Weet iemand zo 1,2,3 wat de error 629 inhoud? Zit namelijk met een probleem een kennis van mij draait Windows98 (ja 98
) nu wil hij dus inbellen. Maar voordat er ook maar iets gebeurt komt er error 629 te staan. ( hij maakt dus niet eens verbinding ofzo) En de Win98 oplosser begint pas bij error 630. Dus wie kan me zeggen waar het aan ligt.
Verwijderd
Ikzelfeb geen flauw idee wat het is, maar kijk eens hier :
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104900
succes Mudman
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/104900
succes Mudman
Verwijderd
629 is een verschrikkelijke baggerfout. Heb je heel toevallig ISDN? Zo ja, reinstall. Heb je een modem, zet dan ff twee komma's achter je inbelnummer, foutcorrectie uit en één van deze twee strings proberen: at+ms=v34 of s38=0
Suc6
Suc6
bedank de tips is alleen iets heel vaags aan het is dus isdn maar bij hem thuis doed het niet maarknal ik hem er bij mij achter doed ie het wel. Iemand een idee?
Verwijderd
629 The port was disconnected by the remote machine.629 is een verschrikkelijke baggerfout. Heb je heel toevallig ISDN? Zo ja, reinstall. Heb je een modem, zet dan ff twee komma's achter je inbelnummer, foutcorrectie uit en één van deze twee strings proberen: at+ms=v34 of s38=0
Suc6
Heel vaak maar dan ook heel vaak werkt het reinstallen van je tcp/ip protocol.
Wilt dit niet lukken dan lijkt mij je isdn adapter opnieuw installen idd een goede oplossing.
Volgens mij heeft het forcen op v34 niet echt veel zin als oplossing.
Verwijderd
Nope, daar heb je helemaal gelijk in. ISDN reageert daar niet op. Ik bedoelde ook, als hij een modem had
Verwijderd
Ik heb ook ISDN en ik had dat probleem tot voor kort vaak als er weer eens monteurs van KPN bezig waren geweest :(:(
Bleek dat ze met onze lijn in de centrale aan het kloten waren geweest. Als het lampje op je NT1 kastje niet meer brand dan is dat waarschijnlijk het geval
Bleek dat ze met onze lijn in de centrale aan het kloten waren geweest. Als het lampje op je NT1 kastje niet meer brand dan is dat waarschijnlijk het geval
Wat in 80% van de gevallen helpt, is het selecteren van een andere modem om mee in te bellen in de DUN instellingen.
gebruik in Nederland lijn 1 of 0, V120 isdn ppp of X.75(soms).
gebruik in Nederland lijn 1 of 0, V120 isdn ppp of X.75(soms).
Verwijderd
Ik doelde ook op die optie, dan heeft forcen op v34 niet veel zin lijkt me.. MET die modemOp zondag 14 januari 2001 21:39 schreef thijsj het volgende:
Nope, daar heb je helemaal gelijk in. ISDN reageert daar niet op. Ik bedoelde ook, als hij een modem had
Grmbl hier dus ook dat probleem. Maar alleen de tweede lijn heeft hier last van dus moet ik op mijn werk grtvrdr maar met 1 ISDN lijn uitbellen 
NT Server opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Het zal wel aan de lijn liggen denk ik. Maar acht wtf als ik thuis ben dan wacht er tenminste een kabelmodem
NT Server opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Het zal wel aan de lijn liggen denk ik. Maar acht wtf als ik thuis ben dan wacht er tenminste een kabelmodem
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1