Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Niet iedereen is 24/7 met GoT bezig.
Ik stuur er ook veel, maar ook niet alles komt aan, of word gelezen.
Dus doe maar rustig
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 29-06-2005 20:44 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
I know... Daarom vroeg ik het me ook af... Puur informatief; niet om een modje/adje te flamen...outerspace schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:44:
Hé rustig.
Niet iedereen is 24/7 met GoT bezig.
Dus doe maar rustig
Maar ik denk dat je tr niet belangrijk genoeg is... Als je dat wel vindt moet je hem maar ff in SM plaatsen!
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Oftewel:
"Al onze moderators zijn op dit moment in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft."

Even serieus: moderators zijn ook maar mensen en we krijgen hier niet voor betaald. Soms komt het dus gewoon even voor dat het wat minder druk is en dat er dus niets met je input gebeurt tot er een moderator naar kan kijken. Bovendien krijg je op topic reports gewoon per definitie geen reactie (doe maar even een seach in Lieve Adjes als je wil weten waarom niet
Gewoon even geduld hebben dus.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
-NMe- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:45:
Ja, we hebben hier bediening terwijl u wacht.
Even serieus: moderators zijn ook maar mensen en we krijgen hier niet voor betaald. Soms komt het dus gewoon even voor dat het wat minder druk is en dat er dus niets met je input gebeurt tot er een moderator naar kan kijken. Bovendien krijg je op topic reports gewoon per definitie geen reactie (doe maar even een seach in Lieve Adjes als je wil weten waarom niet).
Gewoon even geduld hebben dus.
Ik snap het en hou het in mijn achterhoofd...

https://fgheysels.github.io/
Je krijgt toch een kerstpakket?whoami schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:57:
Zolang ik niet betaald wordt voor m'n mod-activiteiten, ga ik niet 24/24 ; 7/7 etc... hier voor het forum hangen.
En anders moet je ff je mail-adres posten voor een Hallmark-e-kerstkaart.
Alle moderators hebben een mailadres in hun profiel staan hoor.MAX3400 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:59:
En anders moet je ff je mail-adres posten voor een Hallmark-e-kerstkaart.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Vorig jaar niet.
Er zijn zelfs heel weinig verloningspaketten te bedenken waarvoor ik 24/24, 7/7 voor een werkgever zou willen werken hoor whoamiwhoami schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:57:
Zolang ik niet betaald wordt voor m'n mod-activiteiten, ga ik niet 24/24 ; 7/7 etc... hier voor het forum hangen.
oh, enne.
welkom
[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 29-06-2005 21:03 ]
Nou, ik zat net te denken dat het wel een serieus loonpakket zou mogen zijn.elevator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:03:
[...]
Er zijn zelfs heel weinig verloningspaketten te bedenken waarvoor ik 24/24, 7/7 voor een werkgever zou willen werken hoor whoami
eleoh, enne.
welkom
hoi

Beter laat dan nooit...
on-topic: wat mij betreft mag ie dicht voordat ik een topic-report post!
Doe je best, we zijn over 3 minuten toch geslotenMAX3400 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:06:
on-topic: wat mij betreft mag ie dicht voordat ik een topic-report post!
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter Tinus op 29-06-2005 21:09 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Sinds wanneer kunnen TRs niet aankomen?outerspace schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:44:
Ik stuur er ook veel, maar ook niet alles komt aan

Ik vind het trouwens wel schandalig!. Ik betaal 3 euro per maand voor mijn Tweakers.net abonnement, dan verwacht ik op zijn minst een 24 uurs modservice.

🌞🍃
Kost dat meer dan het Juliane-fonds iemand leren laten lopen??Datafeest schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:12:
[...]
Sinds wanneer kunnen TRs niet aankomen?
Ik vind het trouwens wel schandalig!. Ik betaal 3 euro per maand voor mijn Tweakers.net abonnement, dan verwacht ik op zijn minst een 24 uurs modservice.![]()

Ach, je sponsort in ieder geval niet de kerst-bonussen, zoals bij andere instituten in NL.

