Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile SDA installeren op mijn pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn T-Mobile SDA en die wil ik aansluiten op mijn pc via de meegeleverde usb-kabel. Alleen als ik die kabel in mijn telefoon stop en in mijn pc dan vindt windows netjes een nieuw usb ding. En dan moet ik een driver hebben om hem te installeren. Maar welke driver heb ik daarvoor nodig en waar kan ik die vandaan halen?

Er zitten 2 cd's in de doos van dat toestel erbij daar staat nergens de goede driver op ik heb mijn Windows cd geprobeerd ook daar staat nergens de goede op. En ik heb zelfs de usb drivers van mijn moederbord opnieuw gedownload en geprobeerd maar ook die pakt hij niet.

Dus kan iemand mij die ook dit toestel heeft uitleggen welke drivers ik nodig heb om hem door Windows te laten herkennen?? En waar ik die drivers vandaan kan halen??
Ik draai op Windows XP Pro......

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:53

Whuzz

Dodgeball!

vertel eerst eens wat je allemaal al geprobeerd hebt? We zijn hier geen helpdesk waar je even snel je probleempje dumpt.
Heb je al gezocht op de site van de fabrikant bijvoorbeeld?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-10 11:49
ActiveSync 3.8 @ google.com

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:49:
Hallo,

Ik heb mijn T-Mobile SDA en die wil ik aansluiten op mijn pc via de meegeleverde usb-kabel. Alleen als ik die kabel in mijn telefoon stop en in mijn pc dan vindt windows netjes een nieuw usb ding. En dan moet ik een driver hebben om hem te installeren. Maar welke driver heb ik daarvoor nodig en waar kan ik die vandaan halen?

Er zitten 2 cd's in de doos van dat toestel erbij daar staat nergens de goede driver op ik heb mijn Windows cd geprobeerd ook daar staat nergens de goede op. En ik heb zelfs de usb drivers van mijn moederbord opnieuw gedownload en geprobeerd maar ook die pakt hij niet.

Dus kan iemand mij die ook dit toestel heeft uitleggen welke drivers ik nodig heb om hem door Windows te laten herkennen?? En waar ik die drivers vandaan kan halen??
Ik draai op Windows XP Pro......
Waarom post je dit niet in het SDA topic? Overings staan de drivers gewoon op die cd. Zoek maar wat meer info over ActiveSync.

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 03:38
Vervelend van die mensen die hier speciaal een topic over openen, je gaat mij niet vertellen dat die nergens op de cd in een help file staat, of ergens anders op internet staat....

|:(|:(|:(

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je moet het programma ActiveSync installeren, daar zitten de drivers voor alle PocketPC 2002/2003/SE en Smartphone versies apparaten. Maar let wel dat je de software moet installeren zonder dat het apparaat aangesloten is op USB. (dit staat als het goed is ook in de handleiding)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zat er naast de cd's niet een handleiding of quickstart guide bij je SDA?
De oplossing is inderdaad éérst Activesync te installeren en daarna pas je SDA aan te sluiten.
Dit topic gaat dicht, voor verdere vragen verwijs ik je naar De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2) zodat het overzichtelijk blijft :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.