Toon posts:

K7 AGP interface?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AsRock moederbord gekocht, op het AGP slot plakt er een stikker waarop staat:
Warning! This AGP slot only supports K7 AGP interface when you adopt and AMD K7 CPU running on this MB. Please DO NOT use a 3.3V AGP card on the AGP slot of this MB. It may cause permanent damage!
Ik ben eens op de site van ATI gaan kijken of de Radeon 9600 Pro een 3.3V kaart is en ik kon afleiden van niet, maar ik wil zeker niets opblazen dus dacht ik het hier best nog eens na te vragen; kan ik die kaart er zonder problemen insteken?

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 01:41
ja kan gewoon.

hier staat het een beetje uitgelegt en aan de plaatjes kan je zien wat voor kaart en slot je hebt.
http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Mijn 9600XT is iig 1.5Volt dus het lijkt me zeer waarschijnlijk dat de 9600Pro dat ook is :)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:34

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Zolang de AGP kaart normaal in het slot past, blaas je niks op. Zit de inkeping van de videokaart verkeerd, dan heb je een oude 3.3V kaart.

In het verleden heeft Diamond bij een bepaalde serie kaarten een fout gemaakt, waardoor de kaarten werden opgeblazen. :+

Toen waren beige computers heel gewoon.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Hij vraagt het tenminste netjes en heeft een beetje vooronderzoek gedaan.
Niet iedereen weet veel van pc's cq hardware.

Lees de mislukelingen topic maar eens door, ik geef deze gozer groot gelijk, hij zou maar net een versie hebben (kleine kans) die zn mobo opblaasd.

Verwijderd

ZeTt bedoelt gewoon dat hij het simpelweg in de FAQ staat. Met 'een beetje vooronderzoek' had je dit dus best kunnen vinden...
Pagina: 1