Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]Dragon's Lair

Pagina: 1
Acties:
  • 958 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Na 7 casemods gemaakt te hebben en nog veel meer aan meegeholpen, was het tijd voor een nieuw project. Het moest uniek zijn, en die drempel bleek hoger dan verwacht. van (bijna) alles is al een keer een casemod van gemaakt. Toasters, magnetrons, bierkratten, aquariums en nog veel meer heb ik voorbij zien komen. Over standaard cases met een raampje en een CCL maak ik verder geen woorden meer vuil. Mede naar een case van MoJo, besloot om een kasteel te gaan bouwen om mijn Shuttle heen. De PC zelf is standaard al zo verkleind dat ik daar heel weinig meer aan kon verbouwen, dus ik heb die bijna compleet intact gelaten. Alleen de voetjes vervangen door plexiglas en een verlichting onder de bodem ( die heb ik een ledje moeten inkorten). Via lange internet omzwervingen kwam ik in bezit van siliconenmallen om kleine miniatuursteentjes te gieten.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.04.jpg
Via een mede-ragger ( thanx creature ! ) kwam ik in het bezit van 25 kilo hoge kwaliteit tandheelkundige gips. Vanaf september 2004 ben ik bezig geweest met steentjes gieten. Nee, niet dag in, dag uit, elke dag, weken lang... nee, gewoon rustig aan begonnen. Iedere keer een beetje.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.09.jpg
Om de Shuttle maakte ik van licht aluminium een sleeve. Alle gaten van de originele case heb ik overgenomen, zodat geen enkele in- of uitgang te min werd gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.18.jpg
Langzaam begon ik steentjes aan elkaar kitten, en tijdens het bouwen verzon ik nieuwe vormen en toepassingen.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.43.jpg
Ik wilde eerst de voorkant gedeeltelijk dicht'metselen', maar koos voor een andere vorm; Een grote houten ophaalbrug welke de hele voorkant afsloot. Een houten plank heb ik groeven in gemaakt en met de vlam lichtjes gebruind. Van aluminium maakte ik twee grote scharnieren en met twee RVS kettingen was de ophaal brug compleet.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.24.jpg
Aan een zijkant moest een lang smal venster komen en daar gebruikte ik RVS pennen om een lange tralie te maken. Van aluminium plaat maakte ik een schild wat als decoratie op de brug moest komen. Van hetzelfde aluminium maakte ik twee zwaarden welke beide bronzen handvatten meekregen.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.57.jpg
Toen was het meeste bouwen gedaan en kon ik beginnen met verven. Latex verf aangelengd met zwarte kleurstof als grond kleur en elke keer een tint lichter gemaakt om accenten aan te brengen.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.65.jpg
Met behulp van modelbouw gras maakte ik sporen van mos of klimop op het kasteel.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.77.jpg
Als laatste heb ik een grote rode draak gevonden op het internet ( moest ffs uit hong-kong komen ) waar ik een gat in maakte door de bek heen.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.68.jpg
Hierin paste een speciale 3000 mcd 8 graden rode laserLED. De LED zou aan de HD gekoppeld moeten worden, maar dat moet ik nog uitzoeken.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.78.jpg
Ben net klaar met een volledige achterkant, waar alle connectors netjes doorheen gaan zonder airflow te kort te doen.
Afbeeldingslocatie: http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.74.jpg

Op dit adres vind je een volledige foto-serie vanaf september tot nu. Njoy !

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Super vet!!
Ziet er echt heel mooi uit.
Meer kan ik er niet van zeggen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Geweldige mod, mooi uitgewerkt absoluut 2 thumbs up

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Ziet er erg mooi en origineel uit, erg goed bedacht :)

[CM] Flightcase Mod

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:17
Vet!!
Ook mooi afgewerkt en orgineel bedacht.

