Verloren foto´s te redden van CompactFlash?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• idelange
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-06-2005
Ik ben net terug van vakantie en heb per ongeluk tijdens het overzetten van mijn foto´s van mijn camera naar m´n computer tegerlijkertijd een file gewist. Dit schijnt not done te zijn, want hierdoor is de hele kaart onleesbaar geworden. De kaart is zelfs niet meer te formateren. Het is een Dane-Elec CompactFlash 256 mb.

Bestaat er een mogelijkheid om toch nog gegevens van deze kaart te lezen? Er staan dierbare foto´s op, dus hulp wordt zeeeeer gewaardeerd.

Dank en groet,

Ingmar

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je het niet fixen met Getdataback :?
of andere tooltjes die je kan vinden in de OM FAQ / Beleid :?

en dan in het algemeen: Hoe krijg ik verloren gegane data terug?

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 20-06-2005 23:19 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

ik zou in elk geval het niet formatten, of data verder de bithemel in te helpen

daarnaast probeer Testdisk eens Gratis util (post van outerspace natuurlijk al geprobeert de hebben.

Tja vanalles

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
bedoel je niet 'in het algemeen'? ;)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

spone schreef op maandag 20 juni 2005 @ 23:10:
[...]

bedoel je niet 'in het algemeen'? ;)
offtopic:
pff zeurdoos :P
inderdaad, je hebt het goed :)
u gaat door voor de koelkast :+

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 20-06-2005 23:20 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-03 21:31

Apache

amateur software devver

gebruik dd om een virtuel identieke image te maken en ga daarop aan de slag, sneller, minder kans om je fysiek medium nog verder te beschadigen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer voortaan éérst o.a. de FAQ's van het probleem-gerelateerde Got-subforum te doornemen, voordat je een topic start. Daarin staan namelijk de antwoorden op de meestgestelde vragen ;) Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog aandachtig te doornemen. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.