Drugrunners! [Deel 5]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.539 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:18

Exterazzo

Qeasy

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 08:47:
Wat zal ik kiezen als ik join voor beroep?
Dat ligt eraan wat je wilt doen? Wil je aanvallen of wil je liever bouwen? Als je wilt aanvallen kan je het beste een van deze klassen kiezen:
- Assasin
- Gangster
- Ex-Military

Wil je alleen bouwen:
- Farmer
- Salesman

En dan heb je nog deze klassen:
- Investment Banker
- Pimp
- Lawyer

Natuurlijk kun je met alle klassen wel aanvallen etc. Overigens mag je meerdere accounts hebben (het was altijd maximaal 3). De volgende ronde ga ik waarschijnlijk voor deze klassen:

- Corrupt Lawyer (voor de score)
- Farmer (voor de drugs)
- Assasin (voor de aanval)

En dan gebruik ik als banker wel iemand anders ;)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:18
Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;) Gisteren is ronde 8 begonnen en ik ben aan het denken om ook weer gaan te spelen. Wie speelt er op dit moment nog allemaal van GoT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:38:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;) Gisteren is ronde 8 begonnen en ik ben aan het denken om ook weer gaan te spelen. Wie speelt er op dit moment nog allemaal van GoT ?
Ik niet meer, ben weer begonnen met bootleggers en om nou 3 (travian, bootleggers en dit) van die uberverslavende spellen te gaan spelen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:11

Bjorker

Cadillacs rule!

Mark schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:38:
Hoi Mark, na ronde 7 overgeslagen te hebben wil ik het nog wel eens een keer proberen.
Zit nu bij New GOT, heb nog geen idee of daar veel actieve spelers bijzitten.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!!!
Mark ik zit sinds een paar dagen ook weer te spelen :P
En ronde 8 is net begonnen dus ja meteen vanaf het begin :)

Ik speel onder de naam Radium (Assassin) Cell Number 2392631
En mn ex speelt ook Miss_Flower (Farmer) Cell Number 7046692

Ik speelde al eerder onder de naam HardNipple en zij onder ut_ding.

Was ook benieuwd of er mensen op GoT weer gaan spelen of nog spelen.

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Bjorker schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:43:
[...]

Hoi Mark, na ronde 7 overgeslagen te hebben wil ik het nog wel eens een keer proberen.
Zit nu bij New GOT, heb nog geen idee of daar veel actieve spelers bijzitten.
Hoi bjorker ! Ik heb ronde 7 ook overgeslagen, te druk met verbouwing enzo (ook wel lekker een beetje DR rust ;)). Ik heb trouwens nog de naam Gathering of Tweakers in de aanbieding als cartelnaam, stfu is nog steeds cartelleider daarvan :).
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:50:
Hallo!!!

Ik speelde al eerder onder de naam HardNipple en zij onder ut_ding.

Was ook benieuwd of er mensen op GoT weer gaan spelen of nog spelen.

:7
Hey Nipple ! Ik wil deze ronde weer een keer gaan spelen, kijken of we voldoende actieve mensen kunnen vinden om er een leuke ronde van te maken !

[ Voor 29% gewijzigd door Mark op 27-01-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad lijkt me wel leuk om weer eens te spelen, ben na round 5 (volgens mij)
Gestopt omdat het te tijdrovend was, maar stiekem lijkt me het wel weer leuk om te spelen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker

Bjorker

Cadillacs rule!

Kreeg net ook nog een pm van Andy. Die zat eraan te denken om te stoppen, maar als we weer een actief cartel gaan beginnen wil hij graag nog een keer meedoen. :)

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Ik heb inmiddels ook al met Andy ge-PM'd, even kijken of er wellicht nog wat oud Skunk members zijn die nog zin hebben in een ronde. Ik ben net weer begonnen met stfu (3534146) en Alzawahiri (5934993), geen onbekende voor de DR oud gediende ;). Mochten er Gotters zijn die me nog niet op hun contact list hebben staan en dat wel willen meld er even bij dat je een gotter bent, ik accepteer niet zomaar iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
gezien het feit dat ik momenteel tijd teveel heb zal ik in ronde 8 ook wel weer mee doen

Hexyl en Hexylized zijn van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Ik ben inmiddels alweer aan het spelen, mochten er mensen in het oude gathering of tweakers cartel willen, stuur een PM naar stfu (3534146) en ik stuur je een invite. Wat mij betreft gaan we er nog 1 ronde ouderwets tegen aan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Ik ben inmiddels samen met mijn broertje en wat vrienden een eigen cartel gestart: Stoodle, maar ik zou de vriendschappelijke betrekkingen met GoT wel willen aantrekken hoor :)

Dit is mijn cellnumber: 7285801 en vermeld dan inderdaad even dat je GoT bent :)

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Sorry voor de kick, maar ik zie in sommige berichten staan dat mensen die gestopt zijn nog steeds DRC hebben. Ik ben weer begonnen en zit erg krap met DRC, 0.53 DRC om precies te zijn

Zouden mensen die niet meer spelen en nog DRC overhebben even contact met mij willen opnemen :D

Daarnaast zijn we met Stoodle nog op zoek naar Nederlandse mensen voor in ons cartel en eventueel een merge samen met GoT ofzo.

