Ik heb dit weekend m'n eigen pc naar m'n pa genomen om hier wat games te spelen etc. Thuis heb ik zelf Planet ADSL, en hier Wanadoo broadband basic. Normaal hoef ik dus nooit te verbinden maar staat er rechtsonder "Netwerk", en dan doet inet het. Nu zette ik gewoon Wanadoo erbij, en die deed het ook. Er stonden toen wel 2 interneticoontjes rechtsonder: "Netwerk" en "Wanadoo Broadband Basic" (allebij 10,0 Mbps). Internet deed het prima, maar na ongeveer een minuut loopt de boel vast. Kan gebeuren, dacht ik, dus reboot ik.
Bij het opstarten blijft ie nu iets van 3 minuten op het "Pentium 4 HT" logo. Dan laadt Win XP, en dan hangt ie nog een paar minuten op een zwart scherm. Vervolgens start windows normaal op. Ik kan dan verbinding maken met wat ik wil en alles start op. Maar dan loopt ie na een minuut of 2 weer vast.
Soort vastlopen: een programma dat in gebruik is krijgt zo'n foutmelding waarbij je "Niet verzenden" kan doen. je weet wel. daarna werkt de startbalk niet meer, op de desktop kan je nog een selectie maken (muis ingedrukt houden) maar programma's starten niet meer op.
Config. scherm -> Netwerkverkverbindingen:
Draadloze blahblah *uitgeschakeld (al een jaar)*
Netwerk - ingeschakeld
1349 (nummer vergeten! iets wat hier op lijkt) verbinding - ingeschakeld
Na Wanadoo B.Basic te verwijderen zijn de problemen niet weg.
Irrelevante info: P4 3Ghz HT, WinXP Home
Sorry als dit het verkeerde subforum is, ben niet zo thuis in dit alles. Alvast bedankt voor eventuele hulp
Bij het opstarten blijft ie nu iets van 3 minuten op het "Pentium 4 HT" logo. Dan laadt Win XP, en dan hangt ie nog een paar minuten op een zwart scherm. Vervolgens start windows normaal op. Ik kan dan verbinding maken met wat ik wil en alles start op. Maar dan loopt ie na een minuut of 2 weer vast.
Soort vastlopen: een programma dat in gebruik is krijgt zo'n foutmelding waarbij je "Niet verzenden" kan doen. je weet wel. daarna werkt de startbalk niet meer, op de desktop kan je nog een selectie maken (muis ingedrukt houden) maar programma's starten niet meer op.
Config. scherm -> Netwerkverkverbindingen:
Draadloze blahblah *uitgeschakeld (al een jaar)*
Netwerk - ingeschakeld
1349 (nummer vergeten! iets wat hier op lijkt) verbinding - ingeschakeld
Na Wanadoo B.Basic te verwijderen zijn de problemen niet weg.
Irrelevante info: P4 3Ghz HT, WinXP Home
Sorry als dit het verkeerde subforum is, ben niet zo thuis in dit alles. Alvast bedankt voor eventuele hulp