Mijn 3 euro per maand voor mijn tweakers.net abo gingen naar azië. Ook goed?MAX3400 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:13:
[...]
Kost dat meer dan het Juliane-fonds iemand leren laten lopen??
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
XanderH schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:15:
[...]
Mijn 3 euro per maand voor mijn tweakers.net abo gingen naar azië. Ook goed?
Verwijderd
NET SENDVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:16:
Maar technisch gezien: hoe krijgen jullie TR's binnen? Moet je apart een backoffice in om de TR's te lezen, of krijg je ze door middel van een pushmessage? ()
Goed, dat is me dus ff ontgaan...Wouter Tinus schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:09:
[...]
Doe je best, we zijn over 3 minuten toch gesloten.
Even heel serieus: jullie doen goed (en soms) druk werk. Alle gein hierboven daargelaten; point taken over de TR's
Er staat gewoon een symbooltje voor de topics waar PM's zijnVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:16:
Maar technisch gezien: hoe krijgen jullie TR's binnen? Moet je apart een backoffice in om de TR's te lezen, of krijg je ze door middel van een pushmessage? ()
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Intentionally left blank
Hier staat geloof ik wat uitleg over hoe wij topic reports zienVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:16:
Het meeste komt wel aan en wordt ook wel gelezen hoor - tis alleen geen 'mod-remote-control' en dus kan het best zijn dat mods toch nog even een andere beslissing nemen (en je mag bij de meeste mods ook wel eens uitleg over op ICQ of MSN Messenger komen vragen als je je afvraagt waarom er niets mee gebeurt is)outerspace schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:44:
Dus doe maar rustig
Druk ff op je vlaggetje; je hebt er weer eentje....elevator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:41:
[...]
Hier staat geloof ik wat uitleg over hoe wij topic reports zien
[...]
Het meeste komt wel aan en wordt ook wel gelezen hoor - tis alleen geen 'mod-remote-control' en dus kan het best zijn dat mods toch nog even een andere beslissing nemen (en je mag bij de meeste mods ook wel eens uitleg over op ICQ of MSN Messenger komen vragen als je je afvraagt waarom er niets mee gebeurt is)
Verwijderd
Zeer helder verhaal elevator, dankelevator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:41:
[...]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Vandaar dat in het weekend niemand werkt...Atlas schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:49:
Bij sommige mods is de sluitingstijd inherent aan het aantal bier dat ze die avond/ vorige avond genuttigd hebben
Mjah, het niet aankomen is verkeerd van mijelevator schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:41:
[...]
[...]
Het meeste komt wel aan en wordt ook wel gelezen hoor - tis alleen geen 'mod-remote-control' en dus kan het best zijn dat mods toch nog even een andere beslissing nemen (en je mag bij de meeste mods ook wel eens uitleg over op ICQ of MSN Messenger komen vragen als je je afvraagt waarom er niets mee gebeurt is)
Het er iets aan doen kan soms gewoon niet. En je weet zelf wel als ik een vraagje heb dat ik je wel eens aanschiet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
En door de weeks ook niet
Van deze zin krijg ik hoofdpijn... echt serieus...Ecteinascidin schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 11:39:
De mogelijkheid dat de user iets fout zag maar dat de mod het niet als een fout zag maar het toch laat staan voor een collegamod heb ik in dit topic niet gezien.
Maar na drie keer lezen snap ik 't
[ Voor 50% gewijzigd door Motrax op 30-06-2005 12:28 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Out of Office reply : Basszje is even lunchen en kan daarom tijdelijk niet reageren op deze posting. Laat een username en boodschap achter en ik zal spoeding contact met u opnemen
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Out of the Office reply jah!
En als je het naar het Nederlands vertaald is het helemaal lomp

Uit het kantoor antwoord
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Is toch echt Out of Office reply hoorMotrax schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 12:58:
[...]
Out of the Office reply jah!
En als je het naar het Nederlands vertaald is het helemaal lomp![]()
Uit het kantoor antwoord
ele heeft alleen geen modrechten in Lieve Adjes en ziet ze dus hier nietMAX3400 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:42:
[...]
Druk ff op je vlaggetje; je hebt er weer eentje....
Lees ook de Schop een Modje FAQ - Topic Reports sectie even
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Niet alleen in AT hoor, ook in de normale foraBalusC schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:30:
Inderdaad, da's het resultaat van een wazige rechtenkwestie, zodat de TR's ook in de AT getoond kunnen worden
En waarom de blauwen dit ook kunnen zien is me volstrekt een raadsel
[/offtopic]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
even serieus hoor, dit verhaal had je niet zelf bedacht? Echt waar niet? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je dit namelijk niet zelf kan bedenken...MAX3400 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:47:
[...]
Vrijwilligers & met een nuttig forum!
![]()
Ik snap het en hou het in mijn achterhoofd...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De oorspronkelijke bedoeling was om de TR's in de AT te kunnen laten showen, naar gelang de rechten van de moderator. Echter dat zou te zwaar zijn voor de serverload. Toen is maar voor deze aanpak gekozenAtlas schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:49:
Niet alleen in AT hoor, ook in de normale fora
En waarom de blauwen dit ook kunnen zien is me volstrekt een raadsel
[/offtopic]
[ Voor 5% gewijzigd door Apen-nootjes op 01-07-2005 21:15 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate