Toon posts:

BF 1942 Geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net BF 1942 gekocht in de Batlle Pack van EA.
Nou heb ik tijdens het spelen geen geluid in de menu;s wel maar in het spel niet.
Ik heb al bij geluid gekeken maar ik kon niks vinden.
Wat is het probleem?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met zo weining info zijn er heel veel dingen waar het aan kan liggen.
Wat zijn je specs? Heb je de nieuwste drivers en patches?

Verwijderd

Topicstarter
AMD XP 1800+
2X512MB SDRAM
Nvidia 6600 256 MB
Ik ben nu bezig met de laatste Patch, drivers heb ik al lijkt me ook onnodig mijn GPU is nieuwer dan dat spel

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik geloof niet dat je videokaart voor geluid zorgt ;)
Kijk ns naar nieuwe drivers voor je geluidskaart.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 13:52
Weer een kansloze post..............

Heb je zelf al gezocht, en wat dan?

Verwijderd

Topicstarter
wizzzzzz schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:03:
Weer een kansloze post..............

Heb je zelf al gezocht, en wat dan?
Is mijn post kansloos?
En ik heb geen idee welke geluidskaart ik heb maar bij de Demo van BF heeft ie wel geluid.
Duss.....

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Daarom issie nou juist kansloos.
Omdat jij niet kunt vertellen wat voor geluidskaart je hebt. Onze glazen bollen zijn door de hitte allemaal gesmolten en ja nu kunnen wij natuurlijk niet meer zien wat voor kaart jij hebt.

Ik neem aan dat kaart onboard op je moederbord zit. Dus wat je nu kunt doen is opzoeken wat voor moederbord je hebt. Het updaten van je audio drivers kan idd helpen. Zit je kaart niet onboard en heb je een losse SB Live! oplossing oid dan is het natuurlijk noodzakelijk om dat even te vermelden ;)
Geluid werkt wel keurig in andere games (zo ja, welke oa?). Heb je Battlefield al gepatched met de nieuwste patch? Misschien dat dat helpt.

Zie ook FAQ

offtopic:
Dat je post kansloos wordt genoemd komt omdat er vanuit jou kant meer inzet nodig is, nu is het een beetje zo van "ik heb een probleem, ik snap het niet, zij misschien wel dus ik gooi het hier maar neer." Wat ontbreekt hier nou? nou het moet zo zijn:
"Ik heb een probleem, ik kom er niet uit, misschien kunnen zij me helpen, dus ik vertel hun alles wat ik weet en we dan gaan we SAMEN kijken of we het op kunnen lossen."

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 29-06-2005 15:14 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een K7T Turbo.

Verwijderd

Topicstarter
Geluid werkt in WoW in MOH in C&Qin Morrowind etc.

Verwijderd

Topicstarter
Hij wilt patch 1.6 niet unpacken het lukt niet zegt die.
Wat moet ik nou doen?
Ik heb het opnieuw geinstalleerd, en hij geeft foutmeldingen tijdens de installatie die ik opnieuw kan doen of afbreken of negeren.

Verwijderd

Sorry hoor, maar we vragen toch wel enige inzet van je. Je geeft iedere keer te weinig informatie ("Hij geeft foutmeldingen" is heel oppervlakkig). Bij elke stap moet iemand wel om extra informatie vragen. Daarnaast rekenen we het toch wel als basiskennis om uit te zoeken welke hardware je in je bezit hebt.

Ik raad je aan om de FAQ en alle stickies (blauwe icoontjes) bovenaan ieder forum waar je wilt posten goed door te lezen. Zo is er geen beginnen aan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.