IE7, css werkt eindelijk! IE bugs ook opgelost

Pagina: 1
Acties:

• Kayshin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03-2018

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Topicstarter
Nee dit is niet de IE7 die jullie denken dat het is, het is alleen maar de oplossing voor veel cross-browser problemen de je hebt met webdevven...

Een medestagiair wees me op de volgende site: http://dean.edwards.name/IE7/ waar Dean Edwards een aantal javascripts heeft geproduceerd die veel cross-browser problemen, zoals PNG transparancy, box model!, :hover en dergelijke zijn opgelost.

Ik heb hier op GoT nix over kunnen vinden, maar ik denk dat veeeel mensen hier iets aan zullen hebben.

Het enige wat je eigenlijk hoeft te doen zijn een paar js, welke jij voor je site nodig hebt, includen in je <head> tag en het werkt!

Niet alle IE-bugs zijn nu opgelost, maar ik denk dat mensen hier sowieso al een heel stuk verder mee komen...

My personal videoteek: -Clique-; -NMe- is een snol!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit is al veel vaker voorgekomen.. ;) Enige nadeel van Dean is dat het nog niet officieel uit is (is nog beta), maar aan de andere kant.

Er zijn weinig dingen die ik echt nodig heb gehad behalve :hover :). En laat ik daar nou net een ander script van een script-guru voor gebruiken ;)

Het is hier begonnen: [rml][ css] meer css met htc voor IE[/rml]

En hier geeindigd: http://www.xs4all.nl/~peterned/csshover.html

[ Voor 22% gewijzigd door BtM909 op 27-06-2005 16:22 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Topicstarter
MIsschien in beta, maar heb er toch al VEEL dingen mee opgelost waar ik mee zat. Het enige wat ik er nog bij nodig heb is een goede display: table-cell etc erbij. Dan zou het voor mij perfect zijn...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kayshin schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:23:
MIsschien in beta, maar heb er toch al VEEL dingen mee opgelost waar ik mee zat. Het enige wat ik er nog bij nodig heb is een goede display: table-cell etc erbij. Dan zou het voor mij perfect zijn...
Oh en ik vergeet een belangrijk punt, heb die scripts (moet eerlijk bekennen in een eerdere versie) traaaaaaaaaaag zien draaien :)

edit:

En IE7 is al vaker genoemd / behandeld hier :)

[ Voor 32% gewijzigd door BtM909 op 27-06-2005 16:26 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kayshin

Kayshin

Bl@@T @@P!!!

Topicstarter
I C, my bad, verkeerd gezocht dan. Maar toch over de snelheid, ik heb nog niets gemerkt van het veit dat het langzamer draait oid, ik merk alleen dat het werkt...

Verwijderd

Het is een fantastisch stuk code, maar niet bruikbaar als je met scripts werkt die de DOM modificeren. Na elke modificatie moet de code weer opnieuw worden toegepast op de DOM, namelijk. Dat is helaas veel te zwaar om bruikbaar te zijn.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Kayshin schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:23:
Over die display: table-cell moet je hier eens kijken:
[HTML/JS] Show/hide scriptje werkt wel in Opera, niet in IE
Alleen had ik het probleem met table-row, maar ik denk dat het hetzelfde probleem is.
Pagina: 1