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Ik heb net een berichtje gestuurd naar New GOT of we wellicht beter samen kunnen voegen tot 1 got cartel. New GOT heeft 13 members en Gathering of Tweakers heeft er maar 6. Weet niet hoeveel Stoodle er heeft, maar wellicht kunnen we inderdaad net zo goed alles op 1 hoop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
Exterazzo schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:13:
Daarnaast zijn we met Stoodle nog op zoek naar Nederlandse mensen voor in ons cartel en eventueel een merge samen met GoT ofzo.
Zoals ik je ook al ingame had ge-PM'd willen wij wel mergen met jullie, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad. Mocht er geen interesse zijn van jullie uit dan hoor ik dat graag. Tevens is er nog plek genoeg in het Gathering of Tweakers cartel, we zijn nu nog maar met 7 active accounts, dus nog plek voor 23 meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Hoi,

Speelt er nog iemand drugrunners? Mijn gamenaam is Yor, dus zend me maar een invite!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:20
leuk dit. net begonnen als bescheiden farmer. kijken of ik nu eindelijk mijn roeping gevonden heb. >:)

Now go away or I shall taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik ben op de hoogte dat het een oud topic is. :)

Ik ben benieuwd of er nog intresse is in deze game Ik speel zelf weer zins 2 ronden terug (en 1 blitz ronde) en heb er weer erg veel plezier in. :) Nu ben ik dus benieuwd of er nog mensen hier op GoT zijn die deze game weer willen gaan spelen onder de GoT vlag?

Ik zal dan een nieuwe topic start gaan maken die weer helemaal up to date is, maar er moeten natuurlijk wel wat mensen zijn die er weer interesse in hebben, of nieuwe spelers die graag kennis willen maken met deze game.

Als er niet genoeg mensen zijn voor een volledig GoT cartel, dan is er ook nog plaats in het cartel waar ik nu in zit en daar zitten hoofdzakelijk Nederlanders in en daar ben e van harte welkom, je zal geholpen worden door het cartel als je dat nodig heb. En wat starters DRC en geld zijn ook wel te regelen voor een vlotte start. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:28:
Ik ben op de hoogte dat het een oud topic is. :)

Ik ben benieuwd of er nog intresse is in deze game Ik speel zelf weer zins 2 ronden terug (en 1 blitz ronde) en heb er weer erg veel plezier in. :) Nu ben ik dus benieuwd of er nog mensen hier op GoT zijn die deze game weer willen gaan spelen onder de GoT vlag?

Ik zal dan een nieuwe topic start gaan maken die weer helemaal up to date is, maar er moeten natuurlijk wel wat mensen zijn die er weer interesse in hebben, of nieuwe spelers die graag kennis willen maken met deze game.

Als er niet genoeg mensen zijn voor een volledig GoT cartel, dan is er ook nog plaats in het cartel waar ik nu in zit en daar zitten hoofdzakelijk Nederlanders in en daar ben e van harte welkom, je zal geholpen worden door het cartel als je dat nodig heb. En wat starters DRC en geld zijn ook wel te regelen voor een vlotte start. ;)
ik heb het spel nog nooit gespeeld maar wil dit evt wel gaan doen :) lijkt me wel leuk

maar wel moeilijk iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Nee, het is redelijk makkelijk. Ook voor een beginner je kan namelijk niet zomaar aangevallen worden door een top speler als hij meer dan 3x zoveel score heeft. (let op: dan moet je niet over een save limit heen komen)

Ik help je wel, ingame naam is "Madmax234". Eerste stukje tot 25.000 punten kan ik je niks geven maar daarna kan ik je geld geven om zo wat makkelijk een begin te maken.

Denk dat je het beste met 1 farmer en 1 banker kan beginnen en 3e crew member naar keuzen.

Farmers zorgen voor high quality drugs die je nodig heb om je soldiers van een goed moraal te voorzien. en Banker kan makkelijk een hoog save limit opbouwen voor je geld.

Er zij drie verschillende save limiten, die van drugs, die van hoes, en natuurlijk die van geld. Probeer daar altijd onder te blijven als het even kan, en zeker als je crew members niet zo hoog staat, dan kan je zoals ik al zei niet aangevallen worden door een speler die meer dan 3x jou score heeft.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 21:38
Ik ben het nu ook regelmatig aan het spelen, Best leuk :)

Zoek nog wel een cartel;

Accountnaam: DeadKnight
Cellnr: 2551678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:14

Sharky

Skamn Dippy!

Even een lekkere kick. Zijn er hier nog mensen die DR spelen? Ik ben maar eens weer begonnen na het een paar jaar niet meer gespeeld te hebben, blijft een verslavend rotspel :(

anyway, ik kan wel wat contacts gebruiken en aangezien ik investment banker ben hoop ik dat iemand een account bij mij wil openen want ik ben wel benieuwd hoe dat werkt :)

M'n accountname is Nucleon en m'n cell is 2758402

edit:

en gelijk een vraag erbij; kun je alleen credits kopen met een creditcard? Dat komt er dan volgens mij op neer dat je alleen maar informants erbij kunt krijgen als je een creditcard hebt en er dus voor moet betalen. That sucks.

