Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Alternate.de] Slechte service.

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik heb vandaag mijn pakketje met spullen binnen bekregen van alternate.de.
Maar nu blijkt dat ze een duits toetsenbord i.p.v. een internationaal toetsenbord hebben toegestuurd.

Nou, ik mailen naar die lui en dan komen ze met zo'n verhaal van:
We wisten (zogenaamd) niet dat je een engels exemplaar wou, we dachten dat je een duitser was die gewoon heeltijd engels naar ons maildde :r .
Verder stond er nog in die mail dat ze hem wel terug konden nemen maar dat ik dan zelf de verzendkosten á 40 euro weer moest betalen, nu werd ik wel érg pissed :( .

Nu heb ik een boze mail teruggemaild en heb gezegd dat ik het een zeer slechte service vind en dat ze mij nooit meer zien bestellen bij alternate.de. Verder heb ik erin gezet dat ik het op een nederlands forum ga posten om mensen te behoeden voor deze slechte zaak :( .

Wat vinden jullie hiervan, en wat zouden jullie doen? :|

[CiP] Le Régional Built To Last.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-11 11:08

samo

yo/wassup

De vraag is natuurlijk heb je een toetsenbord besteld, of heb je nadrukkelijk een qwerty toetsenbord besteld? De taal waarin je emailt zegt natuurlijk weinig, je bestelbon deste meer...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Go3s1m4n schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 16:09:
Wat vinden jullie hiervan, en wat zouden jullie doen? :|
Ik zou netjes blijven in mijn e-mails en constructief proberen te zoeken naar een oplossing. Verder zou ik - na afloop - een shop survey plaatsen als de shop in de Shop Survey staat. Ten slotte zou ik dit topic dicht doen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat laatste doe ik dus maar meteen, omdat dit topic niet thuishoort hier :) .

Dit topic is gesloten.