500ste post...
Dit is even een melding.. want bij 500 posts "moest" je toch een nieuwe openen?
Als een mod meld dat er een nieuwe moet komen doe ik dat wel meteen. Maar er zijn ook zat topics die ver over de 500 zitten dus ik wacht even af wat de mods er van vinden...FiXeR.nl schreef op woensdag 14 december 2005 @ 16:44:
500ste post...
[ Voor 28% gewijzigd door goeiemorguh op 14-12-2005 17:26 ]
|| Specs || SuperPI 1m
het is niet alleen dothan, ook banias.. en die anderegoeiemorguh schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:22:
[...]
Als een mod meld dat er een nieuwe moet komen doe ik dat wel meteen. Maar er zijn ook zat topics die ver over de 500 zitten dus ik wacht even af wat de mods er van vinden...
BTW, zal ik als het zover is gewoon 'deel 2' achter de bestaande naam van het topic zetten of iets nieuws? Misschien iets als: [OC] Het grote Dothan overclocking topic deel II ofzow? Nou kom maar op met die namen want er zal toch een keer een niew topic gemaakt moeten worden.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Nee, want je kunt ook Celeron-M's overclockenRazor.Timo schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:56:
Het grote P-M overclock topic?
[ Voor 5% gewijzigd door brama op 14-12-2005 20:28 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Whahaha je hebt helemaal gelijkbrama schreef op woensdag 14 december 2005 @ 20:27:
[...]
Nee, want je kunt ook Celeron-M's overclocken![]()
![]()
Het Grote Mobiele Processoren Van Intel Met -M In De Naam Maar Niet Die Mislukte P4-M Overclock Topic
Lijkt me duidelijk.
|| Specs || SuperPI 1m
[ Voor 51% gewijzigd door Tjaps op 14-12-2005 22:33 ]
Verwijderd
Misschien moet je ff het (laatste stukje) topic lezen Doc..The Doctor schreef op woensdag 14 december 2005 @ 22:14:
Er was iemand die een nieuw topic wilde openen met een aangepaste fp.
Weet even niet meer wie het was maar als ik niets meer van hem hoor open ik zelf het 2e deel.
Het is btw redelijk "onbeschoft" om zomaar een nieuw deel van een topic te openen zonder dat even aan de topicstarter van het vorige deel te vragen.
[ Voor 17% gewijzigd door goeiemorguh op 14-12-2005 22:47 ]
|| Specs || SuperPI 1m
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq