Toon posts:

HDD blijft maar vol

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een heel irritant probleem.
Een van mijn schijven heeft een capaciteit van 41 GB. Er stonden bestanden op die in totaal 39 GB waren, dan is er dus 2 GB vrije schijf ruimte. Maar ik wilde een spel erop installeren die meer dan 2 GB is, dus moet ik ruimte vrij maken. Geen probleem, dan gooi ik gewoon wat weg. Dus eerst gooi ik een bestand van 5 GB weg, maar dan blijft er opeens nog steeds 2 GB vrij schijfruimte. En dat had nu 7 moeten zijn. Dit probleem heb ik wel vaker. Meestal moet ik dan dingen blijven verwijderen totdat ik in totaal ongeveer 15 GB verwijderd heb en dan heeft ie dat opeens door. Maar dit is dus echt niet handig want dan blijf ik bestanden kopieren en backuppen.
Op verniewen klikken in verkenner helpt niet en zelfs de pc opnieuw opstarten of defragmenteren werkt niet. Is dit een bekend probleem of weet iemand wat ik eraan kan doen?
De hdd is een Maxtor 120 GB.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je toevallig iets van Norton geinstalleerd ?
Die levert namelijk ook de Norton Recycle Bin :) Hij slaat die gegevens nog steeds op.

Check dit even: Mijn schijfruimte klopt voor geen meter, hoe komt dat?

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 29-06-2005 20:34 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Of zelfs als je gewoon je Recycle Bin niet leegmaakt, blijf je op 2GB vrije ruimte staan...

Verwijderd

Topicstarter
aaaah jaa dat was het dus! :) Ik heb Norton Protected Bin....
Ik heb weer schijfruimte ;)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ok, probeer voortaan eerst even een kijkje te nemen in de FAQ en dan pas een topic te openen hè. ;) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.