[GB GA-K8VM8]Met zilvere NB-hs & TT CPU-koeler Bevestiging

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb vandaag mijn pakketje van alternate.de gekregen waar o.a. een Gigabyte GA-K8VM800M mobo in zat. Maar nu zie ik wat vreemde dingen aan m'n mobo...

- Er zit een zilvere Northbridge heatsink op i.p.v. een goudkleurige met het Gigabyte logo erop.
- De CPU-Koeler bevestiging, dus dat zwarte ding wat om je CPU zit :)

Pic:
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/MOBO2.jpg

Mijn Mobo:
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y259/Goesiman/MOBO1.jpg

Je ziet de verschillen dus wel. Op de achterkant van dat CPU-koeler bevestiging staat met koeienletters THERMALTAKE, en je ziet aan die schroefjes ( lichtgroen ) dat het anders is dan bij die ''goede'', daar zie je van die springveertjes.

Ben ik nou opgelicht met een 2ehands mobo, of is dit een vernieuwde editie?

[CiP] Le Régional Built To Last.

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 11:27
........
Je ziet de verschillen dus wel. Op de achterkant van dat CPU-koeler bevestiging staat met koeienletters THERMALTAKE, en je ziet aan die schroefjes ( lichtgroen ) dat het anders is dan bij die ''goede'', daar zie je van die springveertjes.
.....
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze Gigabyte mobos standaard met een THERMALTAKE bevestiging gaan uitrusten :P

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Verwijderd

Ach, ik heb ook zo vaak gehad dat iets op een foto een andere kleur PCB en/of koeler had.. Who cares! Om nog maar te zwijgen over de kleur schroefjes.. :X

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:44:
Ach, ik heb ook zo vaak gehad dat iets op een foto een andere kleur PCB en/of koeler had.. Who cares! Om nog maar te zwijgen over de kleur schroefjes.. :X
Die schroefjes waren enkel om jullie te overtuigen dat het anders is :)

BTW: ik maak me er niet zoveel zorgen om, maar de bedoeling van dit topic is om te weten of ik in de toekomst nog bij alternate.de ga bestellen of niet

[ Voor 19% gewijzigd door Goesiman op 23-06-2005 22:09 ]

[CiP] Le Régional Built To Last.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Werkelijk...

Het zegt VEEL meer over jezelf dat je - voordat je contact opgenomen hebt met de verkoper - begint te smijten met kreten als oplichterij.

Misschien is dit bord wel eens gebruikt geweest, maar is er door een simpele fout de verkeerde opgestuurd. Als dat zo is zal een leverancier met goede service gelijk voor passende omruiling zorgen. Dat is geen oplichting.

Misschien (getuige jouw andere topics over misverstanden bij het kopen in Duitsland) heb je een gebruikt of showroom-artikel gekocht en las je daar overheen. Dat is ook geen oplichting.

Sowieso geldt op GoT dat je pas een topic dient te openen als je zelf ergens niet uitkomt. Normale manier om te achterhalen hoe de vork in de steel zit is om gewoon contact op te nemen met de leverancier. Als je dat nog niet gedaan hebt is een topic op GoT totaal voorbarig en kan ik je alleen verzoeken je paranoia ergens anders heen te nemen en gewoon zelf verantwoordelijkheid (durven) nemen :Z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.