Hey,
Ik heb met de search gezocht op dit onderwerp en heb een leuk scriptje gevonden. Deze heb ik geïmplementeerd en alles werkt leuk in Opera..maar in IE doet hij het niet !
Dit is het scriptje zelf:
Zo roep ik hem aan:
En dit is de row waar het dan om gaat:
Waarbij ik dit in mijn CSS style heb staan:
Wie weet wat ik fout doe t.o.v. Internet Explorer?
Ik heb al geprobeerd onClick te veranderen in onFocus, onRelease, onMouseOver..maar dat werkt allemaal niet.
Edit: Als ik dit gebruik:
En dan op test klik, doet hij het wel. Het zit dus wel in de onclick in option.. wil IE dat gewoon niet pakken ??
Edit 2: Zelfs als ik dit doe:
doet hij niets... maar eigenlijk wil ik dit helemaal niet, want zo kan ik niet terugschakelen naar 'Factuur' en dat die 2 veldjes weg zijn....
Ik heb met de search gezocht op dit onderwerp en heb een leuk scriptje gevonden. Deze heb ik geïmplementeerd en alles werkt leuk in Opera..maar in IE doet hij het niet !
Dit is het scriptje zelf:
code:
1
2
3
4
5
6
| <script language="javascript">
function ShowHide(id, visibility) {
obj = document.getElementsByTagName("tr");
obj[id].style.visibility = visibility;
}
</script> |
Zo roep ik hem aan:
code:
1
2
3
4
| <select name="dropdown" id="dropdown">
<option value="factuur" onclick="ShowHide('verbergtr','hidden')">Factuur</option>
<option value="incasso" onclick="ShowHide('verbergtr','visible')">Eenmalig incasso</option>
</select> |
En dit is de row waar het dan om gaat:
code:
1
2
3
4
| <tr id="verbergtr"> <td>Rekeningnummer</td> <td><input type="text" name="rekeningnummer" size="30"></td> </tr> |
Waarbij ik dit in mijn CSS style heb staan:
code:
1
2
3
| #verbergtr {
visibility:hidden;
} |
Wie weet wat ik fout doe t.o.v. Internet Explorer?
Ik heb al geprobeerd onClick te veranderen in onFocus, onRelease, onMouseOver..maar dat werkt allemaal niet.
Edit: Als ik dit gebruik:
code:
1
| <a href="javascript:ShowHide('verbergtr','visible')">test</a> |
En dan op test klik, doet hij het wel. Het zit dus wel in de onclick in option.. wil IE dat gewoon niet pakken ??
Edit 2: Zelfs als ik dit doe:
code:
1
| <select name="dropdown" id="dropdown" onChange="ShowHide('verbergtr','hidden')"> |
doet hij niets... maar eigenlijk wil ik dit helemaal niet, want zo kan ik niet terugschakelen naar 'Factuur' en dat die 2 veldjes weg zijn....
[ Voor 64% gewijzigd door Peedy op 23-06-2005 16:53 ]