Toon posts:

Stelletje veraders!

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Links of vragen over illegale software plaatsen is dan misschien verboden!

Maar janken om slotjes is helemaal laag bij de grond!:r!

Een beetje een medetweaker afzeiken!:(!

Correctie: Het is uiteraard verraders met dubbel R

Verwijderd

hmm....gefrustreert ???

praat eens met proffesionele hulp oid ...kan helpen

mijn medeleven ..een medetweaker .....

ps...kan hier een slotje op ???

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 09:04

JT

VETAK y0

Hij heeft wel gelijk......Iedereen zeurt om een slotje terwijl iedere tweakert dan wel thuis voorraden ali illegalie warez heeft...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

tuurlijk, maar t.net kan daar vette problemen mee krijgen neem ik aan ..
vandaar dat mensen er over zeiken ,en dat er evt. een slot opkomt.maar idd veel mensen hebben illigale software thuis ...
maarja, met altavista kun je toch bijna alles vinden , hoef je hier niet te vragen ...

• JT

JT

VETAK y0

Dat is ook wel zo, maar daar hebben we mods voor, dan hoeven niet gelijk alle mensen gaan te zeiken om een slotje, komt er toch wel op. Ik ben het met hem eens dat het laag is om daar om te gaan zeuren, vind ik echt zwak...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-01 21:24
Agree,
Het is zo gemakkelijk om een newbie af te zeiken. Natuurlijk gaan die wel eens de fout in. Geef ze eerst de kans een reply te plaatsen en gaan dan zeiken, of niet.

Verwijderd

een mod moet geholpen worden want om als mod alles te moeten afzoeken is een tering werk :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zo is al eerder heel mooi gezegd:
"Zo vieren wij ons slotjes feest"

Maar waarom moet deze topic in SA?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• JT

JT

VETAK y0

victorb : als je accepteert mod te zijn moet je ervan uitgaan dat je veel moet lezen. Stel nou de leerlingen zijn de tweakers en de leraar is de mod. Als je een toets maakt en je ziet dat iemand afkijkt dan zeg je dat toch ook niet tegen de leraar 'omdat ie hulp nodig heeft' ?

Ecodan warmtepomp

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Iedereen die niet snapt waarom er om slotjes gevraagd wordt moet gvd die FAQ eens lezen!

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• JT

JT

VETAK y0

Mr. B : als mensen dat storend vinden, waarom klikken ze zo'n topic dan uberhaupt aan ???? Dan kunnen ze die toch net zo goed met rust laten....

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dat vind ik nu ook!

Verwijderd

reageer gewoon niet op topics waarvan je denkt dat ze illegaal zijn en dump ze gewoon gelijk in SU. Hiermee help je adjes/uitsmijters/litemods/whatever meer mee.

Dat gezeik om slotjes word ik ook niet goed van is ongeveer hetzelfde als om een kaart vragen bij voetbal. Je bereikt er nix mee want sommige users (waaronder ik en volgens mij vele met mij) ergeren zich dood aan die lui.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
rustig mensen.... rustig.
er komt zo een slotje aan.

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 22:44 schreef JT het volgende:
victorb : als je accepteert mod te zijn moet je ervan uitgaan dat je veel moet lezen. Stel nou de leerlingen zijn de tweakers en de leraar is de mod. Als je een toets maakt en je ziet dat iemand afkijkt dan zeg je dat toch ook niet tegen de leraar 'omdat ie hulp nodig heeft' ?
een leraar krijgt er voor betaald en een mod niet en samen maak je got zoals het is. een mod is om het bij te sturen en wij als got gebruikers kunnen een mod helpen met het beheersen van got. als ik zo een illegale link of software request tegen kom zeg ik slotje met een smiley :) en geef de link naar de faq en meld het als het nodig is in stoute users. dit alleen om de mod te helpen.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

1x waarschuwing voor de heer Ro.
Dit is niet nodig, gebruik de zoekfunctie eens, dan zie je hoeveel threads hier al over zijn geweest. De manier waarop je het doet heeft er overigens toe geleid dat je die waarschuwing hebt verdient.

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.