.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:44 ]
[ Voor 38% gewijzigd door F_J_K op 22-06-2005 21:59 . Reden: JoetjeF zag het al dat zeta was missing :P ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 10% gewijzigd door JoetjeF op 22-06-2005 21:59 ]
Verwijderd
Mee eens, bovendien ben je vaak met het opschonen veel langer bezig dan een herinstall. Bovendien is het noodzaak om tegenwoordig (nu met SP2 iets minder) iedereen voor te lichten die die computer gebruikt. Ik ben de enige die mijn computer gebruikt en heb nooit ergens last van, maar als je in een gezinssituatie zit is wat voorlichting tegenwoordig nooit slecht.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:00:
Persoonlijk zou ik kiezen voor een herinstallatie om zeker te weten dat je een schoon systeem hebt. Een infectie met een trojan kan gebruikt worden om meerdere trojans te installeren, en virusscanners herkennen alleen de bekendste trojans.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een eigen bedrijfje (ik help particulieren thuis met hun problemen) en ik kan je vertellen dat het merendeel daarvan me belt vanwege virus/malware/trojanproblemen. Om tegenwoordig je computer goed te beveiligen is een virusscanner niet meer voldoende helaas..SanderTje! schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:57:
[...]Je kunt er haast een bedrijf in beginnen om alleen "dit soort computers" op te schonen...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq