Toon posts:

Onderzoek developers NIET microsoft platform

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie wil er meewerken (gratis) aan een IMAGO onderzoek onder NIET microsoft platform developers? Stuur dan je naam, telnr, mailadres en eventueel bedrijfsnaam waar je nu werkzaam bent naar [knip]. In 1e instantie zal het een telefonisch intervieuw zijn en er zullen ook een aantal personen geselecteerd worden voor een face to face 'diepte interview'...spannend.
Reden van plaatsing op dit forum is dat er geen goede database bestaat van NIET microsoft developers (wordt dus hoog tijd!) Juist van deze groep willen we een imago profiel maken.

Alvast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 27-06-2005 13:54 ]

Verwijderd

Mogen het ook interne developers zijn? Of alleen bedrijven die specefiek aan software ontwikkeling doen?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met interne developers? Alle werkende developers (NIET werkend op MSFT platform) mogen meedoen :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ket, ook dit valt onder het kopje Het algemeen beleid #spam
[q]• Wervingsacties van welke aard dan ook.

Enige wat ik kan voorstellen: neem even contact op met een mod, wellicht dat er wel interesse is voor zo'n project :)

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 27-06-2005 13:50 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Beste BtM909,

Sorry als dit spam is! Dacht dat men het wel leuk zou vinden aan een IMAGO onderzoek mee te doen. Hoe kom ik in contact met een MOD (voor de duidelijkheid: ik help een vriend om aan NAW gegevens te komen van de NIET MSFT developers voor dit IMAGO onderzoek, ben zelf niet in deze wereld thuis....)

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:30:
Beste BtM909,

Sorry als dit spam is! Dacht dat men het wel leuk zou vinden aan een IMAGO onderzoek mee te doen. Hoe kom ik in contact met een MOD (voor de duidelijkheid: ik help een vriend om aan NAW gegevens te komen van de NIET MSFT developers voor dit IMAGO onderzoek, ben zelf niet in deze wereld thuis....)
Hier staat een lijst De Organisatie achter GoT #functieoverzicht met alle MOD namen, hun email adres is nickname@tweakers.net .

Je kan er denk ik wel redelijk van uit gaan dat ze een uitgebreider startpost willen zien. Denk bijvoorbeeld aan:
- Waar is het voor bedoeld? ( School, werk, onderzoek ed )
- Misschien een klein stukje begeleidende tekst? ( bv. reden waarom geen MS developers )
- Hoe lang gaat zo'n onderzoek per persoon duren?
- Hoe en wanneer word het onderzoek gepubliceerd ( als het al gepubliceerd word )
- Is het onderzoek publiek toegangelijk?
- Wat gebeurt er met de gegevens na het onderzoek? ( je vraag namelijk nogal persoonlijk info. Naam, telefoon, bedrijfsnaam. Het is niet echt een anoniem enquete formulier die je om het internet invult )

Veel success met je onderzoek.

Volgens mij past het topic beter in PW, dus mail .oisyn eens.

Ermm misschien kleine stomme vraag wat is MSFT ?

[ Voor 19% gewijzigd door LuCarD op 27-06-2005 12:43 . Reden: typo's .... zullen er nog wel meer inzitten :( ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

MSFT == NASDAQ beursnaam van Microsoft.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Acquisitie.

[ Voor 75% gewijzigd door Roelant op 27-06-2005 13:54 ]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Uhm, dit is beetje spam :X

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op deze manier is het toch echt spam en daarom sluit ik het topic.

(Overigens zou ik hier hoe dan ook niet op reageren als niet wordt genoemd voor wie het eigenlijk is en aan wie ik mijn persoonsgegevens zomaar geef).

Hoe dan ook lijkt dit geen Internet & Telefonie onderwerp maar dan meer Programming & Webscripting. In de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan elk subforum staan e-mailadressen om te mailen. In de regel werkt %naamforum%mods @tweakers.net ook. Bijvoorbeeld pwmods apeding tweakers punt net.

edit:
Ik ben blijkbaar wat traag.
En Roelant: nee, ik geloof dat het Ket zo wel duidelijk is wat de procedure is bij zoiets :P

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 27-06-2005 13:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok, dus een van jullie mailt 'm even? :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.