Daarom issie nou juist kansloos.
Omdat jij niet kunt vertellen wat voor geluidskaart je hebt. Onze glazen bollen zijn door de hitte allemaal gesmolten en ja nu kunnen wij natuurlijk niet meer zien wat voor kaart jij hebt.
Ik neem aan dat kaart onboard op je moederbord zit. Dus wat je nu kunt doen is opzoeken wat voor moederbord je hebt. Het updaten van je audio drivers kan idd helpen. Zit je kaart niet onboard en heb je een losse SB Live! oplossing oid dan is het natuurlijk noodzakelijk om dat even te vermelden

Geluid werkt wel keurig in andere games (zo ja, welke oa?). Heb je Battlefield al gepatched met de nieuwste patch? Misschien dat dat helpt.
Zie ook
FAQ
offtopic:
Dat je post kansloos wordt genoemd komt omdat er vanuit jou kant meer inzet nodig is, nu is het een beetje zo van "ik heb een probleem, ik snap het niet, zij misschien wel dus ik gooi het hier maar neer." Wat ontbreekt hier nou? nou het moet zo zijn:
"Ik heb een probleem, ik kom er niet uit, misschien kunnen zij me helpen, dus ik vertel hun alles wat ik weet en we dan gaan we SAMEN kijken of we het op kunnen lossen."
[
Voor 17% gewijzigd door
Ultraman op 29-06-2005 15:14
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.