|
[ Voor 143% gewijzigd door DJrDJ666 op 11-07-2005 16:52 ]
|
[ Voor 143% gewijzigd door DJrDJ666 op 11-07-2005 16:52 ]
Er zijn 4 accounts IM uitgestapt. MAar in feite was dit alleen het werk van Slash. Hij is zelf met zijn eigen twee accounts vertrokken, en beheerde nog een derde account die hij ook meegenomen heeft. Daarna is nog iemand anders uit frustratie vertrokken (Ik ben heel even de naam van deze persoon kwijt).DJrDJ666 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:11:
Een kleine periode voor het eindigen van de ronde was het al bekend dat we hadden gewonnen omdat 4 members van Irish Mafia revenge hadden genomen en vlak voor het einde hun cartel hadden verlaten
2-0-2-2-0-2-0-0-12-12-12-0-2-0-2-2-0-2-0-0-12-12
-----------------------------------------------------------
gianada
Ah ik dacht dat het twee eigen accounts van SLASH waren die eruit gegaan waren, maar de tweede was dus SunF.215821 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 14:27:
Niet helemaal waar Sgrovert. SLASH is uit wraak uit IM gestapt, en heeft daarbij het account van Wilmo (dat hij beheerde) ook uit het cartel gehaald. SunF is een friend van SLASH (zat samen met hem in 3d4life), en is er ook uitgegaan.
Die kerel is een en al drama. Hoe vaak heeft ie op het forum niet al geroepen dat het zijn laatste post was ??Duffy is toen flink kwaad geworden (hij zag in SLASH de enige "vriend" in het spel) en is toen ook uit IM gestapt, terwijl hij schreeuwde dat hij het helemaal gehad had en er mee nokte. Volgens mij speelt hij overigens nog steeds nu, maar het was een leuk portie drama.
[ Voor 32% gewijzigd door Bjorker op 09-07-2005 01:13 ]
Nope
Zoals ik al eens op IRC heb gezegd (en in het vorige topic), laten we dadelijk eerst zorgen dat we 1 cartel gevuld hebben met 30 actieve spelers voordat we praten over een tweede cartel. Sowieso heb ik de naam Survival of the Tweakest nooit mooi gevonden, mocht er dus een tweede cartel nodig zijn dan wil ik die best leiden, maar niet onder die naamBjorker schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 00:55:
Fooker heeft aan mij de boss rechten van Survival of the Tweakest overgedragen.
Ik ben dus maar een doorgeefluik. Wie is er na de laatste poll uitgekomen als officiele nieuwe leider?
Edit, ik zie nu in de openingspost dat dat dus Mark is.
Laat effe weten hoe en wat, Mark.
Vind jij Familia di Tweakers dan mooier, ik niet in ieder geval. Dit is toen besloten met de leaders, en daar moet jij niet op ranten, jij verandert het gewoon.Mark schreef op zondag 10 juli 2005 @ 01:00:
[...]
Zoals ik al eens op IRC heb gezegd (en in het vorige topic), laten we dadelijk eerst zorgen dat we 1 cartel gevuld hebben met 30 actieve spelers voordat we praten over een tweede cartel. Sowieso heb ik de naam Survival of the Tweakest nooit mooi gevonden, mocht er dus een tweede cartel nodig zijn dan wil ik die best leiden, maar niet onder die naam
gianada
Ik ranten ? Waar doe ik dat ? Ik zeg gewoon dat ik iets niet mooi vind en dat dit deze ronde gaat veranderen als het aan mij ligt. Oh, Familia di tweakers vind ik ook geen mooie naam, als het aan mij ligt gaan we naast Gathering of Tweakers nieuwe namen krijgen. Aangezien DJrDJ666 leader van GoT is en ik waarschijnlijk de tweede cartelleader zal worden maken wij dit nu uit, niet iemand die straks nog niet eens meer voor GoT speelt en straks ook veel pijn zal gaan krijgenfooker schreef op zondag 10 juli 2005 @ 10:37:
[...]
Vind jij Familia di Tweakers dan mooier, ik niet in ieder geval. Dit is toen besloten met de leaders, en daar moet jij niet op ranten, jij verandert het gewoon.
Ik ben dus volgende ronde geen GoTTer meer, en zal jullie ook graag pijn doen![]()
Ik zal aan je denken Mark, Djdr666, en de andere die blijven spelen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Heb ik ooit gezegt dat ik dit uitmaak?...Mark schreef op zondag 10 juli 2005 @ 13:33:
[...]