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
offtopic:
Hmm, en je achtergrond wordt een scene uit Red Dragon :+

Hele geile mod! Misschien een idee voor een regenachtige zondagmiddag om een motortje aan je kettingen van je ophaalbrug te bevestigen die je m.b.v. je pc kan besturen :p

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

eej bitchie.. best zieke mod :P mooi gedaan.. zie hem wel @ campzone..

btw nog misschien een leuke feature.. stop wat gekleurd papier in de mond van de draak dat met die rare kleurtjes heeft en zorg dan dat het heen en weer gaat door met lucht te blazen..

of vraag onze gekke campzone picobyte die met zijn tesla coil ;) of hij iets wil fixen met een mooi vlammenwerper :P

kom hem wel bekijken @ campzone :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• tafkaw
  • Laatst online: 11:12
Super-stoer! Echt een meesterwerkje... Zo kennen we je weer, bitchie :)

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:15
Echt mooi gedaan en nog eens harstikke origineel ook natuurlijk. _/-\o_

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:32

HeepH

Dope Rapper

die shit is veeeeeet ! :D vooral die videokaart waarvan je nog net een stukje ziet ;) kan je de specs van je systeem ook nog even posten ;)?

http://specs.tweak.to/16495

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 21:50

Jack

MHz Matters

haha super :D

de paintjob is echt goed!
goede afwerking, een erg mooie mod :)

[Specs]

Verwijderd

Dit zijn nou echt de mods waar ik van hou, een stuk origineler dan het merendeel hier, zeg maar gerust het origineelste tot nu toe :)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wow, geweldig gedaan :D
En ook leuk orgineel :)
Super B)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Heel mooi gemaakt chapeau! Alleen vind ik persoonlijk de mos nogal kitch. Zo twee keer hetzelfde patroon zo allez kortom niet echt een goede weerspiegeling van hoe het in het echt zou zijn. MAAR dat is muggenziften natuurlijk ;)

gianada

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

zoo origineel...
misschien nog een aansteker ipv een led lampje voor IDE aktiviteit? :P
dan zou het helemaal perfect zijn

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
zo ech wreed _/-\o_
Hoe zwaar weegt dat wel niet

Hallo!

Verwijderd

w000t moooi !!

• Sjoerd
  • Niet online
Oke veel werk en orgineel maar mooi vind ik hem niet, sry niet mijn smaak ik zou al geen ketting hebben genomen aan de ophangbrug.
Wel uber apart B)

[ Voor 3% gewijzigd door Sjoerd op 27-06-2005 14:49 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

langezwieper schreef op maandag 27 juni 2005 @ 14:49:
Oke veel werk en orgineel maar mooi vind ik hem niet, sry niet mijn smaak ik zou al geen ketting hebben genomen aan de ophangbrug.
Wel uber apart B)
Aan een ophangbrug hoort een ketting :P

• Sjoerd
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:09:
[...]

Aan een ophangbrug hoort een ketting :P
en 2 zwaarden en een schild? :+
maar uhm toch nice wil wel is zien hoe het nu 8er de ophaalbrug eruit ziet,
http://clan-rag.gameparty.net/bitchie/case/9/Castle.S.81.jpg

en zijn je temps niet hoger geworden?

[ Voor 11% gewijzigd door Sjoerd op 27-06-2005 15:14 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Zeer mooi gemaakt, en zeer zeker uniek.

Maar op mijn eigen kamer zie ik liever het traditionele casemod design (Window met CFFL,s) :+

Ik vind dit heel erg leuk gamaakt (je had ook nog in de toren een fan kunnen plaatsen die de case in/uit blaast).

• CaDje
  • Laatst online: 20-11 10:06

CaDje

Framedrops for life

jij wil dit jaar de campzone casemod prijs winnen ? :P

Verwijderd

Ik vind deze casemod echt prachtig. Als je me van een afstandje zou laten kijken en niet zou zeggen dat het een computer was zou ik denken dat het gewoon 1 of ander duur stenen beeld was (kom je wel eens ooit tegen bij verzamelaars). Machtig _/-\o_

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hijs tof man :D kzie em hopelijk op CZ, mooie mix tussen modelbouw en computers :D

Verwijderd

Ik vind hem er erg mooi uitzien, complimenten iig :Y) :)

Enig kleine stukje commentaar wat ik kan vinden: Het kasteel ziet er wel uit als nieuwbouw, mischien hier en daar wat effecten toevoegen zodat het iets "ouder" lijkt. ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wauw, dat dat een pc is zeg :)
Een decoratie voor je woonkamer (of waar je em ook maar neerzet) , je zou niet eens zeggen dat je een pc hebt.

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

Allereerst... Mooi gemaakt man !! Maar ff een vraagje... Al dat ijzer... custom-made dingen, of bijgeschaafd van dingen die je nog had liggen... Bijvoorbeeld de bronzen tussenstukjes van de zwaarden... lijken me zo wel redelijk moeilijk te maken als je et van 'scratch' moet maken...
maar... THUMBS UP !!! _/-\o_

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

OMG. Ik zag al laatst die zwaardjes en schildjes op je site. Maar dit is echt VET geworden ^^...

