Toon posts:

IE fout bij installatie-CD Planet..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
"Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina

Regel: 196
Teken: 2
Fout: 'enable' is leeg of geen object
Code: 0
URL: file://C:\Doc. and Settings\Satan\Bureaublad\install\html\adapters.htm

// ik had de bestanden van de installatie-cd naar de desktop gekopieëerd

Wilt u doorgaan blah blah uitvoeren v/scripts op deze pagina, ja/nee"

Dit is nogal irritant omdat het de installatie van internet, t modem (speedtouch 510, multi-pc) en weet ik veel wat nog meer betreft. Ik heb mozilla er al op staan, heb ook geprobeerd IE te downgraden met IEradicator maarja op XP heeft dat weinig zin. Ook de foutopsporing in de IE optie's uit staan. Ik heb XP home SP2 en de nieuwste versie van IE. Iemand suggestie's?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Waar is deze CD dan voor nodig als ik vragen mag? Welke software probeer je hier te installeren?

Schaadt het niet, dan baat het niet

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Naar http://10.0.0.138/ gaan
dan naar advanced > easy setup;

Klikken op next, PPPoA kiezen, Dan 8.48, dan username & password en klaar. Geen cd nodig.

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Topicstarter
Seven of Nine schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:32:
Waar is deze CD dan voor nodig als ik vragen mag? Welke software probeer je hier te installeren?
Planet Internet adsl :).

RRX: Thanks, effe snel proberen

edit: 10.0.0.138 werkt wel op de PC waar de software al geïnstalleerd is (brengt je dus naar de router) maar niet op m'n andere. Gewoon een niet gevonden pagina.

effe zoeken naar evt zachte waren voor het modem dan maar

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2005 00:43 ]

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 00:39:
[...]

Planet Internet adsl :).

RRX: Thanks, effe snel proberen

edit: 10.0.0.138 werkt wel op de PC waar de software al geïnstalleerd is (brengt je dus naar de router) maar niet op m'n andere. Gewoon een niet gevonden pagina.

effe zoeken naar evt zachte waren voor het modem dan maar
Nee hoor, dan staat je IP adres op de pc WS niet goed. Kijken of de lan-verbinding aanstaat. En dan bij de eigenschappen van de TCP/IP kijken of het IP in de 10.0.0.x range staat ingesteld, if not, gewoon op automatisch zetten.

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Topicstarter
Je had gelijk. Drivers van de kaart waren nog niet geïnstalleerd :).

Heb net 5 minuten op internet gezeten, toen gereboot omdat die driver installatie alles weg had gehaald uit het startmenu. Nu start ie niet meer op.

Kan entrypoint van procedure AssocGetPercievedType niet vinden in SHLWAPI.dll. Bij winlogon.exe, lsass.exe, services.exe. Ook: kan msigna.dll niet laden.

Leuke drivers. Denk dat ik maar weer is ga formatteren
Pagina: 1