Toon posts:

Jeroen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste medegebruikers,

Ik heb 'm nu 'n half jaar in huis, en ik ben over de werking uiterst tevreden. Het edditen gaat welliswaar niet zo snel als dat ik bv met minidisk gewend ben, maar het is prima werkbaar. Risico op RSI neemt weer ouderwets toe.
Ik had zo'n 80 uur aan analoog filmmateriaal te digitaliseren, en op mijn computer krijg ik het toch niet lekker binnen. Met dit apparaat is het ouderwets kopieeren, net als vroeger met de cassetebandjes. Maar dan komt het edditen.... 3 uur ben je zomaar kwijt. Stukje knippen, stukje spoelen, nog 'n stukje knippen, terug naar 't hoofd menu, wissen, weer terug, 2 delen plakken, en je bent zo minuten verder. Ik zou alleen niet weten hoe je bij zo'n apparaat dit nog sneller zo moeten laten werken. Al met al : toch zeer positief.

Heeft er iemand misschien een snelle truuk om DVD-files weer om te zetten naar AVI of MPEG bestanden die Pinnacle aankan. Alle progammaatjes die ik daar tot nu toe voor getest heb, laten het op de een of andere manier afweten. (de progamma's op CD en DVD-tools 2005 met crack, heb ik bijna allemaal al geprobeerd). De ene herkent de audio niet, en bijna geen enkel progamma geeft een vloeiend beeld. (kijk ik nog niet eens naar het aantal mbps)

De laatste update van Pinnacle heeft trouwens de mogelijkheid om DVD-files te importeren, maar aangezien de 5045 van het aantal hoofdstukjes op 'n DVD het dubbele aantal files aanmaakt, kan Pinnacle daar niet lekker mee overweg.

Tips ?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:14

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Over welk Pinnacle apparaat gaat het? Dat is wel handig om te weten...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Prutz0r schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:56:
Over welk Pinnacle apparaat gaat het? Dat is wel handig om te weten...
<wannabe grappig mode>
Je hebt Jeroen (topictitle?) een half jaar in huis 8)7
</wannabe grappig mode>

Wat voor apparaat heb je het over.?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 21:07
Volgens mij heb je op een verkeerde knop gedrukt ofzo?

Hoe dan ook, als dit bericht in een ander topic hoort, druk dan op 'post reply' in plaats van 'new topic'. Als dit gewoon een los bericht is en je wilt je ervaringen delen, vertel dan even helder waar het over gaat, met een fatsoenlijke topic titel enzo.
Check ook even deze: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.