Je wordt met de case beter, gaat zo door ^^

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Verwijderd

w00t, vette case. Weet je al waar je op CZ staat? Anders kom ik ff langs ;)

Verwijderd

nice :D echt heel mooi gemaakt :) alleen wat vuur spul is dat je hebt gebruikt voor de stenen? :) naja misschien staat het in de link naar de complete log :P *gaat ff kijken*
EDIT: het is een soort gips lijkt het wel o.O" ik had gehoopt op plastic 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 17:17 ]

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:02

Khaine

Python liefhebber

Mijn complimenten voor deze case ! Een uniek staaltje kennis, en een heeeel origineel product !

Klasse :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 00:21
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:10:
w00t, vette case. Weet je al waar je op CZ staat? Anders kom ik ff langs ;)
/me Wil deze case zeker IRL zien _/-\o_

Verwijderd

Hij is prachtig
ben een groot fan van draken
en deze is echt toppiie

>:) >:) >:) >:) >:)

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Erg mooie mod..:D
Maareh..wordt het geen broeikas daarbinnen?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 12:05
Supervette mod, orgineel ook! Top!

Stiekem vraag ik me ook af hoe je de koeling hebt gedaan

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Soms geloof je je eigen ogen gewoon niet, mensen met zoveel skills. Echt een hele mooie mod!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Ik word er helemaal verlegen van, dank jullie wel. Wat Q & A:

Warmte; geen probleem, de twee coolermaster ventilators zorgen voor een fijne flow door de case. Tevens merktte iemand iets op over een ventilator IN de toren, die zit er dus ook :) onder de kont van de draak komt daar nog wat extra lucht uit.( vind ie fijn denk ik ) :P

Specs van de barebone? Is dat belangrijk ? naja; P4-3200/1024 ram/320 GB HD/GFFX5900Ultra.

Ouder er uit laten zien; Mee eens. Is nog iets waar ik over aan t denken ben... soort ruinie-achtig.

Mos groei; tja... hoe hóórt mos te groeien.... ? :D

idee van tim; fladderende folie ivm draken-vuur. Ga ik eens over nadenken :) thnx!

Gewicht; Heel weinig. De sleeve is licht-aluminium en gips weegt ook niet veel. Een nadeel ervan merk ik is de breekbaarheid. Ik moet de case vervoeren in een kist ter bescherming. ( ofc custommade ).

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Whehe deze mod is zeer komisch :D

Heb je echt goed gemaakt _o_ :Y)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

WOAH!!!
SUPER VET!!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-11 22:43

Thandor

SilverStreak

Mooie gemaakt inderdaad.
Ik heb 'm gezien op X-Life 8 ;) 8)

Alleen had je het draakje er niet bij, was je die vergeten ?

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Proximus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-10 18:09

Proximus

100% OC

Wat een werk...maar wat mooi!
supers!

Ryzen 9900X3D - B650 Gaming - 32GB DDR5 - R9060XT

• CaDje
  • Laatst online: 20-11 10:06

CaDje

Framedrops for life

Frenkie123 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:46:
Ik word er helemaal verlegen van, dank jullie wel. Wat Q & A:

Warmte; geen probleem, de twee coolermaster ventilators zorgen voor een fijne flow door de case. Tevens merktte iemand iets op over een ventilator IN de toren, die zit er dus ook :) onder de kont van de draak komt daar nog wat extra lucht uit.( vind ie fijn denk ik ) :P

Specs van de barebone? Is dat belangrijk ? naja; P4-3200/1024 ram/320 GB HD/GFFX5900Ultra.

Ouder er uit laten zien; Mee eens. Is nog iets waar ik over aan t denken ben... soort ruinie-achtig.

Mos groei; tja... hoe hóórt mos te groeien.... ? :D

idee van tim; fladderende folie ivm draken-vuur. Ga ik eens over nadenken :) thnx!

Gewicht; Heel weinig. De sleeve is licht-aluminium en gips weegt ook niet veel. Een nadeel ervan merk ik is de breekbaarheid. Ik moet de case vervoeren in een kist ter bescherming. ( ofc custommade ).
ach, gewoon ff 300 jaar wachten. Zit ie er wel oud uit :P.

