Maxtor HDD opeens ratelend

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
Hej,

Ik heb een vraagje: Ik heb sinds korte tijd een heel irritant ratelend geluid in m'n HDD (Maxtor diamondplus 9 120GB IDE). Dit is alleen als windhoos xp een zware taak uitvoert. Het is ongeveer sinds dat ik windhoos er voor de euh..(heel vaakste) keer er opnieuw op heb gezet. Ik heb ook wel een aantal keer geformatteerd. Ik heb dit geluid voorheen nooit gehad, iemand tips om het te stoppen? of is het gewoon de veroudering van de HDD?

[CiP] Le Régional Built To Last.

Verwijderd

als deze nog in garantie is, direct terugbrengen... je zal normaal een ander exemplaar krijgen dat deftig funtioneert...

voor de rest denk ik dat geluidsisolatie helpt... windows kan op zich niets doen aan lawaai afkomstig van een harde schijf...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ / Beleid » Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?

Duidelijk zat :) Dit topic gaat dan ook dicht. Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt, voordat je een topic start. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum. We zien helaas niet in je topicstart terug wat je allemaal wel niet hebt uigezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking toto het probleem. Dicht dus.

Dit topic is gesloten.