Ik ranten ? Waar doe ik dat ? Ik zeg gewoon dat ik iets niet mooi vind en dat dit deze ronde gaat veranderen als het aan mij ligt. Oh, Familia di tweakers vind ik ook geen mooie naam, als het aan mij ligt gaan we naast Gathering of Tweakers nieuwe namen krijgen. Aangezien DJrDJ666 leader van GoT is en ik waarschijnlijk de tweede cartelleader zal worden maken wij dit nu uit, niet iemand die straks nog niet eens meer voor GoT speelt en straks ook veel pijn zal gaan krijgen.
[ Voor 51% gewijzigd door DJrDJ666 op 13-07-2005 10:20 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Mark op 13-07-2005 13:04 ]
[ Voor 85% gewijzigd door DJrDJ666 op 13-07-2005 16:47 ]
Ik heb je gecellfoont over een account.DJrDJ666 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 06:50:
Ok de bank is geopend.
Bank accounts zijn gemaakt voor alle spelers van GoT, mocht je ook een bank account willen moet je hier een bericht achterlaten of mij er 1 sturen ingame (cell =7359727).
Verwijderd
Invitation send.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:49:
Accountnaam: CyberBeast
Ben nu nog op zoek naar een Cartel.
Nope
Als het maar 8 actieve spelers zijn kunnen deze net zo goed naar GoT verhuizen, die heeft er op dit moment nog maar 17, plek zat dus. Ik wil op zich ook sott wel overnemen (om daarna de naam aan te passenBjorker schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:22:
[...]
Mark, hoe zit het? SotT heeft op dit moment 8 actieve spelers, en een hele berg niet actieve. Heb mezelf maar gebombardeerd tot interim boss, maar we wachten natuurlijk op jou![]()
Ik weet dat je de huidige naam niks vind, maar die kun je natuurlijk naar vrije wil aanpassen.
Nope
[ Voor 26% gewijzigd door Mark op 14-07-2005 00:14 ]
Nope
[ Voor 25% gewijzigd door Resistor op 14-07-2005 17:29 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Resistor op 16-07-2005 09:42 ]
[ Voor 33% gewijzigd door 215821 op 16-07-2005 10:27 ]
Choose life
duidelijk...Mark schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:53:
Bij deze het verzoek aan de mensen in het got cartel om regelmatig de cartel messages te lezen. Vooral de mensen die niet vaak op IRC zijn zou ik aan willen raden om dit regelmatig te doen. Reden dat we hier niet alles meer plaatsen is dat er hier ook niet got mensen alles kunnen lezen. Lees je cartel messages dus of kom regelmatig even langs op IRC
Leeg - Sinds 20180907
Vanaf maandag zal ik zelf weer met grote regelmaat te zien zijn op IRC, ik hoop dat er dan meer mensen langskomen en we in ieder geval nog enigzins moeite kunnen doen om onze huidige 10e plek vast te houden.By: Sindona
Is al vaak genoeg aangegeven, mensen die iets gesponsord willen hebben moeten langskomen op IRC, dan spreken we een tijdstip af en hoeveel geld iedereen bij kan dragen. Op deze manier zijn de eerste nightclubs gekocht.
Op dit moment is het veel goedkoper vanuit het cartel gezien om alle "kleinere" accounts te gaan voorzien van prestige objecten als om de grotere te voorzien van nightclub[3], ISE[11], mbase[13], etc. Dit levert dus goedkopere cartel score op.
Ik heb eigenlijk geen zin meer om hierover door te blijven "zeuren", als er niet meer mensen op irc willen dan is dat maar zo, dan gaat got maar gewoon op plek 10 ofzo eindigen.
Helaas is mijn politiewerk niet doorgegaan, ze houden blijkbaar meer van praters dan doeners.Resistor schreef op maandag 11 juli 2005 @ 19:53:
<knip>
Ik heb dan wel wat uit te leggen bij mijn toekomstige werk (probeer politieagent te worden (als opstapje naar rechergewerk)), want hoe moet je nou aan iemand uitleggen wat drugrunners nou is
Dat was ook de reden waarom ik gestopt ben.
[ Voor 17% gewijzigd door Mark op 13-08-2005 14:08 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Harkov op 14-08-2005 01:28 ]
Je kan hier beter niets zetten....
Ik heb zojuist alle bankaccounts van mijn banker gewist, het word tijd om weer terug te gaan naar het oude cartelbankers idee. Voor de mensen die het niet kennen een kleine uitleg: Iedereen kan geld transferen naar sindona, al het geld wat er op binnen komt zal gebruikt worden om mensen te sponseren met de aankoop van dure upgrades. Mensen kunnen aangeven wat ze willen aanschaffen en hoeveel geld ze er voor nodig hebben, daarna zal er een tijdstip worden afgesproken wanneer we tot de aankoop van dit item over kunnen gaan.
