Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Philips heeft sinds kort ook een aantal DVD spelers in het assortiment die Divx snappen, echter geen netwerk aansluiting.
Zelf had ik een Kiss DP-500, de kwaliteit vond ik altijd meer dan goed (hangt natuurlijk ook af van de kwaliteit van je Divx), geen rare artifects, en scherper beeld dan op mijn tft scherm.
I play my enemies like a game of chess...
normaal gesproken maakt de speler er een beeld van op 4:3 of 16:9 formaat
daarna is de kwaliteit gewoon afhankelijk van de kwaliteit van je filmpje...
ziet 'ie er op de computer niet uit, moet je ook niet verwachten dat je een super plaatje op je tv hebt...
cheap ass onbekende merken zijn er al genoeg dvd spelers die ook divx afspelen
maar dan krijg je wel kwaliteit naar prijs voor de speler he
bijvoorbeeld JVC en Pioneer hebben ook al goedkope modelletjes die ook divx spelen,
dat is dan waarschijnlijk een betere keus
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
http://www.divx.com/
Andere mogelijkheid misschien is om een draadloos setje aan te schaffen, op de uitgang van je videokaart aansluiten en dan kan je ook op tv kijken wat je maar wil. Heb dat ook hier en voor mij was het wel grappig als extra'tje om boven op mijn pc online wedstrijden te spelen en in de huiskamer kon men dat relaxed volgen, ik zweten, hun een biertje
Succes
Hoe zit het trouwens met SRT files, worden die automatisch ondersteund (want zie ze bij de KiSS apparaatuur niet bij compatibility staan).
Heb trouwens van Kiss nog geen Players gezien met DivX 6 ondersteuning, en van de andere ook niet trouwens
[ Voor 32% gewijzigd door JunkieXP op 22-06-2005 16:17 ]
Just my 2 cents...
www.mpeg-playcenter.com
Veel info over DivX spelers, inclusief reviews van een hoop apparaten.
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Verwijderd
dikke LOLVerwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 16:03:
Als er toch al over denkt om er 1 aan te schaffen is het misschien handig om even door te nemen of hedendaagse spelers Divx 6 ondersteunen, of te upgraden zijn. Zo niet dan zou ik even afwachten totdat er spelers mee verschijnen. Lullig als je straks een nieuw apparaat aanschaft en al gelijk geen Divx 6 ermee kan afspelen. Verder zijn die dingen allemaal zo goedkoop dat het eigenlijk niet uitmaakt, imo, welk merk je aanschaft, zolang ze maar ondersteunen wat jij wil.
http://www.divx.com/
Andere mogelijkheid misschien is om een draadloos setje aan te schaffen, op de uitgang van je videokaart aansluiten en dan kan je ook op tv kijken wat je maar wil. Heb dat ook hier en voor mij was het wel grappig als extra'tje om boven op mijn pc online wedstrijden te spelen en in de huiskamer kon men dat relaxed volgen, ik zweten, hun een biertje![]()
Succes
kheb overigens even een vriend van me aan een kruisverhoor onderworpen aangezien we er gisteren nog een leuke discussie over hadden met de komst van divx6 enzo...
hij heeft namelijk al een tijdje zo`n speler die jammer genoeg deel 6 niet ondersteund, maar een hele fijne kwaliteit beeld op z`n tv`tje tevoorschijn tovert.ik ben daar zelf uiteraard getuige van geweest en ik moet je zeggen dat ik aardig overtuigd ben, en dit alles zonder divx6 ondersteuning, een miskoop zal je zowiezo niet echt doen wat kwaliteit betreft, zo groot zal het verschil niet zijn denk ik, tenzij de prijs natuurlijk anders bepaalt maar daar ben je zelf bij..jammer genoeg ben ik het merk vergeten (te veel bier denk ik;)) maar ik zal het hem vragen en dan even m``n berichtje editten..suc6 verder..
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 16:32 ]
stp - PSN ID: stp_4
hij ondersteund ook .srt subtitles (binnekort misschien ook .sub) en die zien er bijna hetzelfde uit, als gewone tv/dvd subs
[ Voor 16% gewijzigd door BiG-GuY op 22-06-2005 17:01 ]
Heeft er iemand misschien een Media Compatibility list, want DVD+R ondersteuning wil niet zeggen dat alle media types binnen DVD+R worden ondersteund
En iemand toevallig enig ID hoe je hier de Firmware bij update (gezien dit geen Netwerk functie heeft, moet je dan alles ff op een RW branden ofzow?)
Al met al leuk dingetje, niet echt goedkoop (97 euro bij de mediamarkt) maar toch erg goed!
stp - PSN ID: stp_4
Verwijderd
en wat kwaliteit betreft: kijk naar de specs, die bestanden kunnen de spelers dan echt perfect afspelen.
Als er staat "divx certified", dan speelt deze alle "standard profile DivX files " etc etc.
kijk naar de specs
Met subtitles heb ik geen ervaring, ik kijk altijd zonder subs. Kwaliteit is erg goed, er komen regelmatig firmware updates uit en ik heb nog maar weinig films gehad die hij niet slikte.
Hij speelde alle Divx bestanden prima af, had alleen af en toe leesproblemen met bestanden op bepaalde media of zelfs überhaupt sommige media. Ook problemen, dat na snel vooruit of achteruit zoeken het ding geregeld kon vastzitten, zodat een reset de enige uitweg was, waren erg vervelend. Het werd me laatst gewoon te gortig, om met deze beperkingen te leven. Bovendien zit er nog steeds garantie op. Het apparaat is nu ge-RMA'ed. Nu maar hopen dat ze er iets aan kunnen doen.
Dus let goed op bij Xoro. Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad, en de andere apparaten gewoon prima funktioneren.
Ik heb de KiSS DP-1000, en ben er in ieder geval niet erg tevreden over.JunkieXP schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:06:
Ik heb momenteel mijn oog gevestigd op de KiSS DP-1000 heeft iemand hier op of aanmerkingen over?
Heeft er iemand misschien een Media Compatibility list, want DVD+R ondersteuning wil niet zeggen dat alle media types binnen DVD+R worden ondersteund
En iemand toevallig enig ID hoe je hier de Firmware bij update (gezien dit geen Netwerk functie heeft, moet je dan alles ff op een RW branden ofzow?)
Tot nog toe slechts een paar divx'en/xvid's die er degelijk op speelden, op verschillende settings met verschillende programma's (onder andere Gordian Knot en AutoGK) geprobeerd, maar meestal kon hij hooguit de eerste frames afspelen en daarna stopte hij er gewoon mee.
Firmware is idd gewoon via een RW'tje te updaten.
Subs werken ook prima. Eurootje of 70 dacht ik bij radio modern.
Verwijderd
[rml][ xbox] Xbox media center - Deel III[/rml]
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 12:38 ]
Verwijderd
Er is nog een Frans merk DivX speler (ik kan niet op de naam komen) die echt alles afspeelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 16:57 ]
Wat nog beter werkt is een xbox aanschaffen en er XBMC opzetten, kan je alles netjes via je netwerk streamen namelijk.