Ik heb 3 pc's in een netwerkje hangen. Deze pc's krijgen internet via de router. Nu valt het internet om de haverklap uit. Meestal maar op 1 pc, dus ik dacht het ligt aan de draadloze verbinding. Dat was niet het geval want ik kon wel gewoon op de andere pc's komen. Als het internet eruit 'vliegt' moet ik even de stroom van de router halen en hij doet het weer (een poosje). Als ik de onderkant van de router voel is deze behoorlijk heet. Wat ik ook raar vind dat de ene keer op slechts 1 pc het internet niet meer werkt en de andere keer wel.
Het gaat om een SMC7404WBRA!
Er bestaat al een topic over een soortegelijk probleem maar dit kan volgens mij niet hetzelfde zijn omdat op één pc wel internet is.
Verder heb ik mijn firmware geupdate zonder resultaat. En zo'n 12uur lang de stroom van het modem gehouden zodat hij helemaal koud werd, daarna hield hij het wel iets langer vol dan normaal, zon 6uur. Normaal vliegt hij er bijna elk uur wel een keer uit.
Mijn vraag: kan de router te warm worden? Zo ja, hoe kan ik dit voorkomen? Zo niet, wat zou het probleem dan wel kunnen zijn?
Zijn jullie meer info nodig dan hoor ik het wel!
Het gaat om een SMC7404WBRA!
Er bestaat al een topic over een soortegelijk probleem maar dit kan volgens mij niet hetzelfde zijn omdat op één pc wel internet is.
Verder heb ik mijn firmware geupdate zonder resultaat. En zo'n 12uur lang de stroom van het modem gehouden zodat hij helemaal koud werd, daarna hield hij het wel iets langer vol dan normaal, zon 6uur. Normaal vliegt hij er bijna elk uur wel een keer uit.
Mijn vraag: kan de router te warm worden? Zo ja, hoe kan ik dit voorkomen? Zo niet, wat zou het probleem dan wel kunnen zijn?
Zijn jullie meer info nodig dan hoor ik het wel!