Tevens wil ik mensen aanraden die al een stapel ISE's, mbases, nightclubs, etc hebben om toch te kijken om het (vaak dure) geld voor de volgende ISE, mbase, nightclub, etc in het cartel te stoppen, ons doel moet volgens mij zijn om met got hoog te eindigen. Scores worden namelijk berekend op de base kosten van een item, niet op het bedrag wat je er uiteindelijk voor betaald. Dit betekend dus bijvoorbeeld dat de aankoop van de 9e ISE 16M kost en maar 2M score oplevert voor jou account. Word van dit geld echter een eerste Nightclub gekocht op een andere account dit een score stijging van 13M op zal leveren op dat account. Dit heeft voor GoT dus veel meer waarde.
Als iedereen zijn cash-steentje bij wil en kan dragen kunnen we er zo voor zorgen dat Got stijgt, van losse accounts die hoog eindigen moeten wij het deze ronde niet hebben, hier zijn we simpelweg te klein voor. Al het geld wat ik verdien met mijn accounts zal in ieder geval gebruikt worden om het cartel mee te helpen (deed ik eigenlijk al een heel tijdje), ik zal niets meer investeren in mijn accounts om een personlijke hogere score te halen. Mocht je dus geld nodig hebben, start je favoriete IRC client op en kom naar #Drugrunners op irc.tweakers.net of stuur me een ingame PM.
Het is een heel verhaal geworden, mochten er mensen op- of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag.
Nope
Choose life
Choose life
Bijna wel ja. Paul speelt nog in een andere cartelJapser schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 12:08:
Ik ben dr ook alweer een tijdje uit. Is iedereen van GoT nu gestopt?
Signature
en. nog begonnen?Mark schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:35:
*KNIP*
Ik denk dat ik midden december weer eens rustig begin met DR'en, tot nu toe verveelt het me nog steeds niet
[ Voor 62% gewijzigd door Boudewijn op 21-12-2005 01:09 ]
Je kan ze onbeperkt kopen, maar op een gegeven moment worden ze niet meer rendabel, je koopt grotere huizen, en dan kan je ook kassen kopen.mad_max234 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 21:41:
En hoeveel Greenhouse/Closet Crop mag ik hebben per huis?of zit daar geen max aan?
sorry voor deze domme vragen maar ik kan het nergens vinden.
ben net begonnen, mischien kan ik nog stoppen.
Ik ook niet meer,zit nog in de ontkenings.Boudewijn schreef op donderdag 22 december 2005 @ 22:58:
ik na 2 dagen echt niet meer
damn dit is erger dan koffie+linux verslaving bij elkaar .
je mag in totaal geloof ik maar 3 accounts hebbenBoudewijn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:19:
zou leuk zijn.
zo niet ; zin een te beginnen?
ik heb geen banker nodig... heb 2 farmers , 1 saler en 1 ex mil.
Ja is goed, ik heb een farmer en een banker.Boudewijn schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 01:19:
zou leuk zijn.
zo niet ; zin een te beginnen?
ik heb geen banker nodig... heb 2 farmers , 1 saler en 1 ex mil.
[ Voor 12% gewijzigd door mad_max234 op 23-12-2005 16:20 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2005 18:24 ]
wat is je nick?5
[ Voor 88% gewijzigd door Boudewijn op 26-12-2005 04:14 ]
[ Voor 16% gewijzigd door 215821 op 02-01-2006 14:55 ]
En ben je nog aan het spelen?
Verwijderd
ben nu een week of 3 aan het spelen,het is een er leuke game je hoeft niet de hele tijd er mee bezig te zijn als je ff geen zin heb.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:28:
Ik heb me ook aangemeld, ik heet ingame dadarkman. Maar ik moet nog ff kijken hoe het allemaal werkt en of het wel leuk is.
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 19:22 ]
Voer je soldiers goeie drugs en koop de maximale hoeveelheid defensive soldiers.Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 19:15:
Ik heb je gejoind, ik heb alleen telkens dit:
Offensive Action An unknown attacker Stole Cash From You! (1 SL 13 SK) $20,785
[ Voor 45% gewijzigd door Mark op 07-01-2006 19:25 ]
[ Voor 16% gewijzigd door mad_max234 op 07-01-2006 23:42 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 16:21 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq