Toon posts:

GTA SA reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:( hey dudes,

Telkens dat ik gta sa speel reboot mijn pc na ongeveer 20 min.

AMD ATHLON 2800+
333MHZ
Nvidia geforce 5700LE
512 SDRam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sjah.
Ik zou ten eerste wat meer informatie geven over je systeem :)
Wat voor voeding heb je e.d.

Daarnaast zou je kunnen zeggen wat je al hebt geprobeerd.
Heb je dit probleem alleen met GTA:SA :?

Ook het in de gaten houden van je temperaturen zou handig zijn :)
Gebruik Speedfan daaarvoor.

offtopic:
een 2800+ processor en daarnaast nog SDram op je mobo :?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-09 22:32

Nyana

Who?!

uitvoeren -> DXDIAG -> Geluid, versnellingsniveau van hardwaregeluid op basisversnelling zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kan ook nog liggen aan je Sound card drivers. Moetst de mijne ook updaten voordat deproblemen wweg waren :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Voor problemen met spellen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen, je topic staat hier dus verkeerd :) Ik verplaats je topic echter niet, omdat je topicstart niet voldoet aan de eisen. In Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen kun je lezen wat we zo ongeveer verwachten van de users die in topic openen in SPV. Het voornaamste is dat je eerst zelf probeert tot een oplossing te komen, wat dus niet echt op te maken is uit je startpost. Als je via de search gezocht had naar dit probleem, dan was je enkele soortgelijke problemen tegengekomen waarbij mogelijke oplossingen vermeld worden.
Verder had je in de WOS faq het volgende kunnen vinden: Windows herstart op een willekeurig moment, hoe los ik dit op?. Hier was je mogelijk ook alweer een stapje verder mee gekomen :)

Wees vrij om een nieuw topic te openen in SPV, maar zorg er dan wel voor dat je topicstart meer informatie bevat. Dus alle relevante system specs, drivers, Windows versie, software, en natuurlijk wat je zelf al allemaal geprobeert hebt :)

Dit topic is gesloten.