[ Voor 22% gewijzigd door Sharky op 13-05-2009 14:40 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Er zal aan zo'n spelletje toch ergens geld verdiend moeten worden.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:37

Standeman

Prutser 1e klasse

Is het adres nog steeds http://www.drugrunners.net/ Want ik krijg een "address not found" in FF

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Doet het hier gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:37

Standeman

Prutser 1e klasse

Bij mij nu ook. Blijkbaar een hickup in het netwerk ofzo :?

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb dit jaren geleden nog gespeeld.
Hoe kan ik nou dope tegen een goede prijs verkopen? Als in: hoe zie ik wat een goede prijs is?

En wie wil mijn vriendje zijn? Heb sharky al geadd, ben gentoo1337.

[ Voor 11% gewijzigd door Boudewijn op 13-05-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Ligt eraan aan wie je het verkoopt natuurlijk. De prijzen van mijn salesteam zet ik meestal op 5*PPQ (250Q vraag ik dan dus 1250 per ounce voor). Misschien kan dat wel hoger, nog niet geprobeerd.

Is er ook iemand die weet hoe of je nog geld naar andere spelers kunt overmaken? Ik heb echt miljoenen terwijl een farmer in m'n crew het geld goed kan gebruiken.

edit:
Onder DRC, al gevonden...

[ Voor 4% gewijzigd door Sharky op 13-05-2009 20:43 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hmmm ik heb atm echt gestoord veel dope over als farmer, en ik heb een salesman. De farmer verkoopt echter meer dan de salesman.

Tijd voor een clan geloof ik.

Heb bijna 40k punten op mijn eerste dag gepakt zo'n beetje :X

Iemand interesse in een GoT Clan?

[ Voor 7% gewijzigd door Boudewijn op 13-05-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker

Bjorker

Cadillacs rule!

Lol drugrunners.. te verslavend.. ben toch blij dat ik daar alweer een hele tijd vanaf ben..
Sharky schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:33:
en gelijk een vraag erbij; kun je alleen credits kopen met een creditcard?
Neuh, gewoon kopen op de drc market. Zo kwam ik er ook altijd aan. Heb nog steeds een paar honderd drc staan verdeeld over een aantal alts.
Ik zou je er zo een berg van geven, maar helaas kun je alleen met cc gekochte drc transferen naar een ander :|

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb trouwens maar een clannetje opgezet, genaamd "tweakersclan".

4% tax, open voor tweakers uiteraard.
Heb 2 salesmen en 1 farmer.

bankers etc zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker

Bjorker

Cadillacs rule!

Boudewijn schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 00:15:
4% tax, open voor tweakers uiteraard.
Carteltax is zooo 2006 :P

Nergens voor nodig. Cartelupgrades kosten geen drol meer na een paar dagen in de ronde..

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

True, maar was default.

Als ik hem op 0 zet, joint er dan iemand? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Bjorker schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:43:
Lol drugrunners.. te verslavend.. ben toch blij dat ik daar alweer een hele tijd vanaf ben..

[...]

Neuh, gewoon kopen op de drc market. Zo kwam ik er ook altijd aan. Heb nog steeds een paar honderd drc staan verdeeld over een aantal alts.
Ik zou je er zo een berg van geven, maar helaas kun je alleen met cc gekochte drc transferen naar een ander :|
hmm ik ga wel lekker maar ik heb helaas nog niet de miljoenen om credits te kopen. Nog maar ff sparen dan. :)

eej Boudewijn, je hebt iemand van mijn crew aangevallen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Sharky op 14-05-2009 00:48 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Tsja ik val iedereen aan :+.

Kom bij mijn crew, dan doe ik liev ;). Ik heb net voor een paar euro credits gekocht ,hoeveel moet je er?

[ Voor 32% gewijzigd door Boudewijn op 14-05-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Ik zit nu bij een clan die geen fuck doet dus ik kom wel bij jou. Hoeveel wil je voor je credits hebben, kan wel wat gebruiken inderdaad.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hoeveel ct wil je en hoeveel geld heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Wacht maar ff tot ik wat meer geld heb, dan doe ik wel een bod :+

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mja gezien je over the top rente zal dat vast wel lukken binnenkort :+.

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:41

Japser

Jeej!

Kickje! Nog tweakers die dit spelen? ikzelf ben weer begonnen, en t blijft een lache spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Ben er maar weer eens ingestapt. Zo 1 à 2 keer per jaar wil ik nog wel eens een rondje meedoen.
Zijn er momenteel nog meer mensen die spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 14:45

PromWarMachine

Forsaken Archer

Voor ik me hier als een idioot op ga starten. Wanneer is deze ronde begonnen en hoe lang duurt zo'n "rondje" spacemouse? Enig idee?
Bedankt.

edit
Never mind. Er is al iemand met 750.000 punten. Volgende keer misschien.

[ Voor 23% gewijzigd door PromWarMachine op 14-02-2010 13:00 ]

Dividend for Starters

Pagina: 1 2 Laatste