cpu 50% probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• nakata24
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 20:56
Ik zit met een vreemd probleem,voordat ik me windows xp sp2 opnieuw ging installeren,liep me processor vast op 50%,terwijl ik bijna geen progs aan had.
Nadat ik XP sp2 hebt geinstalleerd (dus helemaal kaal) loopt mijn cpu nog steeds 50% continu.
2 HDs gecontroleerd via maxtor,geen fouten opgeleverd.Memory gecheckt,geen fouten.

intel 3,2 ghz s478
epox 4pda2
3x 512mb corsair
2x 250 gb maxtor ata
xfx 6800 ultra

help me _/-\o_

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Stukje over HT

Dit heb je al gelezen? :)
Hier staat denk ik in wat je bedoeld :)

[ Voor 30% gewijzigd door Atlas op 27-06-2005 20:17 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik herhaal mezelf
[q]
PMG FAQ
Een overzicht van alle CPU's (voor de exacte specs)
Mijn PC is traag, de CPU verbruik is 100%, hoe komt dat?
Mijn P4 wordt voor maar 50% belast? Wat is Hyperthreading?
Hoe warm mag mijn CPU worden?

Als je hier dan nog niet uitkomt, neem dan eerst het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] aandachtig door, voordat je een nieuw topic start. Want dit is niet de manier om een topic op GoT te starten, we kunnen namelijk op geen enkele manier uit je topicstart afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot de vragen. Dit kun je eenvoudig doen met behulp van GoT-FAQ's, GoT-search en Google :)Vooral die ene vetgedrukte linkje laat zien waarom jouw topicstart nog steeds niet voldoet.

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 27-06-2005 20:19 ]

Dit topic is gesloten.