Beste mensen,
Ik heb een 'probleem'. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de Club3d Radeon X850XT PE en de XFX GeForce 6800GT. Ik neem de 6800GT misschien later in SLI, als deze weer wat ouder is. Mijn doeleinden zijn voornamelijk:
1) Grootendeels first-person shooters; zoals Joint Operations, Brothers in Arms, Battlefield 2
2) Goede beeldweergave (filmpjes)
(3) Goede overklokbaarheid)
Eerst wilde ik de 6800GT wegens SLI-mogelijkheid, maar toen las ik dat ATi binnenkort met Crossfire komt. De videokaart komt in dit systeem:
AMD Athlon 64 3500+
Asus A8N-SLi
Iiyama E435S 8ms TFT
1024 MB Twinmos geheugen
Coolermaster Centurion 5 + 380W PSU
Coolermaster Aquagate R120
En is het zonde om een SLI moederbord te nemen zonder een SLI-videokaart?
Maar mijn meest voornaamste vraag in dit topic is:
Het verschil in prijs is er, maar is het verschil in prestaties ook heel erg verschillend?
Bedankt alvast voor je antwoord.
/EDIT: Ik ben niet van plan om al te veel poespas te doen met AA en AF (snap er niks van hoe en wat
)
Ik heb een 'probleem'. Ik zit namelijk te twijfelen tussen de Club3d Radeon X850XT PE en de XFX GeForce 6800GT. Ik neem de 6800GT misschien later in SLI, als deze weer wat ouder is. Mijn doeleinden zijn voornamelijk:
1) Grootendeels first-person shooters; zoals Joint Operations, Brothers in Arms, Battlefield 2
2) Goede beeldweergave (filmpjes)
(3) Goede overklokbaarheid)
Eerst wilde ik de 6800GT wegens SLI-mogelijkheid, maar toen las ik dat ATi binnenkort met Crossfire komt. De videokaart komt in dit systeem:
AMD Athlon 64 3500+
Asus A8N-SLi
Iiyama E435S 8ms TFT
1024 MB Twinmos geheugen
Coolermaster Centurion 5 + 380W PSU
Coolermaster Aquagate R120
En is het zonde om een SLI moederbord te nemen zonder een SLI-videokaart?
Maar mijn meest voornaamste vraag in dit topic is:
Het verschil in prijs is er, maar is het verschil in prestaties ook heel erg verschillend?
Bedankt alvast voor je antwoord.
/EDIT: Ik ben niet van plan om al te veel poespas te doen met AA en AF (snap er niks van hoe en wat
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 00:08 ]