Hallo,
Ik heb hier een probleem, ik heb een pc met de volgende onderdelen erin:
Pentium 4 3,0 Ghz
4 X 256 Mb geheugen in dual channel
Asus p4p800 deluxe moederbord
Radeon X800 Pro
En nu doet mijn computer het dus niet meer. Als ik de computer aanzet dan gaan alle lampjes aan de voorkant van mijn kast branden (en die blijven branden) en ik krijg geen beeld en hij start ook niet door. Ik hoor ook geen piepjes wat die normaal toch wel moet geven als er een onderdeel kapot is. Ik krijg dus helemaal geen beeld en kan zelfs de bios niet in.
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
- Paar keer opstarten
- Bios gereset
- Alles uit elkaar halen en weer in elkaar gezet
- Onderdelen een voor een eruit gehaald (geen effect)
Hebben jullie misschien nog wat tips voor mij over wat ik zou kunnen doen? Of denken jullie wat ik ook denk en dat is namelijk dat het moederbord is overleden
Alvast bedankt
Ik heb hier een probleem, ik heb een pc met de volgende onderdelen erin:
Pentium 4 3,0 Ghz
4 X 256 Mb geheugen in dual channel
Asus p4p800 deluxe moederbord
Radeon X800 Pro
En nu doet mijn computer het dus niet meer. Als ik de computer aanzet dan gaan alle lampjes aan de voorkant van mijn kast branden (en die blijven branden) en ik krijg geen beeld en hij start ook niet door. Ik hoor ook geen piepjes wat die normaal toch wel moet geven als er een onderdeel kapot is. Ik krijg dus helemaal geen beeld en kan zelfs de bios niet in.
Wat ik zelf al geprobeerd heb:
- Paar keer opstarten
- Bios gereset
- Alles uit elkaar halen en weer in elkaar gezet
- Onderdelen een voor een eruit gehaald (geen effect)
Hebben jullie misschien nog wat tips voor mij over wat ik zou kunnen doen? Of denken jullie wat ik ook denk en dat is namelijk dat het moederbord is overleden
Alvast bedankt
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire