je praat alsof je al bijna klaar bent haha

, ik dacht eerst dat je model niet zo goed was door dat gebrek aan detail enzo maar ik heb even een paar foto's erbij gepakt en het is een verrasend simpele vloeiende auto. Maargoed, verder ziet het er goed uit alleen ik zou nog niet aan je schijfremmen beginnen als je velgen er nog zo uit zien, je loopt een beetje vooruit op jezelf heb ik het idee.
Chester schreef op maandag 04 juli 2005 @ 18:50:
@BasNation
Ziet er goed uit tot nu toe, als zie ik een paar bump die je kunt fixen. En idd, de achterlampen texturen lijkt mij ook de beste oplossing. Dit heb ik ook gedaan bij mn Audi A3 en het ziet er niet echt slech uit. Je moet wel even hoge res plaatjes zoeken om textures van te maken, anders ziet het er niet uit. En vergeet ook geen bump map te maken voor de reflectoren gedeeltes.
ik heb geen idee wat bumpmapping in 3DS inhoudt, het enige wat ik me van de term kan herinneren is van een nvidia techdemo filmpje over de revolutionaire Geforce3

maar ik zal kijken wat ik kan doen.
heb jij trouwens enig idee waar ik highQ pics kan vinden voor textures?
zo moet het uiteindelijk worden, ik weet dat sommige lijnen te dik zijn en andere te dun en dat veel details nog missen (komt grotendeels door niet kloppende bleuprints) maar het is dan ook een WIP

, let ook vooral niet op alles hoger dan de achterklep want daar klopt niks van. C&C naturlich welkom.
zit nu trouwens op de 700.000 poly's totaal, is dit veel/normaal/weinig voor een scene met 1 autotje?
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 114646 op 05-07-2005 14:11
]