Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Serienummers door google heenjagen, op de site van fabrikant kijken.
Ook zou je meer kunnen melden over je systeem. Draaide het geheugen vroeger wel op 200MHz DDR, kunnen de andere reepjes het aan, kan je chipset het aan, relevante instellingen BIOS etc etc.
Ook zou je meer kunnen melden over je systeem. Draaide het geheugen vroeger wel op 200MHz DDR, kunnen de andere reepjes het aan, kan je chipset het aan, relevante instellingen BIOS etc etc.
{signature}
Download bv Everest Home Edition (www.lavalys.com) om je geheugen uit te lezen, Speedfan (www.almico.com) CPU-Z (www.cpuid.org) kan dit ook.
Beste is idd om op de website van de fabrikant te kijken, kan niet missen!
Ik gok erop dat je moederbord maar 333mHz aankan
Beste is idd om op de website van de fabrikant te kijken, kan niet missen!
Ik gok erop dat je moederbord maar 333mHz aankan
[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 28-06-2005 21:13 . Reden: Foutje :) ]
Kan je bord wel overweg met PC3200 geheugen (dat hij het niet met 2 of 3 reepjes terugclockt naar 333Mhz).
PMG FAQ
Vermoedelijk heb je het gewoon op 166MHz ingesteld in BIOS...
Of dat klopt of niet hangt af van je moederbord en processor (en evt andere al aanwezige geheugen), aangezien je daar niets van post kunnen we er werkelijk niets zinnigs over hebben.
Beste manier om achter geheugencapaciteiten te komen is de chips erop te lezen. Gooi de chipcodes in Google en je vindt snel zat op welke snelheid ze gerate zijn
Vermoedelijk heb je het gewoon op 166MHz ingesteld in BIOS...
Of dat klopt of niet hangt af van je moederbord en processor (en evt andere al aanwezige geheugen), aangezien je daar niets van post kunnen we er werkelijk niets zinnigs over hebben.
Beste manier om achter geheugencapaciteiten te komen is de chips erop te lezen. Gooi de chipcodes in Google en je vindt snel zat op welke snelheid ze gerate zijn
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()