[Alternate.de] Toetsenbord.

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb vandaag mijn pakketje met spullen binnen bekregen van alternate.de.
Maar nu blijkt dat ze een duits toetsenbord i.p.v. een internationaal toetsenbord hebben toegestuurd.

Nou, ik mailen naar die lui en dan komen ze met zo'n verhaal van:
We wisten (zogenaamd) niet dat je een engels exemplaar wou, we dachten dat je een duitser was die gewoon heeltijd engels naar ons maildde :r . Ik moest zogenaamd aangeven dat het om een internationaal toetsenbord ging.
Verder stond er nog in die mail dat ze hem wel terug konden nemen maar dat ik dan zelf de verzendkosten á 40 euro weer moest betalen, nu werd ik wel érg pissed :( .

Nu heb ik een boze mail teruggemaild en heb gezegd dat ik het een zeer slechte service vind en dat ze mij nooit meer zien bestellen bij alternate.de. Verder heb ik erin gezet dat ik het op een nederlands forum ga posten om mensen te behoeden voor deze slechte zaak :( .

Wat vinden jullie hiervan, en wat zouden jullie doen? :|

[CiP] Le Régional Built To Last.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 17:05

samo

yo/wassup

Dit is precies het zelfde topic als [rml][ Alternate.de] Slechte service.[/rml] en daar was al antwoord gegeven op je vraag.
Ik vind jou namelijk niet echt duidelijk in informatie wat jij gedaan hebt, en volgens mij weet je dat zelf ook wel. Gewoon vergeten dat duitsers een ander tobo hebben...

[ Voor 37% gewijzigd door samo op 23-06-2005 16:28 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 22:40

Nik

Een nieuw tobo bestellen, waar dan ook, en deze te koop zetten op een eBay site ofzo :?

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
als je op een duitstalige site een toetsenbord besteld, is het toch niet zo raar dat je een duits toetsenbord krijgt???? Bestel hem dan bij de nederlandse alternate.....

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zit met eenzelfde soort probleem. Heb een DiNovo besteld welke gegarandeerd de backslash toets boven de enter zou hebben volgens de verkoopmedewerker. Niet dus...

Maargoed, bij mij gaat het om een nederlandse webshop en ik mag hem op hun kosten terugsturen, aangezien het niet mijn fout is.

Maar ik zou hem in jouw geval inderdaad doorverkopen zoals al eerder gezegt is, en een andere shop zoeken waar je de internationale versie kan bestellen.

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
samo-arne schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:26:
Dit is precies het zelfde topic als [rml][ Alternate.de] Slechte service.[/rml] en daar was al antwoord gegeven op je vraag.
Ik vind jou namelijk niet echt duidelijk in informatie wat jij gedaan hebt, en volgens mij weet je dat zelf ook wel. Gewoon vergeten dat duitsers een ander tobo hebben...
Daar werd mijn topic gewoon afgehakt, maar iig er werd dus geen taal aangegeven en het is duidelijk dat ze ook engelse exemplaren hebben. Dit vind ik gewoon Übervaag van alternate, een duits toetsenbord naar een nederlander sturen |:(

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
lijkt me logisch dat hun een duits toetsenbord geven. ze gaan er echt niet bij stil staan dat jij een nederlander bent bij al die bestellingen op 1 dag. en je het het kunnen weten. ik denk dat je gewoon deze op marktplaats kan zetten.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 17:05

samo

yo/wassup

Go3s1m4n schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 17:07:
[...]

Daar werd mijn topic gewoon afgehakt, maar iig er werd dus geen taal aangegeven en het is duidelijk dat ze ook engelse exemplaren hebben. Dit vind ik gewoon Übervaag van alternate, een duits toetsenbord naar een nederlander sturen |:(
Heb jij een kopie van jouw paspoort op moeten sturen? Ik woon in Belgie maar koop mijn toetsenborden ook in Nederland, vanwege de layout. Dan ben ik keer op keer (tot nu toe maar 1 keer) blij dat ik een qwerty tobo mee krijg en geen azerty. Alhoewel ik in Belgie woon!
Het is gewoon zo: tenzij anders vermeld word de standaard geleverd. En in duitsland is dat qwertz. Het is dus je eigen schuld, mijns inziens.

Ik zou ook nog eens dit lezen als ik jou was: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 21:24
Ben het met je eens dat alternate soms slordig met hun Nederlandse klanten omgaat.
Hetzelfde soort probleem kun je ook hebben met handleidingen bij produkten die in het Duits zijn bij alternate.de. Meestal staat dat wel ergens in kleine lettertjes vermeld, daar lees je dus gemakelijk overheen.
Op het moment dat iemand bij zijn bestelling laat weten uit welk land hij komt, laat dan als service weten wat in het Duits in plaats van het Nederlands is bij het bestelde produkt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Werkelijk...

1) wat heeft deze topic überhaupt met hardware te maken :? Het had net zo goed een duitstalige krant kunnen zijn
2) TS, wees toch in hemelsnaam een vent en erken dat JIJ de fout gemaakt hebt om niet door te geven dat je iets anders dan het standaardtoetsenbord (wat in DE vreemd genoeg Duits schijnt te zijn...) wilt.

Voor een dubbeltje op de eerste rij willen staan door in DE te bestellen en dan nog zeuren omdat zij jouw fouten/vergeetachtigheid niet willen betalen... |:(

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.