBack Freeware - synchronisatie, backup en restore
Al geprobeerd :? NHB ondersteunt uit mijn hoofd ook uitstekend removeable media en je kunt het zelfs ook zo instellen dat de backup automatisch wordt uitgevoerd wanneer je de stick/kaart erin prikt :Y) Ik gebruik het zelf ook naar tevredenheid.
huilebalken
Dat kan wel wat subtieler hé. Zolang je meldt hoe, waar en waarmee je hebt gezocht, wat de voorlopige resultaten zijn, wat je allemaal al had geprobeerd en waarom deze jou niet bevielen, dan is er niks aan het handje. Iets wat je nu ook helemaal niet hebt aangetoond. Maar ala ..

Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor hoe je correct van GoT gebruik kunt maken ;)

[ Voor 27% gewijzigd door BalusC op 04-07-2005 16:09 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bestaat er een programma welke een bestandje in 1x naar meerdere schijven kopieert ?
Eeuh, kan dit niet heel simpel met een .bat bestandje in je sendto dir? Iets als
code:
1
2
3
@echo off
copy %1 d:\
copy %1 e:\
Het klinkt allemaal vrij primitief, maar misschien zie ik niet precies in wat je bedoelt hier. :)