Toon posts:

ati radeon 9250

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat men schrijfwijze niet zo correct was,maar ik dacht dat je hier vragen mocht stellen en geen proef moet afleggen.maar moest het nog iemand intresseren?dit is wat meer info voorwat ik ervan ken toch.
tijdens het opstarten van batllefield 2 demo krijg ik tijdens het opstarten een zwart beeld

amd atlon 64 3200
ati radeon 9250
ik weet het is ni veel maar moest iemand me kunnen helpen

alvast bedankt

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Triple post :?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Jup....
Ik zou als ik jou was toch nog maar een keer die gesloten topics van je doorlezen aangezien ik daar toch 2 tips ben tegen gekomen....
Eentje was dat je kaart niet ondersteund wordt en de ander was of je die gf4 truuk geprobeerd hebt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:25:
sorry dat men schrijfwijze niet zo correct was,maar ik dacht dat je hier vragen mocht stellen en geen proef moet afleggen.maar moest het nog iemand intresseren?
Begin eerst maar eens dit te lezen:
De Algemene Voorwaarden
Algemene gedragsregels (Netiquette)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 17:31 ]

Verwijderd

Met deze hoeveelheid informatie kunnen we je echt niet helpen. En ondanks dat je nieuw bent, doe ik je topic daarom toch dicht.

We vragen niet aan je om een proef af te leggen, maar wel om eerst de middelen die je tot je beschikking hebt te gebruiken. Daarmee bedoel ik onze eigen GoT search, Google en de FAQ en de stickies (Blauwe icoontjes) bovenaan Spielerij - Problemen & Vragen.

Die dingen samen kunnen je waarschijnlijk al een heel eind verder helpen. Het zou namelijk zomaar kunnen dat er meer mensen met een ATi Radeon 9250 zijn die dit probleem hebben. Wat je altijd kan proberen is om andere drivers te proberen. De laatste is namelijk niet altijd de beste.

Het is gewoon een stukje meer inzet wat we van mensen verwachten. Veel fora vragen dat niet, wij wel. En zoveel lijkt het me toch niet gevraagd :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
• Je schrijfwijze: gewoon ABN, dus Nederlands en juist gebruik van de leestekens en witregels :)
• Je topicstart: duidelijke relevante informatie. Dus je system specs, de drivers die je gebruikt, de Windows die je draait, etc.
• Je inzet: duidelijk naar voren laten komen wat je zelf al allemaal geprobeert hebt om je probleem op te lossen. Want zoals het er nu naar uitziet dump je hier gewoon je vraag, en dat is niet de bedoeling ;)

Neem Spielerij - Problemen & Vragen FAQ en Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eens door om te zien wat je zoal zelf allemaal kunt proberen, en wat er in je topic moet staan. Kom je er echt niet uit dan mag je een nieuw topic openen, maar neem dan wel heel goed bovenstaande in acht :)

Voor de heren hier boven mij: een TR voldoet in het vervolg ;)

[edit]
Terr, daargelaten natuurlijk :w :*

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 16-06-2005 17:40 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.