Toon posts:

Opstartprobleem AVID: "Autoconfiguring Transport Machines"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola :) ,

Ik heb Avid Express Pro geinstalleerd en bij het opstarten is-ie (net zoals Adobe Premiere & bijna lle bewerkingsprogramma's), bezig met "Loading, Initializing, Autoconfiguring" etc. Dat gaat goed totdat hij aankomt bij:

Autoconfiguring Transport Machines

Daar slaat hij vast en gebeurt er niks meer, moet via Task Manager de boel cancellen...

Welke held ( _/-\o_ )vertelt mij hoe ik dit kan oplossen :*) ?????

Verwijderd

Topicstarter
ik kom er net achter, dat op dat moment ook de doorgifte van geluid wegvalt, ik was yorinfm over het net aan het luisteren toen ik hem opstartte en op het moment dat Avid vastliep, viel het geluid ook weg, dan moest ik opnieuw configureren om het weer te laten werken (zelfs opnieuw opstarten werkte niet om het geluid weer "aan te zetten")... Is dit VAAG of niet???? O-)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 21:07
Avid wilt graag je volume sliders beheren en gooit gewoon alles naar beneden behalve de wave en master fader. Heb je een kaart welke ook een front, rear, center, sub, etc volumeregeling heeft dan worden deze naar beneden gezet en heb je in Avid dus geen geluid. Breng je een ander programma naar de voorgrond dat worden ze wel weer teruggezet, evenals wanneer je Avid afsluit, maar via de taskmanager blijven ze kennelijk staan. Dus ook als je reboot.

Op de Avid fora zijn er meerderen die er last van hebben.

Mijn Home Cinema in aanbouw