"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Thanx!
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
geeft ie dan iets van 'no disc' aan?
Dat heb ik namelijk een keer gehad met m'n oude stereo. Bij moest er een nieuwe laser ingezet worden (350,-) maar ik had nog garantie (gelukkig)
Dat heb ik namelijk een keer gehad met m'n oude stereo. Bij moest er een nieuwe laser ingezet worden (350,-) maar ik had nog garantie (gelukkig)
Ik heb ditzelfde ook gehad en bij mij bleek de afstand tussen laser & CD te groot geworden. Het plateau waar de CD op komt te liggen was iets verschoven over het asje. Als de afstand te klein is kan je dit testen door een stukje papier te leggen tussen het plateau en de CD (zo wordt de afstand laser-CD iets groter) Indien de afstand te groot is moet je het gehele plateau over het asje verschuiven.
Een andere (misschien meer voor de hand liggende) oorzaak is gewoon een vuile lens. Ff schoonmaken met een wattenstaafje + spiritus.
Een andere (misschien meer voor de hand liggende) oorzaak is gewoon een vuile lens. Ff schoonmaken met een wattenstaafje + spiritus.
Dat doet hij ja.Op vrijdag 12 januari 2001 16:40 schreef Xanandu het volgende:
geeft ie dan iets van 'no disc' aan?
Komt slecht uit zo deze maand, moet ook al een nieuwe auto kopen...
Pagina: 1