Verwijderd

hier was ik nou nooit opgekomen, netjes man B)

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 17:50
Gave Mod, Frenkie... Kwam hier via-via terecht en dan blijkt zo'n mooie casemod gemaakt te zijn door een oude bekende :D.

Xbox Live: Chevalric

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Bloedmooi >:)

Maar, al dat gips weegt dat nie superveel ? _/-\o_
Ik bedoel met LAN's enzo...

edit: Ik zie dat het 25 kg is, heb je dat allemaal gebruikt ? :*)

[ Voor 31% gewijzigd door kwaza op 29-06-2005 15:12 ]

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08 07:52
sweet hoor :D

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ meer kan ik er niet over zeggen 8)7 _/-\o_ _/-\o_

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 21:19
Wooooh, respect man! Vet gaaf kastje (euh,,, kasteel)!

Gips... 't brengt me wel op ideeën :P

I see red pixels.

Verwijderd

echt een mooi case, mijn petje af voor je vakmansschap!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45
Kijk, dit is nou een mod die er bovenuit springt. Topwerk!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Frenkie123 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 12:46:
<knip>
<knip>
Dat folie kan je gewoon uitvoeren van een paar strookjes vershoudfolie, het ledje zit er al bij de draak, en dan net een paar strookjes van een mm breed op de led geplakt kan al genoeg zijn (jammer dat je geen oranje led hebt gebruikt, is meer 'vuur' achtig)

En als er geen luchtstroom langs het folie aanwezig is lijkt het net of de draak zit te :9~ :P

De volgende draak zou je hol uit kunnen voeren (als deze sneuvelt), zodat er een luchtstroom door de draak kan. Ik heb als kind van die plastic dinosaurussen gehad, die waren van een taai rubberachtig spul, en hol van binnen, soms zie je ze op rommerlmarkten (misschien een idee?)

Maar verder een hele originele mod, je bent echt een instrumentenprutser ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Oei dat is wel erg mooi gedaan :) in Maastricht hebben ze een winekl ( Vlieg Eruit ) waar mensen warhammer spelen en andere games deze maken prachtige landschappen van de makkelijkste dingen :Y bijv een erg mooi uitziende toren van blikjes cola, ook verkopen ze daar het kunstgras beetje offtopic maar van andere materialen had je hetzelfde kunnen maken ;) Al met al een erg mooie mod :Y

• Chewy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07-2022
Deze kast is de schop wel waard :9~
ERG mooi ding. Vooral dat schild _/-\o_
Dat mos vind ik wel een beetje jammer eigenlijk. Misschien had/kun je beter wat stukjes mos op het onderste gedeelte van het kasteel kunnen planten. (maar ach wie ben ik om kritiek te geven, ik kan nog niet eens een standaard casemodje maken :P).
Trouwens, dat gips, is dat niet erg breekbaar en dus lastig inverband met gewicht?
(trouwens ik zou wel elk kind erbij weg laten, die gaan vast spelen met poppetjes erbij die het kasteel proberen te veroveren oid >:) )

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Het LEDje is gelukt, op de HD SMD plek loopt nu een draadje naar de draak toe. Ik had de case meegenomen naar Campzone en daar viel ie in de prijzen. Ik had wel de draak even snel vastgezet met een touwtje, iedereen wil graag even eraan zitten namelijk :)

Zoals ik zei, t gewicht is minimaal, aluminium sleeve en een laagje gips rondom. Ik schat een totaal gewicht zonder PC van een kilo of 3. Kheb nog wat kleine zwaardjes gemaakt enzo als decoratie.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Weapons.jpg

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 13:56

chromeeh

the Gnome

Wow! Deze is echt een :9~ :9~ mod :)
Zeer netjes uitgewerkt.... Maar wat ik me afvraag: Hoe zit het met de stevigheid van het kasteel?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• ddajantje
  • Laatst online: 01-06 08:03
sjeezus

mooi man
netjes netjes netjes

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Knap werk hoor !

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

eeey bitchie nice gemaakt man, echt wel een stuk mooier en apparten dan die plexi koffer mod. _/-\o_
maaruh kunne we deze bewonderen op times ?? ik kijk er iig wel naar uit.
en btw succes met het vervoeren dan :9

ik voel me lekkaah !!!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Omdat ik ben uitgenodigt om met de case naar de Hardware Info Dagen te komen, heb ik de mod nog eens geupdate. De twee toortsen naast de toren ingang heb ik voorzien van rode LEDs en als vlam een zeer heldere siliconenkit. De power LED heb ik ( evenals de HD LED ) eraf gesoldeerd en met twee draden verlengd. Deze eindigt nu in een LED in een schedel boven de ophaalbrug. Voor de rest wat kleine dingetjes, als een miniatuur bijl, nog een zwaard en wat extra gras.
Afbeeldingslocatie: http://www.sendpix.com/albums/05100413/tk2mxe6ufc/mediumthumbs/9.jpg

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Verwijderd

Dat ziet er echt goed uit moet ik zeggen!
Hou zelf ook wel van casemodden :P, kan het alleen niet :P.

Verwijderd

waah!!

absoluut erg origineel :) heel leuk bedacht en mooi uitgevoerd klasse!!

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

Niet helemaal mijn stijl, maar toch heel vet :9~ _/-\o_

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
excuus, ik zit idd te klooien met de pix.
de bijl
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Castle.S.088.jpg

en de toortsen
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Castle.S.097.jpg

• Avvd
  • Niet online
heb je ook nog een pic in het donker :) ziet er mooi uit. hoe heb je ooit dat bijltje gemaakt?

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 07:50
Mooie mod hoor :)

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

oei das wel heeel klein :P

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 21:52
:o Het effect bij de steentje's is echt super mooi gedaan (licht/donker grijs), zeer mooie mod. Alleen door deze mod zou ik al naar de HWI dagen gaan :*) :D _/-\o_

[Updated spec's]

Verwijderd

WOW!! respect man, echt een uber vette mod!

Verwijderd

hoe maak je in godsnaam zo'n bijl? :o

• diontjuh
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Omg, werkelijk prachtig.. Tot in het detaill afgewerkt, daar hou ik zeker van!

Ik zou zelf nooit zo een case maken omdat ik van lekker strakke cases hou, maar zeker om heen te kijken vind ik dit super!!

respect _/-\o_

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Echt een super MOD man!,, Respect, dit vind ik dus echt leuke dingen!

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Hoe maak ik een bijl ? Check de plaatselijke kabouter-gamma ? :*) naaaaahhhh.... Ik nam een plaat hard aluminium van 2 mm dikte, knip er een rechthoekje uit van 15 x 10 mm. Boor een gaatje op de lange kant van 1 mm diameter en voor de rest vijlen. Van een wattenstaafje een stokje gemaakt met een 1 mm punt en een vlammetje over het blanke hout laten spelen ( niet te veel, je hebt al gauw een prima imitatie van een lucifer in je handen ) :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bitch013/Case/Castle.Axe.jpg

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-11 11:37

McGryphon

Veul vrouwkes!

:9~ :9~ :9~
* McGryphon is een waardeloze casemodder: "Hee, waarom smelt die casefan als ik een een gloeilamp tegenaan monteer en aanzet? hoe krijg ik dan verlichtte fans? kan je die kopen? Shit!

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:07

DropjesLover

Dit dus ->

niet normaal man!!!!

dit is dus echt een mega mooi project, met een nog mooier uiterlijk _/-\o_

ik hoop voor je dat je er mooie prijzen mee wint, want dit is echt veel mooier en stylvoller dan ff snel n plexie-kast maken en die onder water gooien ;)

aan de andere kant damn you :( !!!!

op deze manier wordt het wel heel erg moeilijk om nog een originele casemod te maken }) |:(

maar voor deze: respect man _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door DropjesLover op 06-10-2005 19:33 . Reden: typo ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

hahaha goed bedacht man! ^^
was zelf vroeger van plan een grot te maken van klei :P... maarja nooit van gekomen :(

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Wow gaaf hoor. Heb je idd nog een pic in het donker met ledjes aan? :)

Top werk

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
super origineel _/-\o_ :Y)

• Phyth0n
  • Laatst online: 09:51
Deze mod is zo enorm goed afgewerkt _/-\o_ Respect daarvoor _/-\o_

• Frenkie123

Frenkie123

Lets Mod the World !

Topicstarter
Pix in het donker komen eraan, de camera deed ineens een goeie imitatie van een Irakees met een bord om zijn kop "I hate USA" in het midden van de Amerikaanse legerbasis in oorlogstijd..... :S

Pagina: 1